CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Charlottenlund fort Danmark

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitimeMan 11 Jun 2007 - 21:39

vi vurderer denne campingen i ferien.
noen som har kjennskap til den?
http://www.campingcopenhagen.dk/dk/dkwel.html
Til Toppen Go down
Lene
BARON!
BARON!
Lene


Female
Antall Innlegg : 2369
Age : 48
Localisation : Alta
Registration date : 21.05.2007

Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Re: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitimeMan 11 Jun 2007 - 21:41

Ser ut som en flott plass flower
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Re: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitimeMan 11 Jun 2007 - 21:42

morten

ganske morsomt at jeg bor på Charlottenlund i Trondheim. Surprised)
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Re: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitimeMan 11 Jun 2007 - 21:43

numpsey skrev:
morten

ganske morsomt at jeg bor på Charlottenlund i Trondheim. Surprised)
kanskje du får ett par vogner i hagen? Wink
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Re: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitimeMan 11 Jun 2007 - 21:57

morten

hehehe greit og hyggelig det, om du skulle sette gpsen opp ned når du drar!
Til Toppen Go down
hoto
CARAVANER
CARAVANER
hoto


Male
Antall Innlegg : 56
Age : 58
Localisation : Spikkestad
Registration date : 08.05.2007

Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Re: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitimeMan 11 Jun 2007 - 22:00

Morten E
Besøkte denne campingen for 3 år siden.Artig og campe innen for vollgraven med kanoner som nærmeste nabo.Grei standard hvor service anlegg er anlagt i kasernene.Litt trang bro over vollgraven inn på camp.20 min med buss til København,stopper ved inngangen til Strøget,anbefales,langs strandpromenaden ligger resturanter og fri område,nord over ligger Louisiana kunst museum og Dyrehavs bakken.Bakken er verdt ett besøk,Danmarks eldste fornøylsespark med store friområder rundt.En kort tur opptil Helsingør.Campingen ble den gang drevet av en stiftelse.
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/hobby650
Gjest
Gjest




Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Re: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitimeMan 11 Jun 2007 - 22:04

høres ut som en spennende plass..
er det fine plasser vor vogn der?
Til Toppen Go down
hoto
CARAVANER
CARAVANER
hoto


Male
Antall Innlegg : 56
Age : 58
Localisation : Spikkestad
Registration date : 08.05.2007

Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Re: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitimeMan 11 Jun 2007 - 22:42

All oppstilling skjer på flate områder og i et vist system,husker ikke om det var nummeret.Cv til venstre og telt til høyre,det var systemet.Det var ikke noe problem og parkere en 610 der.Cv rygget innerst og bil foran.Kan lønne seg og ha litt ekstra kabel,måtte bruke 2 x 25 m,men allt løser seg.Plassen i seg selv vil jeg si er bare for overnatting og parkering,allt skjer i området rundt.Det var ingen stor lekeplas eller pub/resturant på plassen.Men noen hyggelige kafeer og spisehus i området rundt.Ellers husker jeg plassen akkurat som galleriet på hjemmesiden deres.Og det ER spesiellt og campe på ett gammelt fort.Hvis jeg skulle besøkt Køben igjen med cv ville jeg ganske sikkert ha brukt denne plassen pga dens beligenhet til Køben men hva som skjer nordover.Og ett lite tips ,handle før dere kommer dit,storkiosken borti gata hadde ikke størts utvalg.
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/hobby650
Gjest
Gjest




Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Re: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitimeTir 12 Jun 2007 - 6:37

Morten E.

Naboen vår på Ekeby,som er halvt dansk,elsker den plassen der,og han og madammen har i flere år snakka om at de skulle rive ut Kaben sin fra Ekeby,for å dra til Køben.De har vært der flere ganger før,og han lengter stadig dit.

ER visst bra fullt der,men man kan få stå litt utenom plassen,på noe parkeringsplass lignende greier,om jeg husker rett fra forrige gang vi snakka om denne plassen.

Hoto skjønner kanskje hvor jeg mener.Jeg har aldri vært der før,men kanskje vi legger turen dit i år vi og.Etter Öland.
Til Toppen Go down
hoto
CARAVANER
CARAVANER
hoto


Male
Antall Innlegg : 56
Age : 58
Localisation : Spikkestad
Registration date : 08.05.2007

Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Re: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitimeTir 12 Jun 2007 - 15:48

Arve
Da står du ved resepsjonen før broen over vollgraven.Det stemmer at det mange som benytter denne plassen.Den har en fin beligenhet med tanke på avstand til allt som er verdt og se.Vi bestillte når vi var der.
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/hobby650
Gjest
Gjest




Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Re: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitimeTir 12 Jun 2007 - 16:18

nå har vi bestilt plass der nede Smile
fra onsdag til søndag i uke 29 Smile
Til Toppen Go down
hoto
CARAVANER
CARAVANER
hoto


Male
Antall Innlegg : 56
Age : 58
Localisation : Spikkestad
Registration date : 08.05.2007

Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Re: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitimeTir 12 Jun 2007 - 16:27

Morten E
Håper dere får samme opplevelsen av fortet og området rundt.Ha en riktig god tur.
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/hobby650
hoto
CARAVANER
CARAVANER
hoto


Male
Antall Innlegg : 56
Age : 58
Localisation : Spikkestad
Registration date : 08.05.2007

Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Re: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitimeTir 12 Jun 2007 - 16:27

Morten E
Håper dere får samme opplevelsen av fortet og området rundt.Ha en riktig god tur.
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/hobby650
Gjest
Gjest




Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Re: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitimeTir 12 Jun 2007 - 16:32

takker for det Smile
vi skulle visstnok få plass nede ved vannet..
er ikke jeg som har bestilt, så jeg har ikke oversikt ennå Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Re: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitimeTir 12 Jun 2007 - 16:41

Hoto og Morten E.

Tror det blir bra det der.Kim,naboen elsker som sagt den plassen.Vi har pleid å dra til Køben på dagstur,når vi har ligget i Helsingborg med vognene de siste årene,og maken til stemning det er å sitte i Nyhavn i finvær med en kold en og god mat til,finnes vel knapt.Vi har ved et par tre anledninger fulgt strømmen av turister og tatt en sightseeing med båter der.Anbefales,selv om man føler seg litt sånn japansk tuist,med kameraet på plass.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Charlottenlund fort Danmark Empty
PosteTema: Re: Charlottenlund fort Danmark   Charlottenlund fort Danmark Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Charlottenlund fort Danmark
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Danmark
» Danmark til sommeren.
» Camping i Danmark
» Interesse i Danmark
» Vintercamping i Danmark

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: