Gjest Gjest
| Tema: markise på adria. Fre 25 Sep 2009 - 21:38 | |
| hei, jeg har bestilt en adria adora 563pt. er det noen som vet hvor lang markise det går på den? Jeg håper på 440, men vet ikke om det går. |
|
ArneO GENERAL!
Antall Innlegg : 2903 Age : 59 Localisation : Asker Registration date : 16.08.2008
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: markise på adria. Lør 26 Sep 2009 - 15:00 | |
| takk for svar, nå rullet hobbyen ut gården så nå blir der adria! har adria og classic 563 samme karrosseri? selgeren sa at classic overtok der hvor adora slutter i størrelse. men det er jo tydelig litt overlapp? forøvrig et fint forum dette her!!!!! |
|
ArneO GENERAL!
Antall Innlegg : 2903 Age : 59 Localisation : Asker Registration date : 16.08.2008
| Tema: Re: markise på adria. Lør 26 Sep 2009 - 18:57 | |
| Jeg synes det ser ut til å være ganske like, om ikke helt like buer på de vognene. Vet ikke helt jeg... | |
|
Gjest Gjest
| Tema: Re: markise på adria. Tir 13 Okt 2009 - 23:14 | |
| - ArneO skrev:
- Jeg synes det ser ut til å være ganske like, om ikke helt like buer på de vognene. Vet ikke helt jeg...
adria, er det et merke du anbefaler? |
|
ArneO GENERAL!
| Tema: Re: markise på adria. Ons 14 Okt 2009 - 11:25 | |
| - anton skrev:
- ArneO skrev:
- Jeg synes det ser ut til å være ganske like, om ikke helt like buer på de vognene. Vet ikke helt jeg...
adria, er det et merke du anbefaler? Jeg er fornøyd så langt i alle fall. Smak og behag kombinert med lommebok er vel kanskje det som er avgjørende. Jeg noterer meg jo at Classica 563 UK ikke er med i 2010 programmet så det var vel ikke nok som ønsket den planløsningen til at de fortsetter med den. På messa i høst fant vi ikke noe vi likte bedre enn det vi har, og det betyr vel at vi har det beste som er å få tak i | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: markise på adria. | |
| |
|