CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Tips til montering av ryggekamera på 2004-modell Hobby

Go down 
2 posters
AvInnlegg
efjeldse




Antall Innlegg : 2
Registration date : 26.07.2022

Tips til montering av ryggekamera på 2004-modell Hobby Empty
PosteTema: Tips til montering av ryggekamera på 2004-modell Hobby   Tips til montering av ryggekamera på 2004-modell Hobby Icon_minitimeTor 4 Aug 2022 - 21:41

Hei!

Jeg skal montere et ryggekamera bakpå en 2004-modell 650. For å få litt oversikt så virker aluminiumslista over vinduet som en god plass.
Profilen på denne er sånn:
Tips til montering av ryggekamera på 2004-modell Hobby Bilde-2022-08-04-213824877

Finnes det noen standard festeanordninger som kan brukes på denne skinna?
Jeg tenker å prøve med enten lage meg en en avlang skive med et par gjengede hull eller ekspanderende mutter, men om noen har erfaringer så sparer jeg meg kanskje et par forsøk Smile
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Tips til montering av ryggekamera på 2004-modell Hobby Empty
PosteTema: Re: Tips til montering av ryggekamera på 2004-modell Hobby   Tips til montering av ryggekamera på 2004-modell Hobby Icon_minitimeFre 5 Aug 2022 - 21:24

Bor og skru det fast i veggen, bruk riktig tettemasse og rustfrie skruer til kameraet. Kjøp Waeco, eller Dometic. Meget gode kamera i mørke, og god oppdateringsfrekvens. Hold deg unna kamera til Garmin, de som kan fetes til skiltplata. Kjøpte det til den siste vogna, og det er bare rævva. Elendig oppløsning, umulig å se mye når det kommer lys bakfra under kjøring. Og grumsete bilde med lav oppløsning.
Til Toppen Go down
 
Tips til montering av ryggekamera på 2004-modell Hobby
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kulevekt hobby 650 kfu 2004
» Hobby Prestige 720 UMF 2004
» Knaus Royal/azure 580 2003 VS 2004 (ny modell)
» Mystisk bryter i klesskap, Hobby 540 UK 2004
» Montering av brannslukker i Hobby 650 KFU

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: