CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 markise på adria.

Go down 
AvInnlegg
Gjest
Gjest




markise på adria. Empty
PosteTema: markise på adria.   markise på adria. Icon_minitimeFre 25 Sep 2009 - 21:38

hei, jeg har bestilt en adria adora 563pt. er det noen som vet hvor lang markise det går på den? Jeg håper på 440, men vet ikke om det går.
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

markise på adria. Empty
PosteTema: Re: markise på adria.   markise på adria. Icon_minitimeLør 26 Sep 2009 - 8:57

Vi har en rolli som er 4 meter bred på vår classica 563. Med posen så er den noe breiere. Det er ikke så mye å gå på på sidene der...

markise på adria. Jomfrutur-07

markise på adria. Jomfrutur-05
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




markise på adria. Empty
PosteTema: Re: markise på adria.   markise på adria. Icon_minitimeLør 26 Sep 2009 - 15:00

takk for svar, nå rullet hobbyen ut gården så nå blir der adria! har adria og classic 563 samme karrosseri? selgeren sa at classic overtok der hvor adora slutter i størrelse. men det er jo tydelig litt overlapp? forøvrig et fint forum dette her!!!!!
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

markise på adria. Empty
PosteTema: Re: markise på adria.   markise på adria. Icon_minitimeLør 26 Sep 2009 - 18:57

Jeg synes det ser ut til å være ganske like, om ikke helt like buer på de vognene. Vet ikke helt jeg...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




markise på adria. Empty
PosteTema: Re: markise på adria.   markise på adria. Icon_minitimeTir 13 Okt 2009 - 23:14

ArneO skrev:
Jeg synes det ser ut til å være ganske like, om ikke helt like buer på de vognene. Vet ikke helt jeg...

adria, er det et merke du anbefaler?
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

markise på adria. Empty
PosteTema: Re: markise på adria.   markise på adria. Icon_minitimeOns 14 Okt 2009 - 11:25

anton skrev:
ArneO skrev:
Jeg synes det ser ut til å være ganske like, om ikke helt like buer på de vognene. Vet ikke helt jeg...

adria, er det et merke du anbefaler?
Jeg er fornøyd så langt i alle fall. Smak og behag kombinert med lommebok er vel kanskje det som er avgjørende. Jeg noterer meg jo at Classica 563 UK ikke er med i 2010 programmet så det var vel ikke nok som ønsket den planløsningen til at de fortsetter med den. På messa i høst fant vi ikke noe vi likte bedre enn det vi har, og det betyr vel at vi har det beste som er å få tak i Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content





markise på adria. Empty
PosteTema: Re: markise på adria.   markise på adria. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
markise på adria.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Markise ca 4,00m
» markise
» Markise
» Fastmontert markise
» Markise på Jula?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: ADRIA-
Gå Til: