CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dometic Oppvaskmaskin

Go down 
+3
Sten Rune
Harald
Black Betty
7 posters
Gå til side : 1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 17:17

Noen som har erfaring med Dometic oppvaskmaskiner ? Very Happy

Om du har eller har hatt en slik ;

Driftsikre ? Plunder og heft ? Brukervennlige ?

Fyller du vann i en tank ? Rett i maskinen ?

Spørsmålet er i grove trekk ; er det noe å ha ? scratch
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 17:46

Rufus

Vi har dette.... Hadde også dette i den forrige vogna, og har hatt oppvaskmaskin i vogna siden 01. i den forrige, var det en mindre enn den vi har i dag.....

Begge oppvaskmaskinene har vært svært drifts-sikre, og vi har ikke hatt noe trøbbel med de. den forrige, frøys en gang, fordi jeg ikke hadde fått tømt røret inn i maskinen for vann.... men skifta det vanninntaket selv, på noen minutter.

på den vi har nå, er det saltbeholder, og den tømmer jeg med et kopphåndkle..... Maskinen henter vann fra vognas vanntank, og trykkvann....

Da vi kjøpt vår forrige vogn, var det maskin i vogna, og vi syntes det var vel "i overkant".... men da ny vogn skulle kjøpes, var vi begge helt enige, OPPVASKMASKIN SKULLE DET VÆRE!!!!!!!!!! dette er noe vi ikke kunne tenke oss å ha vogn uten....

maskinen funker akkurat som hjemme..... inn med oppvask, på med knappen, og rydd ut når det er ferdig.... ikke bruker de særlig mere vann heller, i forhold til håndvask. mener det er 8-12 liter det står, avhengig av program

det eneste ekstra det er med oppvaskmaskin, er vanntømmingen om vinteren.... det tar noen min, men med shurflow pumpe er det svært lettvint, da den jo bare kan startes, ettter vannanlegget er tømt..... så starter en maskinen, og den pumper så først ut, før den tar inn vann.... når den så tar inn vann, hlrer en PFFFFFFFFF....... og annet er blåst ut av maskinen..... så er det bare å tørke opp i saltbeholder, og under silen...... så kan frosten bare komme....

De maskinene er helt knall!!!! la oss bruke den dyrebare fritiden til noe annet enn å stå å vaske opp.....

fyr løs, om du har spørsmål.... jeg skal svare etter beste evne.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:03

Rufus.

Enig med Vegard.Funker utmerket,og har god kapasitet.
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:04

Vegard:

Vi har tenkt å sette Dometicen i spikerbua - tror du det vil la seg gjøre?? Går det an å helle vann rett i maskinen, eller er vi avhengige av en liten vanntank som f.eks står plassert ved siden av den?

Flott beskrivelse av Dometicen, Vegard.... jeg vil også ha!!! cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:12

Betty Boop

ja, klart det lar seg gjøre å sette inn maskin..... mulig du må skifte vannpumpa til ei shurflo, men ser kun fordeler med det..... men dette vet jeg ikke sikkert....

Hvorfor vil du evt ha egen vanntank til maskinen???? det enkleste må da være å benytte den som er i vogna....

vann kan ikke helles rett i maskinen, da den jo trenger vann i flere omganger..... en til vask, og tre skyllinger, er det vel på kortprogrammet.....

Kan bare anbefale oppvaskmaskin i vogna.....


Sist endret av Vegard den Ons 14 Mai 2008 - 18:31, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:14

Betty-Boop

ser nå dere tenker å ha den i bua..... kjøp da en tank med shurflo-pumpe, og sett nær maskinen..... tanken her kan jo være ei vanlig 20 liters vannkanne....


Sist endret av Vegard den Ons 14 Mai 2008 - 18:31, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:24

VEGARD

Jeg må ha det inn med teskje, hva er shurflow-pume, og hvor kjøper jeg det.
Dette ma jeg bare ha, pleier å skylle oppvaska ta det med hjem og vaske det i maskinen hjemme.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:27

Gerd.

Det er en trykkstyrt pumpe,som Bjølseth har.Dere har senkepumpe i Kaben.Kabe hadde Shurflo før,men den koster nesten det doble av det twin-pumpa i Kabe koster,så de valgte en billigere løsning.

Men skal du ha Flo pumpe,så for guds skyld ikke velg Tore Andre Flo.Bare spør oss i Vålenga.En total miss !!!!

http://www.pplmotorhomes.com/parts/rv-pumps-water/shurflo-pumps.htm
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:28

Lady 1 skrev:
VEGARD

Jeg må ha det inn med teskje, hva er shurflow-pume, og hvor kjøper jeg det.
Dette ma jeg bare ha, pleier å skylle oppvaska ta det med hjem og vaske det i maskinen hjemme.

Lady1

Shurflo er trykkvann..... dvs at vannet står under trykk hele tiden.... det er her ei pumpe som står utenfor tanken, og holder vannet under trykk hele tiden.... Bjølseth har dette som standard.

det andre er jo senkepumpe, som de fleste andre produsenter bruker.... her er det jo bryter i krana, som starter pumpa straks en åpner krana, men rørene står ikke under trykk, når kranene er av.


Sist endret av Vegard den Ons 14 Mai 2008 - 18:30, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:30

ARVE

lol! lol! lol! jeg har Hobby jeg
er det, det samme på den
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:30

Vegard.

Ja,jeg sier jo det jo.Hehe !!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:31

Lady 1 skrev:
ARVE

lol! lol! lol! jeg har Hobby jeg
er det, det samme på den

Gerd.

Hm,trodde hobbyen din var å se på skumle kanaler på Gol jeg.Hehe.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:31

Hva dere kan gutter cheers cheers Dometic Oppvaskmaskin 265129
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:32

ARVE skrev:
Lady 1 skrev:
ARVE

lol! lol! lol! jeg har Hobby jeg
er det, det samme på den

Gerd.

Hm,trodde hobbyen din var å se på skumle kanaler på Gol jeg.Hehe.

Det også lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:32

Gerd.

Hm.....ja..
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:33

Oki, takk for svar Vegard. Jeg har heller ikke peiling på hva en shurflow-pumpe er for noe, men jeg antar min kjære vil vite det eller vil finne ut av det..... Har jo også en rørleggerlærlingsønn som kan hjelpe til....

Skal geleide gubben til denne tråden når han er ferdig med gjerdesnekring i hagen. Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:33

Lady 1 skrev:
ARVE skrev:
Lady 1 skrev:
ARVE

lol! lol! lol! jeg har Hobby jeg
er det, det samme på den

Gerd.

Hm,trodde hobbyen din var å se på skumle kanaler på Gol jeg.Hehe.

Det også lol! lol!

Embarassed Embarassed Dometic Oppvaskmaskin 65842
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:34

Lady 1 skrev:
Hva dere kan gutter cheers cheers Dometic Oppvaskmaskin 265129

Lady 1

har vært på tur før..... å spise deilig kjøtt fra papptallerker er noe en fort går lei av..... derfor, skikkelig dekketøy, og oppvaskmaskin til meg..... æ'kke så gøy å leke indianer......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:35

Vegard skrev:
Lady 1 skrev:
Hva dere kan gutter cheers cheers Dometic Oppvaskmaskin 265129

Lady 1

har vært på tur før..... å spise deilig kjøtt fra papptallerker er noe en fort går lei av..... derfor, skikkelig dekketøy, og oppvaskmaskin til meg..... æ'kke så gøy å leke indianer......

VEGARD

Helt enig med du jeg VEGARD lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:35

Aaahh.... trykkvann ja! Samme som i båten altså! Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:36

Betty Boop skrev:
Oki, takk for svar Vegard. Jeg har heller ikke peiling på hva en shurflow-pumpe er for noe, men jeg antar min kjære vil vite det eller vil finne ut av det..... Har jo også en rørleggerlærlingsønn som kan hjelpe til....

Skal geleide gubben til denne tråden når han er ferdig med gjerdesnekring i hagen. Smile

det er ei pumpe der vannet står under trykk hele tiden, og en trykkbryter styrer når pumpa skal gå.... ikke en bryter i ei kran.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:36

Betty Boop skrev:
Aaahh.... trykkvann ja! Samme som i båten altså! Very Happy

Båt???? hva er det?????
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:38

Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Aaahh.... trykkvann ja! Samme som i båten altså! Very Happy

Båt???? hva er det?????

Du vet sånn farkost uten støttebein..... Dometic Oppvaskmaskin 105954 lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:38

B.B.

Jepp,og dere kan ettermontere det i brakka fra Tenhult og.

Vær litt obs på den pumpa i Kaben om vinteren.Blir stående litt vann over den p.g.a. reduksjonsventilen,og ofte fryser den om man ikke gjør grundig arbeid med tømminga.Ref. min gode venn Skjalg fra service på Norcamp,Skytta.Og også selvopplevd med forrige vogn vi hadde.Kabe Onyx.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:39

Lady 1 skrev:
Vegard skrev:
Lady 1 skrev:
Hva dere kan gutter cheers cheers Dometic Oppvaskmaskin 265129

Lady 1

har vært på tur før..... å spise deilig kjøtt fra papptallerker er noe en fort går lei av..... derfor, skikkelig dekketøy, og oppvaskmaskin til meg..... æ'kke så gøy å leke indianer......

VEGARD

Helt enig med du jeg VEGARD lol! lol! lol!

Lady 1

da må du få satt inn en maskin...... og du.... jeg kjenner noen som har satt inn shurflo i hobbyen sin.... de har alde, og har maskin i vogna.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:40

Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Aaahh.... trykkvann ja! Samme som i båten altså! Very Happy

Båt???? hva er det?????

Du vet sånn farkost uten støttebein..... Dometic Oppvaskmaskin 105954 lol!

ååååå...... sånn en galning ja.....
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:41

Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Oki, takk for svar Vegard. Jeg har heller ikke peiling på hva en shurflow-pumpe er for noe, men jeg antar min kjære vil vite det eller vil finne ut av det..... Har jo også en rørleggerlærlingsønn som kan hjelpe til....

Skal geleide gubben til denne tråden når han er ferdig med gjerdesnekring i hagen. Smile

det er ei pumpe der vannet står under trykk hele tiden, og en trykkbryter styrer når pumpa skal gå.... ikke en bryter i ei kran.....

Rufus har tidligere mast om at han ville legge inn trykkvann i vogna, uten at jeg helt har skjønt fordelene.... confused
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:42

Vegard skrev:
Lady 1 skrev:
Vegard skrev:
Lady 1 skrev:
Hva dere kan gutter cheers cheers Dometic Oppvaskmaskin 265129

Lady 1

har vært på tur før..... å spise deilig kjøtt fra papptallerker er noe en fort går lei av..... derfor, skikkelig dekketøy, og oppvaskmaskin til meg..... æ'kke så gøy å leke indianer......

VEGARD

Helt enig med du jeg VEGARD lol! lol! lol!

Lady 1

da må du få satt inn en maskin...... og du.... jeg kjenner noen som har satt inn shurflo i hobbyen sin.... de har alde, og har maskin i vogna.....


Ja det må jeg bare ha, skulle vært standard i alle vogner.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:45

Lady 1 skrev:
Vegard skrev:
Lady 1 skrev:
Vegard skrev:
Lady 1 skrev:
Hva dere kan gutter cheers cheers Dometic Oppvaskmaskin 265129

Lady 1

har vært på tur før..... å spise deilig kjøtt fra papptallerker er noe en fort går lei av..... derfor, skikkelig dekketøy, og oppvaskmaskin til meg..... æ'kke så gøy å leke indianer......

VEGARD

Helt enig med du jeg VEGARD lol! lol! lol!

Lady 1

da må du få satt inn en maskin...... og du.... jeg kjenner noen som har satt inn shurflo i hobbyen sin.... de har alde, og har maskin i vogna.....


Ja det må jeg bare ha, skulle vært standard i alle vogner.

Det skulle vært forbudt å være uten den maskinen..... det er da trossalt camping det dreier seg om......
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:45

ARVE skrev:
B.B.

Jepp,og dere kan ettermontere det i brakka fra Tenhult og.

Vær litt obs på den pumpa i Kaben om vinteren.Blir stående litt vann over den p.g.a. reduksjonsventilen,og ofte fryser den om man ikke gjør grundig arbeid med tømminga.Ref. min gode venn Skjalg fra service på Norcamp,Skytta.Og også selvopplevd med forrige vogn vi hadde.Kabe Onyx.

Hmmm.... Så trykkvann vil redusere risken for at vannpumpa fryser?
Heldigvis har vi hittil ikke hatt en slik erfaring på Kaben
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:48

Med shurflo trenger du ikke blåse vannanlegget..... du tømmer bare vannanlegget, og starter pumpa..... da funker pumpa som en kompressor, så du åpner bare ei og ei kran etter litt, så blåser den ut vannet fra rørene selv..... så starter en oppvaskmaskinen, når den så prøver å tappe inn vann, blåser den maskinen og tom for vann
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 18:48

Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Oki, takk for svar Vegard. Jeg har heller ikke peiling på hva en shurflow-pumpe er for noe, men jeg antar min kjære vil vite det eller vil finne ut av det..... Har jo også en rørleggerlærlingsønn som kan hjelpe til....

Skal geleide gubben til denne tråden når han er ferdig med gjerdesnekring i hagen. Smile

det er ei pumpe der vannet står under trykk hele tiden, og en trykkbryter styrer når pumpa skal gå.... ikke en bryter i ei kran.....

Rufus har tidligere mast om at han ville legge inn trykkvann i vogna, uten at jeg helt har skjønt fordelene.... confused

Hør på Rufus du.......
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 19:48

Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Oki, takk for svar Vegard. Jeg har heller ikke peiling på hva en shurflow-pumpe er for noe, men jeg antar min kjære vil vite det eller vil finne ut av det..... Har jo også en rørleggerlærlingsønn som kan hjelpe til....

Skal geleide gubben til denne tråden når han er ferdig med gjerdesnekring i hagen. Smile

det er ei pumpe der vannet står under trykk hele tiden, og en trykkbryter styrer når pumpa skal gå.... ikke en bryter i ei kran.....

Rufus har tidligere mast om at han ville legge inn trykkvann i vogna, uten at jeg helt har skjønt fordelene.... confused

Hør på Rufus du.......

Fysj - han har høy nok selvfølelse fra før - om ikke du skal helle bensin på bålet.... Laughing affraid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 19:57

Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Oki, takk for svar Vegard. Jeg har heller ikke peiling på hva en shurflow-pumpe er for noe, men jeg antar min kjære vil vite det eller vil finne ut av det..... Har jo også en rørleggerlærlingsønn som kan hjelpe til....

Skal geleide gubben til denne tråden når han er ferdig med gjerdesnekring i hagen. Smile

det er ei pumpe der vannet står under trykk hele tiden, og en trykkbryter styrer når pumpa skal gå.... ikke en bryter i ei kran.....

Rufus har tidligere mast om at han ville legge inn trykkvann i vogna, uten at jeg helt har skjønt fordelene.... confused

Hør på Rufus du.......

Fysj - han har høy nok selvfølelse fra før - om ikke du skal helle bensin på bålet.... Laughing affraid

Du..... han var jo snill gutt som solgte kanonen.........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 20:02

Jeg har snakket med de som har gått bort fra oppvaskmaskin fordi det er så mye styr å tømme den på vinteren. At en må tørke og tørke med et håndkle for å få den helt tom for vann, hvis ikke fryser det.

De velger faktisk å vaske kopper, syns det er mye mer lettvint.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Dometic Oppvaskmaskin Empty
PosteTema: Re: Dometic Oppvaskmaskin   Dometic Oppvaskmaskin Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Dometic Oppvaskmaskin
Til Toppen 
Side 1 av 3Gå til side : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Dometic Oppvaskmaskin DW235 - problem - tips?
» Jeg vil ha oppvaskmaskin
» Dometic RM 8551 kjøleskap står i "feilmodus",gass
» Dometic RM7851
» dometic HB2500

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Utstyr-
Gå Til: