CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Eldre biler med god tilhengervekt.

Go down 
+10
OyvindSP
thor_egil
Johnny
Ronny
Per H
joka
Kurt
Jan
Sten Rune
CGJ
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Apr 2008 - 19:51

Ronny skrev:
Noen som vet hva en Renault Grand Espace 98-00 med 140 hk bensin kan dra?...Har desverre en merkelig dragning mot Franske biler..he he...

Ronny

godt noen har det sånn...... jeg har jo en fransk bil bak garasjen her, føler liksom jeg og den franske bilen er som to like magneter...... de frastøter hverandre....... Tror og jeg har funnet ut hva den franske følelsen det prates om, er for noe...... tror det er følelsen av at det er noe galt...... -igjen......

Kansje ikke representativ for det franske, den Pergåtten min.... ser jo de som liker de, velger fransk igjen, og igjen, og igjen..... Mens jeg blir ikke kompis med den bilen.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Apr 2008 - 19:53

Ronny

forresten, er det ikke sånn en Rune her har..... han har vel en sånn, med bensin....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Apr 2008 - 20:02

Ronny

sendte Rune en SMS.... hans Renault Grand Espace er en 01 mod, 140 hk bensin, som kan trekke 1580 kg......

håper det hjalp litt....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Apr 2008 - 20:05

Ronny skrev:
Noen som vet hva en Renault Grand Espace 98-00 med 140 hk bensin kan dra?...Har desverre en merkelig dragning mot Franske biler..he he...


Min -01 mod kan dra 1580 kg. Men da peser den fælt kan jeg love deg. Men ellers er det kongebil å kjøre. Fryktelig dyr og reparere. Dårlig med kunskaper hos verksted om denne bilen på mange punkter i.o.m. at den egentlig ikke ble tatt inn til landet av merkeforhandler annet enn på specialbestilling. Vær obs på problemer med hjullager, problemer med det elektriske generellt.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Apr 2008 - 20:09

Diesel kan dra 2000 kg men vet ikke fra hvilken mod. Men vær obs på at motorstyring på disse plutselig kan lage et søren. slutter og virke, og gidder ikke begynne å virke igjen.... .......... ever. IKKE kjøp automat, de funker dårlig og.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Apr 2008 - 20:30

Store franske biler er på mange måter svært ok. Har da vært borti gamle citroen ds fra 70 tallet. Kongebil på langtur. Og mekanikeren måtte i tillegg være rørlegger.
Er som vegard ikke på bølgefot med partnern til pitsjå.
Er som å komme til himmelriket når jeg kan kjøre jeepen (tdi) i stedet for pitsjåen som er benziner. For pitsjåen larmer mer enn jeepen og den er ikke akkurat stillegående.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Apr 2008 - 20:36

Johnny skrev:
Store franske biler er på mange måter svært ok. Har da vært borti gamle citroen ds fra 70 tallet. Kongebil på langtur. Og mekanikeren måtte i tillegg være rørlegger.
Er som vegard ikke på bølgefot med partnern til pitsjå.
Er som å komme til himmelriket når jeg kan kjøre jeepen (tdi) i stedet for pitsjåen som er benziner. For pitsjåen larmer mer enn jeepen og den er ikke akkurat stillegående.

Johnny

det siste nå på Pergåtten, er et vindu somm ikke vil ned, i førerdøra..... høres ut som den tygger Wiere inni der..... motoren må startes og stoppes mange ganger etter hver tur, for å få kjørelysa til å slukke..... samt at et eller annet hjullager har begunt å lage lyd..... jeg skifta jo hjul-lager i Januar.... Bilen har gått ca 36.000 km, og er en 04 mod, med den nye fronten....
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Apr 2008 - 20:39

Vegard skrev:
Johnny skrev:
Store franske biler er på mange måter svært ok. Har da vært borti gamle citroen ds fra 70 tallet. Kongebil på langtur. Og mekanikeren måtte i tillegg være rørlegger.
Er som vegard ikke på bølgefot med partnern til pitsjå.
Er som å komme til himmelriket når jeg kan kjøre jeepen (tdi) i stedet for pitsjåen som er benziner. For pitsjåen larmer mer enn jeepen og den er ikke akkurat stillegående.

Johnny

det siste nå på Pergåtten, er et vindu somm ikke vil ned, i førerdøra..... høres ut som den tygger Wiere inni der..... motoren må startes og stoppes mange ganger etter hver tur, for å få kjørelysa til å slukke..... samt at et eller annet hjullager har begunt å lage lyd..... jeg skifta jo hjul-lager i Januar.... Bilen har gått ca 36.000 km, og er en 04 mod, med den nye fronten....

Skal være hjullagerlyd i de bila tror jeg. Alle har jo det.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Apr 2008 - 20:43

Johnny skrev:
Vegard skrev:
Johnny skrev:
Store franske biler er på mange måter svært ok. Har da vært borti gamle citroen ds fra 70 tallet. Kongebil på langtur. Og mekanikeren måtte i tillegg være rørlegger.
Er som vegard ikke på bølgefot med partnern til pitsjå.
Er som å komme til himmelriket når jeg kan kjøre jeepen (tdi) i stedet for pitsjåen som er benziner. For pitsjåen larmer mer enn jeepen og den er ikke akkurat stillegående.

Johnny

det siste nå på Pergåtten, er et vindu somm ikke vil ned, i førerdøra..... høres ut som den tygger Wiere inni der..... motoren må startes og stoppes mange ganger etter hver tur, for å få kjørelysa til å slukke..... samt at et eller annet hjullager har begunt å lage lyd..... jeg skifta jo hjul-lager i Januar.... Bilen har gått ca 36.000 km, og er en 04 mod, med den nye fronten....

Skal være hjullagerlyd i de bila tror jeg. Alle har jo det.

Forbanna drittbil...... men den er billig å lease...... men det er dens beste egenskap og.......
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 53
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Apr 2008 - 20:55

Vi kjøpte liksp godt en 1989 MB 300 TD..... Venter på typegodkjenning for 1900 på kroken fra Bertel og Steen Norge, så går turen til Biltilsynet...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Apr 2008 - 21:13

Når vi snakker om eldre biler og tilhengervekt........

Min 97 modell Audi A4 1,9 tdi med automat kan trekke 1600kg.......den syns jeg er drøy på en så liten bil.....men det har vel sin grunn.......
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 2:52

Vegard skrev:
Ronny

sendte Rune en SMS.... hans Renault Grand Espace er en 01 mod, 140 hk bensin, som kan trekke 1580 kg......

håper det hjalp litt....

Takk for hjelpa!
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 3:01

Rune skrev:
Ronny skrev:
Noen som vet hva en Renault Grand Espace 98-00 med 140 hk bensin kan dra?...Har desverre en merkelig dragning mot Franske biler..he he...


Min -01 mod kan dra 1580 kg. Men da peser den fælt kan jeg love deg. Men ellers er det kongebil å kjøre. Fryktelig dyr og reparere. Dårlig med kunskaper hos verksted om denne bilen på mange punkter i.o.m. at den egentlig ikke ble tatt inn til landet av merkeforhandler annet enn på specialbestilling. Vær obs på problemer med hjullager, problemer med det elektriske generellt.

Har jo selv en Renault Laguna med lignende motor som du har, har kjørt denne 85000km på drøyt 4 år og jeg må si at alt det negative jeg har hørt om den ikke stemmer...derimot stemmer det bra at det er en komfortabel personbil med lavt bennsin forbruk...tenkte evt Espace'n som bil nr2 for sommer turer, vi kjører mest i Sverige med lite bakker så det trenger ikke være 350nm for å få det til...har gjort det meste av service og reparasjoner selv på renåten og den er egentlig ikke så ille å skru på som mange skal ha det til og regner med å skru selv på espace'n selv om jeg får med kona på dette her..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 12:29

Espacen er ikke en bil med lavt forbruk, så er det målet så bør du styre unna. I Sverige synes jeg også at bilen funker bedre med vogn enn i berg og dal-landet Noreg for å si det slik. Og skru selv på Espacen.... ok hehe. Den ene lambdasonden var defekt på min bil og den måtte byttes i fjor for å passere EU-kontrollen, det tok 3 dager......
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 21:23

Enn Toyota Hiace 96-00 de har bilvekt på 3tonn og 2 tonn lovlig på kroken, hvis man finner en tdi har de 114 hk....kikka nettopp på bilen til en kompis og det synes jo være en praktisk bil om enn ikke så vakker...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 21:34

Ronny skrev:
Enn Toyota Hiace 96-00 de har bilvekt på 3tonn og 2 tonn lovlig på kroken, hvis man finner en tdi har de 114 hk....kikka nettopp på bilen til en kompis og det synes jo være en praktisk bil om enn ikke så vakker...

Ronny

Hiace med 2,4 TD har 90 hk, men så kom D-4D med 102 hk, som varte fram til den nye fronten kom..... med den nye fronten, kom bilen med 114 hk

TDI er ikke et toyota-begrep
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 21:36

Ronny

Fram til 2000 var det og en 2,4 D, som hadde hele 74 hk....... med samme vekter...... og den løper ikke fra noen..... men rusler og går.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 21:38

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 21:41

Unnskyld meg.....men jeg syns de bilene er grusomt stygge.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 21:41

Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 22:08

May-Britt skrev:
Unnskyld meg.....men jeg syns de bilene er grusomt stygge.....


May britt. Fy skamme deg å si noe slikt.

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 36874
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 22:13

Johnny skrev:
May-Britt skrev:
Unnskyld meg.....men jeg syns de bilene er grusomt stygge.....


May britt. Fy skamme deg å si noe slikt.

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 36874

Ojjj.........så du den ja....... Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

den kom fra hjertet da.......

Jeg var bare ærlig....... Embarassed Embarassed og jeg sa vel unnskyld før jeg sa det... Embarassed Embarassed
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 22:15

May-Britt skrev:
Johnny skrev:
May-Britt skrev:
Unnskyld meg.....men jeg syns de bilene er grusomt stygge.....


May britt. Fy skamme deg å si noe slikt.

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 36874

Ojjj.........så du den ja....... Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

den kom fra hjertet da.......

Jeg var bare ærlig....... Embarassed Embarassed og jeg sa vel unnskyld før jeg sa det... Embarassed Embarassed

Må være noe galt med synet ditt. Og dere kjører jo en babycopi av chevyen. (Caravella)
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 22:22

Johnny skrev:
May-Britt skrev:
Johnny skrev:
May-Britt skrev:
Unnskyld meg.....men jeg syns de bilene er grusomt stygge.....


May britt. Fy skamme deg å si noe slikt.

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 36874

Ojjj.........så du den ja....... Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

den kom fra hjertet da.......

Jeg var bare ærlig....... Embarassed Embarassed og jeg sa vel unnskyld før jeg sa det... Embarassed Embarassed

Må være noe galt med synet ditt. Og dere kjører jo en babycopi av chevyen. (Caravella)

Den bilen sitter jeg bare på med sånn av og til og kjører når jeg må.......

Har annen bil jeg bruker til vanlig jeg..........men kan jo si jeg protesterte som en gal da vi kjøpte første Caravellen i 98........og den virka jo ikke gassen på (74hk) så da ble det ei ny Caravelle i 00 (102hk) litt bedre den da.... den vi har nå går bra (150hk).....

Caravellen er i følge min mann en reinhekla straff til meg for at jeg på død og liv skulle ha 4 unger ( jeg trua med å sitte på gamlehjemmet og være sur på han om jeg ikke fikk barn nummer 4)....... det får jeg høre om jeg åpner munnen og kritiserer den bilen.....
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 22:24

May-Britt skrev:
Johnny skrev:
May-Britt skrev:
Johnny skrev:
May-Britt skrev:
Unnskyld meg.....men jeg syns de bilene er grusomt stygge.....


May britt. Fy skamme deg å si noe slikt.

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 36874

Ojjj.........så du den ja....... Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

den kom fra hjertet da.......

Jeg var bare ærlig....... Embarassed Embarassed og jeg sa vel unnskyld før jeg sa det... Embarassed Embarassed

Må være noe galt med synet ditt. Og dere kjører jo en babycopi av chevyen. (Caravella)

Den bilen sitter jeg bare på med sånn av og til og kjører når jeg må.......

Har annen bil jeg bruker til vanlig jeg..........men kan jo si jeg protesterte som en gal da vi kjøpte første Caravellen i 98........og den virka jo ikke gassen på (74hk) så da ble det ei ny Caravelle i 00 (102hk) litt bedre den da.... den vi har nå går bra (150hk).....

Caravellen er i følge min mann en reinhekla straff til meg for at jeg på død og liv skulle ha 4 unger ( jeg trua med å sitte på gamlehjemmet og være sur på han om jeg ikke fikk barn nummer 4)....... det får jeg høre om jeg åpner munnen og kritiserer den bilen.....


Fornuftig kar han mannen din. Pass godt på han. Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 265129
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 22:29

Johnny

Er han fornuftig fordi han straffer meg med den bilen.... Shocked Shocked
... må si menn har sine måter å være enige på...... Shocked Shocked ...og de forstår jeg ikke mye av....... Shocked Shocked
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 22:30

May-Britt skrev:
Johnny

Er han fornuftig fordi han straffer meg med den bilen.... Shocked Shocked
... må si menn har sine måter å være enige på...... Shocked Shocked ...og de forstår jeg ikke mye av....... Shocked Shocked

Hils han karen din Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 265129
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 22:33

Johnny skrev:
May-Britt skrev:
Johnny

Er han fornuftig fordi han straffer meg med den bilen.... Shocked Shocked
... må si menn har sine måter å være enige på...... Shocked Shocked ...og de forstår jeg ikke mye av....... Shocked Shocked

Hils han karen din Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 265129

Nei......det vet jeg søren ikke om jeg vil du....lol!
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 22:43

Turbodiesel da Vegard.....ok så de er 90 eller 102hk med turbo da? ser bare for meg hiacen som en utmerket feriebil med generøse vekter og plass.....kameraten min lovpriser iaf bilen til slikt bruk. Han fyller bilen med sykler,grill og utemøbler og drar avgårde og han påstår at at unga hans heller kjører toyotaen enn E240 mersjn..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 22:47

Ronny

Du får en helt annen kjørekomfort i en Caravelle med 102hk tdi.......trekker 2000 den og....... og du har like god plass..... og så mener jeg den er sikrere om en kræsjer......i alle fall i forhold til de Hiacene hvor en sitter oppå motoren....
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 22:49

Maya

De Hiace'ne gikk ut i -95, og hadde ikke turbo....

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 22:51

Sten Rune skrev:
Maya

De Hiace'ne gikk ut i -95, og hadde ikke turbo....

Sten Rune

Har ikke greie på sånt jeg vet du........

.... men det er bra.....for de syns jeg ser farlige ut om en er uheldig.........
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Apr 2008 - 22:54

May-Britt skrev:
Sten Rune skrev:
Maya

De Hiace'ne gikk ut i -95, og hadde ikke turbo....

Sten Rune

Har ikke greie på sånt jeg vet du........

.... men det er bra.....for de syns jeg ser farlige ut om en er uheldig.........

De fleste av de der ruller rundt omkring i Afrika de nå... sendes stadig ut fra kaia i Drammen bl.a afro afro

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeMan 28 Apr 2008 - 0:08

Johnny skrev:
May-Britt skrev:
Unnskyld meg.....men jeg syns de bilene er grusomt stygge.....


May britt. Fy skamme deg å si noe slikt.

Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 388844 Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 36874
hun skulle hatt litt pryl på blanke messingen, etterfulgt av grundig vask av fingrer og munn................................med grønnsåpe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitimeMan 28 Apr 2008 - 6:08

May-Britt skrev:
Sten Rune skrev:
Maya

De Hiace'ne gikk ut i -95, og hadde ikke turbo....

Sten Rune

Har ikke greie på sånt jeg vet du........

.... men det er bra.....for de syns jeg ser farlige ut om en er uheldig.........

De er på linje med caravelle med hekkmotor...... du må glemme de, for det er ikke de vi prater om ved snakk om Hi-ace..... front kom på Hiace i 95-96, og det er 12 -13 år siden......
Til Toppen Go down
Sponsored content





Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Eldre biler med god tilhengervekt.   Eldre biler med god tilhengervekt. - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Eldre biler med god tilhengervekt.
Til Toppen 
Side 2 av 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Oversikt tilhengervekt og totalvekt
» Liste over tilhengervekt + hva med bare B-lapp
» USA biler
» Fartsgrense Tyskland biler over 3,5 til 7,5 tonn
» Diagnosesystem for japanske biler / tuning

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: