CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Overvinn frykten for det ukjente

Go down 
+6
Rashid
ArneO
Thomas
Sten Rune
smurfen
campist
10 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeSøn 8 Feb 2009 - 19:00

Overvinn frykten for det ukjente 897742
Har sittet og knotet ned noen sider mellom måkeøktene i helgen. Kanskje er det noen andre som kan ha litt glede av hva jeg har gjort. Tanken er å skrive litt om hvordan det er å kjøre langs landeveien og motorveien i Europa.

Min erfaring har vært at det alltid er litt skummelt å krysse nye landegrenser, mest fordi jeg ikke har gjort det før. Derfor har jeg skrevet noen sider, og samtidig lagt inn en del bilder fra trafikkmiljø - rett og slett forsøkt å være øynene til dem som ikke har vært der før.

Hører gjerne fra dem som gidder, om dette er noe interessant. Tar også gjerne i mot ros og ris - og forslag til hva som kan belyses.

http://campist.info/Turtips/raadindex.htm
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeSøn 8 Feb 2009 - 19:36

Campist

Dette er meget interessant. Jeg har vært mye inne på nettsiden din og lest om campinger i Tyskland og Østerike. At du nå legger inn info om trafikkmiljø er toppers!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeSøn 8 Feb 2009 - 19:54

Campist

Dine WEB sider er laaangt over middels både i stil og utførelse !

Så enkelt.
Til Toppen Go down
smurfen




Female
Antall Innlegg : 15
Localisation : Sarpsborg
Registration date : 04.01.2009

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeSøn 8 Feb 2009 - 20:00

Hei Campist

Jeg har vært mye inne på sidene dine og lest og lært. Kjempefine betraktinger og fint skrevet.

Hilsen Smurfen
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeSøn 8 Feb 2009 - 20:08

Dette er vanvittig hyggelig lesning! Det er mørkt ute, og veldig mye snø. Da er det artig å forkorte ventetida til årets hovedtur til Italia med litt skriving. Og når jeg får slike hyggelige tilbakemeldinger, da gir det ekstra næring!

Takk skal dere ha!
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeSøn 8 Feb 2009 - 20:12

Campist

Virkelig flott side(r) du har.

All ære til deg. cheers

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Overvinn frykten for det ukjente Caravan
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeSøn 8 Feb 2009 - 20:38

Helt glimrende sider Smile Spesielt for en hønefossing som aldri har vært lenger enn Danmark (med vogn da). Skal i sommer kjøre litt lenger, så denne siden din er nå lagt inn på "favoritter".
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeSøn 8 Feb 2009 - 22:56

Godt skrevet og gode bilder, topp campist!

Vi skulle spise lunsj i en renessanse by mellom Basel og Heidelberg, der lærte jeg å ikke følge skiltingen til parkeringen Very Happy , svingte inn for å parkere - der var en kjempeflott byport! Heldigvis var vogna lita og det gikk en vei inn til høyre, sakte og rolig inn der og ut på andre siden av smuget. Der kom politiet og tittet litt ekstra - tenkte vel "makan til tulling!" Smile Kjørte litt lengre bort i gata og der var det en flott stor parkering nesten uten biler.

Husker ikke navnet på den byen, litt irriterende...
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeMan 9 Feb 2009 - 16:32

Artig historie Arne! Det er vanvittig fort gjort. I sommer kom da jeg skulle ned til Rhinen fra motorveien, svingte jeg etter navigasjonen i bilen. Det bar ned bratte bakker og inn i en minilandsby med en rundkjøring med et hjert litt større enn en fotball.
Noen ganger er det vidunderlig at det som henger etter kroken ikke strekker seg mer enn sju meter til baklysa!
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeMan 9 Feb 2009 - 16:51

Campist

Fin hjemmeside, du har. cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 10:52

Campist.

En inspirasjon for oss med tvangstanker om Sverige når det gjelder ferie og camping.Hehe.
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 11:49

..og Arve, disse sidene om å kjøre nedover, er laget etter inspirasjon fra deg!
Wink
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 11:56

Campist.

Hehe,takk for den du.

Må få ut fingern snart vel,og se litt annet enn korvens land.

Bobil kanskje.......,om jeg finner en som ser ut som en campingvogn innvendig,med stor rundsitter og greier.Hysj,ikke si noe til Vegard !!!! Shocked
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 12:27

Vegard leser jo ikke her nede (gjør du vel, Vegard) så det blir intet problem.
Men campingbiler som ser ut som campingvogner inne i? Da er du oppe i et par mill. Jeg så en til borti mot en million Euro for noen få år siden, inkludert en Peugeot 206 CC. Bygd på Volvo B10 busschassis.Hadde det vært en Scania 8-er, skulle jeg vurdert den.
tongue
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 15:20

campist.

Neida,med litt flaks kan man komme over noen til rundt 300-400.000,- som har gått noen få år,og som kan være brukbare for en vognmann.Men jeg gir ikke opp vognlivet for det.

Og noen gamle til rundt 100.000,-,men da er det kleine maskiner som knapt nok kommer opp motbakker på mer enn 5 %.

En bobil blir i så fall som et supplement til en vogn,som kan stå hjemme på gjesteparkeringa(bobilen altså),og som man kan ta noen impulsive turer i ny og ne med.

Og særlig greit om man snakker Europa,hvor man drar fra sted til sted,og ikke ligger fast over lengre tid.

Reisevogna står jo nede i Sverige hele året,så det forhindrer oss i å ta de turene man kanskje sitter hjemme og fyser på på en torsdag,og som man kan realisere på en fredag.

Har ikke mulighet til å ha reisevogna på parkeringa her.

Min gode venn,herr Vesala, tar jo sånne type turer jeg her skisserer,og den frihetsfølelsen der virker forlokkende.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 15:31

Arve
Er det ikke noen muligheter for å parkere reisevogna nærmere? Jeg har ikke plass i hagen til vogna vår, men ønsker å leie meg en parkering i nærheten. Koster det skjorta eller er det ikke så mange slike steder? Tenker at det er greit å ha vogna i høyere beredskap på vår og høst, så kommer den jo til å være på Hvaler på sommeren, unntatt når vi reiser.

Ser at det er endel vogner parkert på en gård på veien mellom jobben og hjemme. Tenkte å spørre bonden der om han har plass til en vogn til...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 15:38

ArneO

Du har den på låven, ved utkjøringa inn til Oslo, også er det et nedlagt gartneri, i Lier. Der har svigerfaren min, reisevogna plassert. Tror den står inne.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 15:40

Arne.

Vokser vel ikke på trær sånne plasser,og om man evnt. må stå på et jorde e.l.,er den jo ganske kjelkete å få den ut på vinteren.Pluss at jeg ikke gidder å drasse rundt med ei vogn på vinterstid.

Kjøper vi en bobil,skal det være noe vi kan sette oss i og farte avgårde i uansett vær og vind......,nesten i hvert fall.Hehe.

Tenkte i så fall å kutte ut vintercamp,men vi får se.......

Artig å tenkte noen tanker,og ikke låse seg så j... fast i det samme mønsteret man har hatt i mange år nå.

Vi er jo i ferd med å bli bare to på tur ganske snart,og kan da leke litt med nye tankebaner.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 15:44

lady 1 skrev:
ArneO

Du har den på låven, ved utkjøringa inn til Oslo, også er det et nedlagt gartneri, i Lier. Der har svigerfaren min, reisevogna plassert. Tror den står inne.

Gerd.

Joda,finnes nok plasser,men man må da kanskje avtale med en bonde om å låse opp låven e.l.,og blir litt frarøvet det impulsive,som jeg ser som en fordel ved å ha en bobil nede i bakken hos meg her.

Og som nevnt i forrige innlegg,jeg tenker å bruke den som Markus gjør med sin bil....hele året.

Liker jo godt vintercamp vi,men jeg kunne tenkt meg å se litt annet enn samme campingen hele vinteren og,på sikt.

Merker med årene at jeg vil bort fra snø og fjell når det våres i lufta.
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 17:22

Arve:
Ser du er i ferd med å leve opp til trådens navn.
Når du finner den "rette medisin" så vil jeg bli veldig forbauset om du och din fru blir skuffet.
Men som alltid når man skifter medisin (både med og uten i samråd med lege) kan det jo oppstå små komplikasjoner.
Og komplikasjoner er til for å overvinnes. Oh yeah.

Men det er jo ikke til å stikke under en stol at en stor del av diskusjonene i temaet cv kontra bobil minner om to skallete gubbers krangel om bruk av kam.
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 19:13

Arve,
Hva jeg mener om bobiler, er at de er så ekstremt trange innvendig i forhold til campingvogna. I alle fall i dem som er bygd på varebiler og ikke ordentlige lastebiler. Men det er selvsagt mye på grunn av min egen størrelse.
Av de alminnelig dødelige basert på Ford, Fiat, små Iveco, små MB og Renault så har jeg store problemer med i hele tatt klare å kjøre dem. Flere av dem klarer jeg ikke å betjene verken ratt og pedaler i. Men det er sånn det er.

FOR SIKKERHETS SKYLD: Dette skriver jeg ikke for å erte på meg bobilister. Jeg er ikke mot at andre har det eller bruker det. Men når du både trenger stor plass bak rattet og er avhengig av en seng med mer enn 2 meter tilgjengelig plass - da er utvalget begrenset.
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 20:48

Rashid.

Artig å tenke litt nytt,men jeg sliter med å finne en løsning hvor jeg kan slenge meg nedpå,og være sofagris,som i vogna.Vet ikke om jeg synes det er tilfredsstillende å leve livet i bilen i setene foran,da jeg synes ratt og andre ting og tang hindrer meg fra å kunne snu og vende på meg som jeg vil der fremme.

Vet at du og mange bobilister synes det er helt ok å bruke førerhytta som stedet dere oppholder dere mest,og jeg har full respekt for det,men etter å ha vært og kikka litt for moro skyld nå,mens jeg har vært mye hjemme p.g.a. sykdom,så tror jeg ikke det er noe jeg ville ha trivdes med.

Vil i hvert fall ha en langbenk pluss dinett på andre siden av den,om rundsitter-løsning skulle bli umulig å finne.Har sett noen i og for seg,men foeløpig er dette bare et tankeeksperiment.

Får prøve Markus sin en helg,så man får prøvd dette i praksis.Han har den løsningen med langbenk/dinett i sin Hymer.

Her er akkurat maken til Markus sin.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15420917
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 20:52

campist.

Ja,jammen er det trangt der fremme,som du sier.Merket at jeg måtte sprike og vinkle venstrebeinet litt rart for å finne en ok kjørestilling i noen av dem jeg kikka på.

Mulig de store Hymerne og andre integrerte med full bredde i hele lengden er noe bedre.Markus,som jeg har referert til noen ganger i dag,er vel rundt 190 cm. høy,og trives godt bak rattet i sin integrerte Hymer.

Viktig å sitte godt når man skal kjøre endel mil i ett strekk.

Men ups,jeg gjør vel dette til en bobiltråd nå. Embarassed
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 20:55

Arve

Hmmmm....... scratch scratch scratch du er syk, mann........ scratch scratch scratch Det ser ut for å være bra alvorlig....... men Markus er en kjempe-kar da....
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 20:57

ARVE skrev:
Arne.

Vokser vel ikke på trær sånne plasser,og om man evnt. må stå på et jorde e.l.,er den jo ganske kjelkete å få den ut på vinteren.Pluss at jeg ikke gidder å drasse rundt med ei vogn på vinterstid.

Kjøper vi en bobil,skal det være noe vi kan sette oss i og farte avgårde i uansett vær og vind......,nesten i hvert fall.Hehe.

Tenkte i så fall å kutte ut vintercamp,men vi får se.......

Artig å tenkte noen tanker,og ikke låse seg så j... fast i det samme mønsteret man har hatt i mange år nå.

Vi er jo i ferd med å bli bare to på tur ganske snart,og kan da leke litt med nye tankebaner.

affraid affraid affraid affraid Ikke helt frisk ennå skjønner jeg... affraid affraid affraid affraid

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Overvinn frykten for det ukjente Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 21:01

Stenis.

Du vet,en mullah må hele tiden være vidsynt,og tenke i nye baner for å kunne forkynne både dagens og morgendagens virkelighet.

Nei,Rashid har ikke rappa nicket mitt !!!!! Det er meg.

Hadde vært artig å reist litt mer på vinteren og,når junior helst vil sitte i fanget på darlingen i stedenfor å elge seg innpå de gamle i en vogn.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 21:03

ARVE skrev:
Rashid.

.......
Får prøve Markus sin en helg,så man får prøvd dette i praksis.Han har den løsningen med langbenk/dinett i sin Hymer.

Her er akkurat maken til Markus sin.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15420917

Kommer til å sulte ihjel du med denne lille kjøkkenbenken.... Very Happy Very Happy affraid affraid

Overvinn frykten for det ukjente 17_459990579

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Overvinn frykten for det ukjente Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 21:08

Vegard skrev:
Arve

Hmmmm....... scratch scratch scratch du er syk, mann........ scratch scratch scratch Det ser ut for å være bra alvorlig....... men Markus er en kjempe-kar da....

Vegard.

Hehe,men merk mine ord om at jeg ikke gir opp vognlivet om noe sånt skulle bli en realitet.

En bobil kan aldri erstatte en vogn i mine øyne,men den gir oss i en blokktilværelse en mulighet til litt fleksibilitet om vi vil ta en helgetur litt på sparket o.l.

Har jo ingen gårdsplass å sette ei vogn på.

Men som jeg sa til deg i telefonen for noen dager siden,de fleste bobilene fremstår for meg som trange og lite "sofabonde-vennlige".Selv de opp mot en million.

Og oftest er det Truma,og samtidig er de uisolerte i "bildelen",med svære,vanlige bilvinduer uten isolasjon.

Markus sin er isolert helt frem da den er en integrert bil,men om morran når han drar fra gardinene,må han til pers med et par håndklær for å ta dugg og kondens fra vinduene i fronten.Gjelder da selvsagt i den kalde årstida.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 21:09

Stenis.

Jeg er så liten og slank,så det kjøkkenet er jo svæært for meg da !!!!!
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 21:54

O`store Mullah:
Det er mang en pilgrim som har overvunnet verre ting enn en lang sofa, førersete med vindu og dugg på sin vandring rundt KABA. Veien tilbake kan bli tornefull.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeOns 11 Feb 2009 - 22:38

Rashid.

Hehe,jau jau !!!
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeFre 13 Feb 2009 - 15:47

Om noen gidder:
Se på denne siden her, som jeg har laget i dag. Det er kuriosa og jeg lurer på om det er noen andre enn meg som synes det kan være litt artig å se på.
Er det noen som gidder gi meg tilbakemelding?
http://campist.info/Campingplasser/USA/LakeSuperior/lakesuperior.htm

Hvis det er det, så vil jeg sette meg ned og skrive noen sider til...
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Per Olav
CARAVANER
CARAVANER
Per Olav


Male
Antall Innlegg : 70
Age : 64
Localisation : Molde
Registration date : 04.11.2007

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeFre 13 Feb 2009 - 21:27

Campist!

Helt topp å lese om camping i statene og kjempe fine bilder.
Som ho sa brura: mer mer Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeLør 14 Feb 2009 - 13:10

Kult å se fra Amerikansk camping!.
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitimeLør 14 Feb 2009 - 16:54

Flott og takk for det!
Jeg har nettop laget to nye sider, begge fra et besøk i en stor campingbutikk i Iowa. Her er er en hel masse bilder av både campingbiler, - vogner og -semtrailere.

http://www.campist.info/Campingplasser/USA/CampingRV/campingbilogvogn.htm
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Sponsored content





Overvinn frykten for det ukjente Empty
PosteTema: Re: Overvinn frykten for det ukjente   Overvinn frykten for det ukjente Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Overvinn frykten for det ukjente
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TIPS & TRIKS-
Gå Til: