CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hobby-forhandler i Ålesund!

Go down 
+7
Elisabeth
Sten Rune
Endre
harrystein
BT
Jan
TTB
11 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:38

Herrefred da mann, det går da ikke an å selge vogner slik? Gresset grodde nesten over vognene og der så helt dødt ut. Ikke skjønte vi helt hvor butikken var heller før vi kikket opp en låvebru og såg der stod en lapp i en dør. Kikket inn og var rett ved å snu! BARE rot!! Upusset Lecamur på veggene, kaos av deler og en ny vogn stod lengst inne. I den andre enden skimtet jeg "kontor" og tittet inn der. Og der var det jo en selger faktisk. Ikke den mest tillitsvekkende jeg har møtt, men ga han en sjanse til å vise meg Hobby 2009. Sur på meg ble han også, da jeg bemerket en stor brist i spot-skinna over kjøkkenet...

La meg bare si - vi kjøper IKKE noe Hobby-vogn i Ålesund. Ikke pokker!

Beklager om jeg støter noen som handler der, men vi krever litt mer et sted vi skal legge igjen noen hundretusen altså...
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:40

petter er noe for seg selv ja, men på tross av det der er han den mestselgende forhandleren i møre og romsdal
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:44

Har store problemer med å skjønne det altså!!!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:47

TorunnB skrev:
Har store problemer med å skjønne det altså!!!
eneste hobby og fendt-forhandleren i møre og romsdal
han selger så mye vogner at han har nesten ikke tid til kundene i etterkant
ligger jevnt på over 100 vogner i året
Til Toppen Go down
BT
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
BT


Male
Antall Innlegg : 26
Registration date : 22.03.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:49

Prøvde å få tilbud med han for 2 år siden på en ny hobby. Etter å ha purret på han et par ganger ga jeg opp å kjøpte en knaus i steden.. Tydet vel på at han hadde nok å gjør...
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:49

Ja, vet han er eneste forhandler. Og det betyr at alle Hobby-vognene som ruller her er kunder hos han. Regner jeg med. Skjønner ikke at noen kan drive seriøst slik altså, samme hvor mye en får solgt. Helt alene såg det ut som han var også, men det kan da umulig stemme? Han har da ansatte vel?? Om han selger 100 vogner i året og ikke har tid til kundene, det får meg til å bli enda mer bestemt på å ikke handle der - etterservicen er vel minst like viktig vel?
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:50

BT skrev:
Prøvde å få tilbud med han for 2 år siden på en ny hobby. Etter å ha purret på han et par ganger ga jeg opp å kjøpte en knaus i steden.. Tydet vel på at han hadde nok å gjør...
sansynligvis
telefonen svare han bare sånn av og til
har ikke folk tid til å komme til han, ja da har ikke han tid til å selge vogn til de Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:50

BT skrev:
Prøvde å få tilbud med han for 2 år siden på en ny hobby. Etter å ha purret på han et par ganger ga jeg opp å kjøpte en knaus i steden.. Tydet vel på at han hadde nok å gjør...
Vi bruker heller noen tusenlapper mer og handler hos Ålesund Caravan ja. Virkelig!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:52

TorunnB skrev:
Ja, vet han er eneste forhandler. Og det betyr at alle Hobby-vognene som ruller her er kunder hos han. Regner jeg med. Skjønner ikke at noen kan drive seriøst slik altså, samme hvor mye en får solgt. Helt alene såg det ut som han var også, men det kan da umulig stemme? Han har da ansatte vel?? Om han selger 100 vogner i året og ikke har tid til kundene, det får meg til å bli enda mer bestemt på å ikke handle der - etterservicen er vel minst like viktig vel?
i prosessen deres med å finne vogn er vel avgjørelsen om å IKKE handle vogn hos møre caravan den viktigste
han har en servicemann, og han skal jeg love deg har nok å gjøre
Til Toppen Go down
BT
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
BT


Male
Antall Innlegg : 26
Registration date : 22.03.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:57

TorunnB skrev:
BT skrev:
Prøvde å få tilbud med han for 2 år siden på en ny hobby. Etter å ha purret på han et par ganger ga jeg opp å kjøpte en knaus i steden.. Tydet vel på at han hadde nok å gjør...
Vi bruker heller noen tusenlapper mer og handler hos Ålesund Caravan ja. Virkelig!

Ålesund caravan var en ok plass å kjøpe vogn. Første vogn vi kjøpte med forhandler så jeg har ikke so mye å sammenligne med .
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeMan 3 Aug 2009 - 23:59

Jan skrev:
TorunnB skrev:
Ja, vet han er eneste forhandler. Og det betyr at alle Hobby-vognene som ruller her er kunder hos han. Regner jeg med. Skjønner ikke at noen kan drive seriøst slik altså, samme hvor mye en får solgt. Helt alene såg det ut som han var også, men det kan da umulig stemme? Han har da ansatte vel?? Om han selger 100 vogner i året og ikke har tid til kundene, det får meg til å bli enda mer bestemt på å ikke handle der - etterservicen er vel minst like viktig vel?
i prosessen deres med å finne vogn er vel avgjørelsen om å IKKE handle vogn hos møre caravan den viktigste
han har en servicemann, og han skal jeg love deg har nok å gjøre
Takk for den bekreftelsen!!!
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 0:00

BT skrev:
TorunnB skrev:
BT skrev:
Prøvde å få tilbud med han for 2 år siden på en ny hobby. Etter å ha purret på han et par ganger ga jeg opp å kjøpte en knaus i steden.. Tydet vel på at han hadde nok å gjør...
Vi bruker heller noen tusenlapper mer og handler hos Ålesund Caravan ja. Virkelig!

Ålesund caravan var en ok plass å kjøpe vogn. Første vogn vi kjøpte med forhandler så jeg har ikke so mye å sammenligne med .
Vi har vært der og kikket noen ganger, og mannen min kjenner Terje der ganske godt fra da han solgte biler. Vi stoler på han og føler vi får god service der Smile
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 0:02

TorunnB skrev:
BT skrev:
TorunnB skrev:
BT skrev:
Prøvde å få tilbud med han for 2 år siden på en ny hobby. Etter å ha purret på han et par ganger ga jeg opp å kjøpte en knaus i steden.. Tydet vel på at han hadde nok å gjør...
Vi bruker heller noen tusenlapper mer og handler hos Ålesund Caravan ja. Virkelig!

Ålesund caravan var en ok plass å kjøpe vogn. Første vogn vi kjøpte med forhandler så jeg har ikke so mye å sammenligne med .
Vi har vært der og kikket noen ganger, og mannen min kjenner Terje der ganske godt fra da han solgte biler. Vi stoler på han og føler vi får god service der Smile
jeg har og utelukkende god erfaring med de, men har ikke handla noe der enda
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 0:05

Skal ikke se bort fra at vi kommer til å handle der nå, til syvende og sist. Om det ikke blir Adria i stedet for. Det ser ut som det koker ned til Bürstner 580 og 700 eller Adria 563 og 663 UK. Sisnevnte er jo rimeligere men mannen har ikke falt helt for de. Vi må se om Bigton tar inn noen flere nå, eller forhandleren i Førde, kanskje det er mulig å få en god pris på en 09-modell nå når 2010-modellene kommer Smile
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 0:08

TorunnB skrev:
Skal ikke se bort fra at vi kommer til å handle der nå, til syvende og sist. Om det ikke blir Adria i stedet for. Det ser ut som det koker ned til Bürstner 580 og 700 eller Adria 563 og 663 UK. Sisnevnte er jo rimeligere men mannen har ikke falt helt for de. Vi må se om Bigton tar inn noen flere nå, eller forhandleren i Førde, kanskje det er mulig å få en god pris på en 09-modell nå når 2010-modellene kommer Smile
kjøp burstner dere
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 0:08

TorunnB skrev:
Jan skrev:
TorunnB skrev:
Ja, vet han er eneste forhandler. Og det betyr at alle Hobby-vognene som ruller her er kunder hos han. Regner jeg med. Skjønner ikke at noen kan drive seriøst slik altså, samme hvor mye en får solgt. Helt alene såg det ut som han var også, men det kan da umulig stemme? Han har da ansatte vel?? Om han selger 100 vogner i året og ikke har tid til kundene, det får meg til å bli enda mer bestemt på å ikke handle der - etterservicen er vel minst like viktig vel?
i prosessen deres med å finne vogn er vel avgjørelsen om å IKKE handle vogn hos møre caravan den viktigste
han har en servicemann, og han skal jeg love deg har nok å gjøre
Takk for den bekreftelsen!!!
ingen årsak, bare faktainfo
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 0:10

Jan skrev:

kjøp burstner dere
Har du ikke trua på Adria?
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 0:19

TorunnB skrev:
Jan skrev:

kjøp burstner dere
Har du ikke trua på Adria?
kvaliteten er bra men jeg synes de ser så billige og simple ut
men det er kun min personlige mening, og går kun på egen smak
vognene vet jeg av andres erfaring er av høy kvalitet
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 0:20

Da er mannen min enig med deg, han fikk så plastikk-følelse inni den. Kanskje det hadde blitt bedre om der var lyst trekk, vet ikke. Og så liker ikke jeg kjøkkenet på 553, men det skal jeg vel klare å overvinne Smile
Til Toppen Go down
harrystein
CARAVANER
CARAVANER
harrystein


Male
Antall Innlegg : 90
Age : 50
Localisation : Koppang
Registration date : 07.08.2008

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 0:32

Ikke akkurat den best oppdaterte hjemmesiden heller ser jeg Rolling Eyes
men jeg kan gi deg ett tips etter at svigerfaren min har eid ei 08 mod hobby 495 excellent ett år...STYR UNNA!! 3 vinduer er sprekt,to støtteben er defekt,myggnettingen på takluka falt ned, kjøkkenhylla det samme...dette er ikke alt heller.
Og hvis noen lurer,dette er en mann på 69 år som er forsiktig med tingene sine.. kan forresten nevne en ting til, den fjonge lystyringa hobby har er feilkoblet så det er ikkeno som virker som det skal..
Til Toppen Go down
Endre




Antall Innlegg : 10
Registration date : 01.08.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 8:42

Hei
Er vel ikkje sikker på ka poenget med denne topicen er,en kan jo vere så negativ en vil,men viss en ikkje har handlet og ikkje fått service fra forhandleren ,så er det vel ikkje på sin plass å kritisere.
Har handlet med Petter og har ingenting negativt å seie,bara att han har det travelt,men fikser det meste.
Prismessig så ligger han godt ann sammenlignet med dei andre (såkalte)hobby forhandlerne,som driv privat import.
Hørte noen sa han selger rundt 100 vogner i året ,så det kan ikkje berre vere negativt .
Endre
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 10:34

Endre: Synes det er bra at du kommer inn og beskriver din opplevelse av denne forhandleren, for jeg har jo som sagt bare fått ett førsteinntrykk. Og jeg lurer da på hvordan kommer forbi førsteinntrykket, om de fleste reagerer som meg? Hadde vi vært mer interresert i en Hobby, så hadde vi kanskje prøvd å få et andre-inntrykk også, men når vi i utgangspunktet ikke er så interessert i Hobby heller, så ble vi ikke mer positive etter dette møtet...
Til Toppen Go down
Endre




Antall Innlegg : 10
Registration date : 01.08.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 10:52

Hei.
Første intrykket teller jo masse det er klart,og der har vel firmaet en jobb å gjøre (hehe).
Men eg har jo vert hos flere forhandlere og har vel ikkje fått alverdens kunde behandling der heller!
Men eg vil ikkje forsvare noen,men synes forsatt topicen din var langt over streken,spesielt etter svaret ditt,"Hadde vi vært mer interresert i en Hobby, så hadde vi kanskje prøvd å få et andre-inntrykk også, men når vi i utgangspunktet ikke er så interessert i Hobby heller, så ble vi ikke mer positive etter dette møtet...
"

Eg er ikkje inntresert i knaus forx,men henger ikkje ut kr...for det..
Trur det er så ymse når det gjelder fohandlere,og det viktigste er att en får hjelp og service etter kjøp.
Vil ikkje legge opp til noen krangel her så eg slutter her..
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 10:55

Det er greit at du synes jeg har gått over streken, jeg skjønner det. Men jeg har ikke lagt ut denne tråden for å henge ut denne forhandleren men faktisk for å få svar på hvordan i all verden han klarer å drive når han gir det inntrykket han gir. Og du gir jo meg et svar på det Smile

Om moderatorene også synes dette er å henge ut, så må tråden gjerne slettes for min del Smile
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 11:10

Men du Endre. Jeg skjønner forresten ikke hvorfor det at vi ikke var så interessert i utgangspunktet gjorde at denne tråden ble enda mer over streken? Poenget mitt er jo at vi ville gi Hobby en sjanse men pga forhandleren bestemte vi oss for å heller satse på de andre merkene vi har likt godt. Vi kan jo selvsagt kjøpe Hobby andre steder men denne forhandleren er jo den eneste i M&R, hvilket betyr at vi må til service hos han...
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 11:40

Denne tråden henger ikke ut noen. Det som kommer fram er førsteintrykket når en oppsøker en forhandler.

På lik linje med alt som er beskrevet her på forumet ang forskjellige campingplasser.

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Hobby-forhandler i Ålesund! Caravan
Til Toppen Go down
Elisabeth
BARON!
BARON!
Elisabeth


Female
Antall Innlegg : 2482
Age : 55
Localisation : Bergen
Registration date : 12.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 12:39

TorunnB

Denne beskrivelsen av Hobby-forhandleren din kan jo meget godt passe på forhandleren her i Bergen også. Maken til skittent kontor, innrøykt og uvasket. "Vognlageret" har han noen kilometer fra sjappa, så der må du ut og kjøre bil. Servicen er heller ikke mye å skryte av, selv ikke når du skal handle.

Det som forundrer meg er faktisk at LARA tillater dette snuskete forhandlernettet!
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 13:00

Elisabeth skrev:
TorunnB

Denne beskrivelsen av Hobby-forhandleren din kan jo meget godt passe på forhandleren her i Bergen også. Maken til skittent kontor, innrøykt og uvasket. "Vognlageret" har han noen kilometer fra sjappa, så der må du ut og kjøre bil. Servicen er heller ikke mye å skryte av, selv ikke når du skal handle.

Det som forundrer meg er faktisk at LARA tillater dette snuskete forhandlernettet!

Ja det er for meg ubegripelig, siden det jo er også i deres interesse at det blir solgt så mange vogner som mulig...

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Hobby-forhandler i Ålesund! Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 21:05

Det er en som selger Hobby ved Malmefjorden i Molde området. Jeg har aldri vært der, men en kollega av meg har kjøpt vogna si ny der. Har ikke hørt noe galt om den forhandleren. Aner ikke om han er ei underavdeling av den i Ålesund eller noe annet. Vi kjøpte vinterteltet vårt der. Rask og grei levering av det i alle fall.

Og om noen lurer på hvordan jeg har kjøpt telt der uten å ha vært der, så var det min kollega som bestilte to telt og hentet dem - et til han og et til oss Very Happy
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 21:11

May-Britt skrev:
Det er en som selger Hobby ved Malmefjorden i Molde området. Jeg har aldri vært der, men en kollega av meg har kjøpt vogna si ny der. Har ikke hørt noe galt om den forhandleren. Aner ikke om han er ei underavdeling av den i Ålesund eller noe annet. Vi kjøpte vinterteltet vårt der. Rask og grei levering av det i alle fall.

Og om noen lurer på hvordan jeg har kjøpt telt der uten å ha vært der, så var det min kollega som bestilte to telt og hentet dem - et til han og et til oss Very Happy
er der petter bor det
selger vogner fra begge plassene så vidt jeg vet
han har visstnok et serviceverksted der som broren styrer
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 21:15

Slik det henger sammen ja..........da må han ha litt å stå i med......
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 21:24

Jeg vil forresten presisere at jeg ikke startet denne tråden for å rakke ned på Hobby, for det gjør jeg virkelig ikke. Jeg startet denne tråden i sjokk og vantro over at det går an å drive en seriøs bedrift slik som dette. Eneste grunnen til at Hobby ikke blir vurdert så voldsom her i gården, er at vi synes interiøret blir for mørkt. Og siden vi bare hadde sett bilder tok vi turen til forhandler for å se "live" før vi avskrev Hobby for godt. Prismessig kunne det jo vært interessant, vi får tross alt en helt ny vogn for under 200.000,- (560 ukf), og slik jeg har forstått det så er det lett å få selge igjen. Men tvilen kom ikke Hobby tilgode når vi ble møtt av en slik forhandler nei No
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 21:29

TorunnB

Jeg hadde vel tenkt det samme selv.....

Men uansett er Hobby utelukket for min del....

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Hobby-forhandler i Ålesund! Caravan
Til Toppen Go down
Elisabeth
BARON!
BARON!
Elisabeth


Female
Antall Innlegg : 2482
Age : 55
Localisation : Bergen
Registration date : 12.03.2007

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 22:09

Da kan jeg jo bare tilføye at vi faktisk kjøpte vogn av denne ikke helt hyggelige forhandleren.
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitimeTir 4 Aug 2009 - 22:11

Elisabeth skrev:
Da kan jeg jo bare tilføye at vi faktisk kjøpte vogn av denne ikke helt hyggelige forhandleren.
Hva gjorde at du klarte å se forbi all skitten da? Det er det jeg lurer på skjønner du, bare driter man i at forhandleren er en tulling, man vil ha det merket man har sett seg ut uansett?
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hobby-forhandler i Ålesund! Empty
PosteTema: Re: Hobby-forhandler i Ålesund!   Hobby-forhandler i Ålesund! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hobby-forhandler i Ålesund!
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Fra Eidfjord til Ålesund med vogn

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: