CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dometic / electrolux RM6506

Go down 
AvInnlegg
Roar Begby




Antall Innlegg : 1
Registration date : 09.07.2023

Dometic / electrolux RM6506 Empty
PosteTema: Dometic / electrolux RM6506   Dometic / electrolux RM6506 Icon_minitimeSøn 9 Jul 2023 - 15:06

Har problemer med kjøleskap som ikke virker. Har vært trøblete på strøm men ikke brydd meg da jeg har brukt det på gass. Men nå har gass delen også sluttet å virke så nå trenger jeg noen gode tips. Har feilsøket sjøl så jeg vet tenneren virker. Vet at gassventilen virker. Og nå har jeg fått i gang sirkulasjonen i anlegget. Så nå tvangskjører jeg gassventilen rett på 12v så virker kjøleskapet. Men det er jo ikke holdbart da det ikke er noe sikring hvis flammen slukker.
Når jeg slår på vanlig så hører jeg det gnistrer en gang og at gassventilen åpner og lukker. Så det virker som det ikke får beskjed om å holde ventilen i åpen stilling av en eller annen grunn. Bilen er en 2003 mod men håper på ett svar som er billigere en ett nytt kjøleskap.
Har prøv nå med 2 halvfulle og en ny full 11kg flaske.
Til Toppen Go down
 
Dometic / electrolux RM6506
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kjøleskap Electrolux RM 400c
» Montere brukt aircondtion Electrolux
» Electrolux kjøleskap problem haster.
» Electrolux Rm 4270, bytte 220v elementet
» Trenger bilde av info inne i kjøleskap, Electrolux RM301

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TIPS & TRIKS-
Gå Til: