CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Solløkka ved Sandefjord selges - hvor skal vi gjøre av oss?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Solløkka ved Sandefjord selges - hvor skal vi gjøre av oss? Empty
PosteTema: Solløkka ved Sandefjord selges - hvor skal vi gjøre av oss?   Solløkka ved Sandefjord selges - hvor skal vi gjøre av oss? Icon_minitimeFre 1 Aug 2008 - 13:21

Solløkka, Metodistkirkens kurs og leirsted (og campingplass) gjennom mange år, skal selges. Videre drift som campingplass er usikker.

Vi har elsket denne plassen som vårt eget feriested. Solløkka er nær sjøen. Den er liten og intim. Lite ambisiøs - så også de som bor der. Det er svært rolig der. Plassen har alkoholforbud - og dette kan være en avgjørende faktor til at det er så rolig. Plassen har gode bademuligheter - og mulighet for krabbefiske.

Vi er nå på jakt etter en ny plass med noen av de samme kvalitetene i området vestfold, telemark, aust-agder.

Noen har anbfalt Gon camping ved Larvik. Den eies av IOGT - avholdene mao. Utover det aner jeg ingenting om plassen.

Personlig er jeg ikke avholdene fra alkohol, så jeg har ikke noe anstrengt forhold til fludiumet, men jeg gidder ikke ha hverken fjortiser eller femtiåringer sjanglende vrælende rundt i nabolaget.....if you get my drift.

Noen steder å anbefale..?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Solløkka ved Sandefjord selges - hvor skal vi gjøre av oss? Empty
PosteTema: Re: Solløkka ved Sandefjord selges - hvor skal vi gjøre av oss?   Solløkka ved Sandefjord selges - hvor skal vi gjøre av oss? Icon_minitimeFre 1 Aug 2008 - 14:08

Thor_egil. Forsøk rognstranda camping ved brevik. En kjempeplass ved sjøen.
http://www.rognstrandacamping.no/front.asp?Page=0
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
 
Solløkka ved Sandefjord selges - hvor skal vi gjøre av oss?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Solløkka, Sandefjord
» Hvor skal vi ?
» Hvor skal det være gulvvarme i en Knaus?
» Hvor mye kuletrykk skal jeg ha, ideelt sett?
» Hvor skal man campe i Geilo i påsken?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: