CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hvilken TV?

Go down 
+7
Jan Ole
hpk
Johnny
joka
Ronny
Espen V
Lars
11 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Hvilken TV? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hvilken TV?   Hvilken TV? - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Okt 2008 - 21:49

Remi

vedr lyd..... fikk testa viktigheten av dette for et par år siden, hos en kompis på Stjørdal, som er helt freak....... han har noe svært heftige greier... han satt på en film der, og vet du, det var noen sener der fra en ubåt, som ble bomba..... han visst jo når smellene kom, og skrudde opp når ikke jeg merka det, fordi jeg var så innlevd i filmen, men så kom det vel et brak der..... jeg trodde jeg skulle gjort i buksa, og var vel klistra langt oppå veggen.... så lyd, ja det er viktig, selv om det der, nesten skremte liv-skiten av meg.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilken TV? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hvilken TV?   Hvilken TV? - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Okt 2008 - 21:54

Remi

så sabla heftig og rått ut...... har et stykke igjen dit ja.....

vi har tatt kjellerstua til kino, og den er vel ca 25 M2....... syntes det funker svært bra.......
Til Toppen Go down
Remi
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Remi


Male
Antall Innlegg : 1272
Age : 53
Localisation : Alta
Registration date : 16.08.2008

Hvilken TV? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hvilken TV?   Hvilken TV? - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Okt 2008 - 22:12

Du har blitt utsatt for U-571, mer laxerende effekt en svisker Smile
Vi har også tatt sokkelen & laget bl.a. tv-stue der.

Hvilken TV? - Page 2 U-571_23600f
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilken TV? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hvilken TV?   Hvilken TV? - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Okt 2008 - 22:16

Remi skrev:
Du har blitt utsatt for U-571, mer laxerende effekt en svisker Smile
Vi har også tatt sokkelen & laget bl.a. tv-stue der.

Hvilken TV? - Page 2 U-571_23600f

Kan stemme, virka kjent det coveret der......... sXXXn som jeg skvatt altså, tror aldri jeg hverken før eller seinere har blitt så innmari skremt.......... var jo ikke menneske igjen før utpå dagen etter.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilken TV? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hvilken TV?   Hvilken TV? - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Okt 2008 - 22:21

Remi

kjelleren her, har ikke så mye boligflate, det er begge jentenes rom, ei gang, og kjellersua..... resten er kald-kjeller...... og de holder det gående langt utover der nede, og det er bare toppes, og de er så flinke til å holde det pent der nede, etter dette anlegget kom i hus.... og de og venner er mye der....

i natt var det i hverfall lyd der til litt etter kl 2..... og de må bare drive, vi sover i andre enden av huset,.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilken TV? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hvilken TV?   Hvilken TV? - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Okt 2008 - 22:23

Remi

til Helga er det vist lang-film der nede igjen.... Harry-Potter skal sees en gang til, sammen med en gjeng.... hun eldste har reservert..... er det ikke drøye 9 timer da???
Til Toppen Go down
Remi
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Remi


Male
Antall Innlegg : 1272
Age : 53
Localisation : Alta
Registration date : 16.08.2008

Hvilken TV? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hvilken TV?   Hvilken TV? - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Okt 2008 - 0:28

Vegard skrev:
Remi

til Helga er det vist lang-film der nede igjen.... Harry-Potter skal sees en gang til, sammen med en gjeng.... hun eldste har reservert..... er det ikke drøye 9 timer da???
Alle Harry Potter? Mulig det Smile
Hadde Ringenes Herre marraton her en gang med svigerbror, Extended versjon selvsagt Wink rundt 12timer, måtte dele det opp What a Face
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hvilken TV? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hvilken TV?   Hvilken TV? - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Okt 2008 - 5:59

Remi skrev:
Vegard skrev:
Remi

til Helga er det vist lang-film der nede igjen.... Harry-Potter skal sees en gang til, sammen med en gjeng.... hun eldste har reservert..... er det ikke drøye 9 timer da???
Alle Harry Potter? Mulig det Smile
Hadde Ringenes Herre marraton her en gang med svigerbror, Extended versjon selvsagt Wink rundt 12timer, måtte dele det opp What a Face

Oki det er såpass lenge ja..... de får bare kose seg.....
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Hvilken TV? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hvilken TV?   Hvilken TV? - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Nov 2008 - 19:09

Jeg har som tidligere nevnt bestilt meg en iMac 20" for å nyte film og musikk både hjemme og i vogna.
Nå har jeg også bestilt en tv stick, så da skal jeg rapportere inn resultat ved første anledning... må helt sikkert aller først vente til både mac og tv-kort kommer.... duh Very Happy
Hvilken TV? - Page 2 Storage_bigimac20080429
Hvilken TV? - Page 2 Na_hyb_gallery_01
Hvilken TV? - Page 2 Int_soft_gallery_01
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Hvilken TV? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hvilken TV?   Hvilken TV? - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Nov 2008 - 22:32

For de som bruker datamaskin til underholdning (Mac, Linux, Windows eller Xbox) kan jo ta en titt på http://xbmc.org/ Kan være at det er greit å være litt over middels interessert i "data" for å gi seg i kast med det, men det er utrolig tøft da bounce
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 51
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Hvilken TV? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hvilken TV?   Hvilken TV? - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Nov 2008 - 23:55

ArneO skrev:
For de som bruker datamaskin til underholdning (Mac, Linux, Windows eller Xbox) kan jo ta en titt på http://xbmc.org/ Kan være at det er greit å være litt over middels interessert i "data" for å gi seg i kast med det, men det er utrolig tøft da bounce
Det så jo lekkert ut... men jeg tenkte nå jeg skulle prøve apple sin front row først... Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hvilken TV? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hvilken TV?   Hvilken TV? - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hvilken TV?
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Hvilken Isocamp?
» Hvilken vei til Kroatia
» Hvilken alarm i vogna?
» Hvilken Batterilader bør man ha
» hvilken trekkbil?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: