CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bjølseth 690

Go down 
+5
Pondus
Johnny
Jan
Sten Rune
Lars Egil
9 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeMan 3 Des 2007 - 23:30

Nå har vi tatt råd fra sidene her og flyttet termostaten med en sånn lang ledning og plassert føleren midt under gardinbrettet på front vinduet... så får vi se da om varmen blir jevnere og at 24 grader virkelig blir 24 grader - også på værstasjonen... Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 6:20

Berit og frank

er ikke det midt der oppstrømmen med varmluft fra fyren kommer da???? er ikke sikker på at det er så optimal plassering.... tror varmen vil påvirke den, slik at den kutter for tidlig, og du vil kunne oppleve at du ikke får varmen skikkelig opp der, når det er kaldt.....

Mener den vil koble ut når fyren gir på litt....

Føleren bør stå et sted den ikke påvirkes av denne luft-oppstrømmen....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 9:18

god logikk
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 10:41

Vegard.

Tror jeg følger deg der ja.

Dette blir meget spennende å følge med på da vi slet med 690'en vår på nettopp dette.

790'en er eksemplarisk på alle måter på varmereguleringen,og funker 100 % både natt og dag.Var fryktelig irriterende å slite med sånt på 690'en,og derfor mista jeg lysten på den vogna,og alt det styret som fulgte med.Ingen sa den gang at jeg kunne trekke føleren et annet sted.Hadde jeg visst det den gang......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 12:41

ARVE skrev:
Vegard.

Tror jeg følger deg der ja.

Dette blir meget spennende å følge med på da vi slet med 690'en vår på nettopp dette.

790'en er eksemplarisk på alle måter på varmereguleringen,og funker 100 % både natt og dag.Var fryktelig irriterende å slite med sånt på 690'en,og derfor mista jeg lysten på den vogna,og alt det styret som fulgte med.Ingen sa den gang at jeg kunne trekke føleren et annet sted.Hadde jeg visst det den gang......

Arve

mener dette er gjort på den 790'n du har.... der er føleren trekt ut.... pga at den fikk varme fra micro'n..... lurer på om den ikke står under overskapet på en eller annen måte, rett innenfor døra, til venstre.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 13:28

Vegard.

Ok,det har jeg ikke sjekka gitt.Bare observerer at prinsessa utfører mine ordrer,og varmer oss som en ekte Bjølle skal.Og gjør det kjøligere når vi ber om det på natta.Sååååå deilig å slippe det maset vi hadde i 690'en.Kan dermed bare nyyyyyte og nyyyyyyte !!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 13:47

Hadde litt av samme problematikken på vår Poalr.
Flyttet føleren ned i knehøyde og problemet var løst.

Har forresten forundret med litt hvorfor nesten alle produsentene monteres alde-panelet og føleren så høyt i vognene
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 14:07

Tom.

Har et eksempel på hvordan føleren på reisevogna,Polar 520,ble lurt på jomfruturen med den i påsken i fjor.Vi har en bærbar steikeovn,som vi skulle kjøre pinnekjøttet i det siste kvarteret,og dampen stod rett opp i føleren,som sitter under overskapet ved enden av rundsitter'n mot kjøkkenet.Vogna ble ikke varm,og vi trodde det var noe feil på Primusen.Banna og sverta,og stemninga var ikke god.Det regna og sludda ute,så vogna var helt neddugget etter hvert.

Helt til jeg skjønte at den varme dampen gikk rett opp i tempføleren,og rundlurte den.Flytta på ovnen,og dermed var alt på skinner igjen.

Hehe,følte meg som en amatør,som ikke tok den før.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 17:57

ARVE skrev:
Tom.

Har et eksempel på hvordan føleren på reisevogna,Polar 520,ble lurt på jomfruturen med den i påsken i fjor.Vi har en bærbar steikeovn,som vi skulle kjøre pinnekjøttet i det siste kvarteret,og dampen stod rett opp i føleren,som sitter under overskapet ved enden av rundsitter'n mot kjøkkenet.Vogna ble ikke varm,og vi trodde det var noe feil på Primusen.Banna og sverta,og stemninga var ikke god.Det regna og sludda ute,så vogna var helt neddugget etter hvert.

Helt til jeg skjønte at den varme dampen gikk rett opp i tempføleren,og rundlurte den.Flytta på ovnen,og dermed var alt på skinner igjen.

Hehe,følte meg som en amatør,som ikke tok den før.
er vel lett å bli sånn når man har så lite erfaring som du har med vogner lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 18:00

Jan skrev:
ARVE skrev:
Tom.

Har et eksempel på hvordan føleren på reisevogna,Polar 520,ble lurt på jomfruturen med den i påsken i fjor.Vi har en bærbar steikeovn,som vi skulle kjøre pinnekjøttet i det siste kvarteret,og dampen stod rett opp i føleren,som sitter under overskapet ved enden av rundsitter'n mot kjøkkenet.Vogna ble ikke varm,og vi trodde det var noe feil på Primusen.Banna og sverta,og stemninga var ikke god.Det regna og sludda ute,så vogna var helt neddugget etter hvert.

Helt til jeg skjønte at den varme dampen gikk rett opp i tempføleren,og rundlurte den.Flytta på ovnen,og dermed var alt på skinner igjen.

Hehe,følte meg som en amatør,som ikke tok den før.
er vel lett å bli sånn når man har så lite erfaring som du har med vogner lol!

Jan

når en er så sulten, og har sånne flotte lurerier i ovnen, så overser en jo lett slike detaljer........
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 18:12

Vegard skrev:
Jan skrev:
ARVE skrev:
Tom.

Har et eksempel på hvordan føleren på reisevogna,Polar 520,ble lurt på jomfruturen med den i påsken i fjor.Vi har en bærbar steikeovn,som vi skulle kjøre pinnekjøttet i det siste kvarteret,og dampen stod rett opp i føleren,som sitter under overskapet ved enden av rundsitter'n mot kjøkkenet.Vogna ble ikke varm,og vi trodde det var noe feil på Primusen.Banna og sverta,og stemninga var ikke god.Det regna og sludda ute,så vogna var helt neddugget etter hvert.

Helt til jeg skjønte at den varme dampen gikk rett opp i tempføleren,og rundlurte den.Flytta på ovnen,og dermed var alt på skinner igjen.

Hehe,følte meg som en amatør,som ikke tok den før.
er vel lett å bli sånn når man har så lite erfaring som du har med vogner lol!

Jan

når en er så sulten, og har sånne flotte lurerier i ovnen, så overser en jo lett slike detaljer........
ja den sulten har satt mang en hjerne ut av spill en liten stund.
referer mac donalds drive inn lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 18:22

Jan skrev:
Vegard skrev:
Jan skrev:
ARVE skrev:
Tom.

Har et eksempel på hvordan føleren på reisevogna,Polar 520,ble lurt på jomfruturen med den i påsken i fjor.Vi har en bærbar steikeovn,som vi skulle kjøre pinnekjøttet i det siste kvarteret,og dampen stod rett opp i føleren,som sitter under overskapet ved enden av rundsitter'n mot kjøkkenet.Vogna ble ikke varm,og vi trodde det var noe feil på Primusen.Banna og sverta,og stemninga var ikke god.Det regna og sludda ute,så vogna var helt neddugget etter hvert.

Helt til jeg skjønte at den varme dampen gikk rett opp i tempføleren,og rundlurte den.Flytta på ovnen,og dermed var alt på skinner igjen.

Hehe,følte meg som en amatør,som ikke tok den før.
er vel lett å bli sånn når man har så lite erfaring som du har med vogner lol!

Jan

når en er så sulten, og har sånne flotte lurerier i ovnen, så overser en jo lett slike detaljer........
ja den sulten har satt mang en hjerne ut av spill en liten stund.
referer mac donalds drive inn lol!

Jan

he-he lol! lol! lol!

ja..... det er vel et par av livets grunnleggende ting som kan sette hjernen ut av spill....... mat er det ene.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeTir 4 Des 2007 - 23:30

Jan skrev:
ARVE skrev:
Tom.

Har et eksempel på hvordan føleren på reisevogna,Polar 520,ble lurt på jomfruturen med den i påsken i fjor.Vi har en bærbar steikeovn,som vi skulle kjøre pinnekjøttet i det siste kvarteret,og dampen stod rett opp i føleren,som sitter under overskapet ved enden av rundsitter'n mot kjøkkenet.Vogna ble ikke varm,og vi trodde det var noe feil på Primusen.Banna og sverta,og stemninga var ikke god.Det regna og sludda ute,så vogna var helt neddugget etter hvert.

Helt til jeg skjønte at den varme dampen gikk rett opp i tempføleren,og rundlurte den.Flytta på ovnen,og dermed var alt på skinner igjen.

Hehe,følte meg som en amatør,som ikke tok den før.
er vel lett å bli sånn når man har så lite erfaring som du har med vogner lol!

Jan.

Tyst,frekke torsketemmer !!!!!! Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeLør 8 Des 2007 - 23:18

Høres lurt ut... vi får prøve å flytte den neste gang vi skal til fjells Embarassed Tenker på alt og du ja Exclamation [

quote="Vegard"]Berit og frank

er ikke det midt der oppstrømmen med varmluft fra fyren kommer da???? er ikke sikker på at det er så optimal plassering.... tror varmen vil påvirke den, slik at den kutter for tidlig, og du vil kunne oppleve at du ikke får varmen skikkelig opp der, når det er kaldt.....

Mener den vil koble ut når fyren gir på litt....

Føleren bør stå et sted den ikke påvirkes av denne luft-oppstrømmen....[/quote]
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeOns 12 Des 2007 - 10:55

En liten ting som irriterer meg med 690,en.....Hovedbryteren er plassert rett under aldepanelet og når man legger håndbaken inntil veggen for å programmere alden er det veldig fort å slå av hovedstrømmen.......Tipper de fleste har gjort dette Twisted Evil Twisted Evil Bedre om Hovedstrømmen hadde vært plassert på siden eller over.....Men ikke nor STORT problem altså hehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeOns 12 Des 2007 - 12:41

Ikke stort problem... har du ikke slått av på vinterstid og våknet til iskald vogn du kanskje.... Evil or Very Mad

Vill heller hatt taklysdimmeren der og hovedstrømmen under skapet ved siden av gulvvarmen! cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeOns 12 Des 2007 - 12:46

Berit og Frank skrev:
Ikke stort problem... har du ikke slått av på vinterstid og våknet til iskald vogn du kanskje.... Evil or Very Mad

Vill heller hatt taklysdimmeren der og hovedstrømmen under skapet ved siden av gulvvarmen! cheers
Ja men.....du vil jo umiddelbart merke at du kommer borti hovedstrømbryteren...da blir jo alt helt svart.....Men eg er helt enig....disse to bryterne skulle byttet plass hehe
Vinteren.....hehe nei har ikke merket noe,bare sommerturist eg vet du Razz Razz Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeOns 12 Des 2007 - 15:19

Harald skrev:
En liten ting som irriterer meg med 690,en.....Hovedbryteren er plassert rett under aldepanelet og når man legger håndbaken inntil veggen for å programmere alden er det veldig fort å slå av hovedstrømmen.......Tipper de fleste har gjort dette Twisted Evil Twisted Evil Bedre om Hovedstrømmen hadde vært plassert på siden eller over.....Men ikke nor STORT problem altså hehe

Harald.

Om du ikke tok de siste 7 akkevittene,så hadde du klart å stå oppreist uten å måtte støtte deg til veggen.Makan !!!!! geek geek
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeOns 12 Des 2007 - 15:22

ARVE skrev:
Harald skrev:
En liten ting som irriterer meg med 690,en.....Hovedbryteren er plassert rett under aldepanelet og når man legger håndbaken inntil veggen for å programmere alden er det veldig fort å slå av hovedstrømmen.......Tipper de fleste har gjort dette Twisted Evil Twisted Evil Bedre om Hovedstrømmen hadde vært plassert på siden eller over.....Men ikke nor STORT problem altså hehe

Harald.

Om du ikke tok de siste 7 akkevittene,så hadde du klart å stå oppreist uten å måtte støtte deg til veggen.Makan !!!!! geek geek

ja, det var den rette rompa som feis
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeOns 12 Des 2007 - 15:23

nump.

Hehe,men jeg behøver ingen Jømna-plank for å stå oppreist i vogna.Men Harald er jo ennå ung,og trenger litt tid på seg for å takle spritinntaket.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeOns 12 Des 2007 - 15:24

hehe ja øvelse gjør mester
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeOns 12 Des 2007 - 15:25

nump.

And I am the champion !!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeOns 12 Des 2007 - 15:28

veit.... hehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeOns 12 Des 2007 - 22:00

Harald... husker at du er sommercamper, ja... derfor jeg regnet med at du ikke hadde kjent hvor kaldt det kan bli...

Det skal som regel bli mørkt når jeg slår av det siste lyset før jeg kryper til sengs....(har baby vi vettu, og da kan vi ikke ha lys på i soverommet, famler oss fram til senga i mørket Laughing ) og da har man jo egentlig lyktes når taklampa går av...og da er det ikke så lett å huske at det var gal bryter i farten... Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeOns 12 Des 2007 - 22:04

Berit og Frank skrev:
Harald... husker at du er sommercamper, ja... derfor jeg regnet med at du ikke hadde kjent hvor kaldt det kan bli...

Det skal som regel bli mørkt når jeg slår av det siste lyset før jeg kryper til sengs.... og da har man jo egentlig lyktes når taklampa går av...og da er det ikke så lett å huske at det var gal bryter i farten... Twisted Evil
hehe, du gjør det sikkert ikke igjen.......kona må alltid lese før vi legger oss,så vi har på nattlampe......Razz Razz Razz Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeFre 15 Feb 2008 - 21:21

Kom til å tenke på en sak... dere som vet alt... Hva er årsaken til at foldedørene i 690'n er fake -eik... Resten av treverket er jo bjørk...er det en rest de hadde liggende, eller var det meningen at det skulle være sånn? scratch
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeFre 15 Feb 2008 - 21:25

Berit og Frank skrev:
Kom til å tenke på en sak... dere som vet alt... Hva er årsaken til at foldedørene i 690'n er fake -eik... Resten av treverket er jo bjørk...er det en rest de hadde liggende, eller var det meningen at det skulle være sånn? scratch

Vel.... foldedører i ekte treverk, sliter du vel med å finne, om det i tillegg er begrensninger på vekt.... dette er vår tredje bjølle, og alle har hatt samme dør..... føler faktisk den funker svært godt, i forhold til de sigarett-papirdørene mange vogner har....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeFre 15 Feb 2008 - 21:28

Jo, jeg er er helt enig i det du sier, men det jeg henger meg opp er at det er eik ikke bjørk.... Neutral
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeFre 15 Feb 2008 - 21:31

Berit og Frank skrev:
Jo, jeg er er helt enig i det du sier, men det jeg henger meg opp er at det er eik ikke bjørk.... Neutral

det handler nok om vekt og pris...... er ikke så sikker på du får slike dører i ekte treverk..... men noe laminat greier finnes vel....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeFre 15 Feb 2008 - 21:35

ja, men er laminert eik lettere og billigere enn laminert bjørk...thats the question... Syns det er unødvendig å blande treverk.. ialle fall når blandingen er bjørk på alt untatt de to dørene... Og nå skjønner vel alle hvorfor vi har valgt tysk vogn før.... Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeFre 15 Feb 2008 - 21:43

Berit og Frank skrev:
ja, men er laminert eik lettere og billigere enn laminert bjørk...thats the question... Syns det er unødvendig å blande treverk.. ialle fall når blandingen er bjørk på alt untatt de to dørene... Og nå skjønner vel alle hvorfor vi har valgt tysk vogn før.... Smile

Oki.... her er det noe jeg ikke har fått med meg, er det eik-immitasjon på deres dører???? her er det bjørk, og det har det vært i de andre våre og.....
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeFre 15 Feb 2008 - 21:46

Dette er sikker det samme som vi ser i vår 600 vogn. Alt er bjørk unntatt foldedøren som er eik(imitasjon).
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeLør 16 Feb 2008 - 9:40

Vegard skrev:
Berit og Frank skrev:
ja, men er laminert eik lettere og billigere enn laminert bjørk...thats the question... Syns det er unødvendig å blande treverk.. ialle fall når blandingen er bjørk på alt untatt de to dørene... Og nå skjønner vel alle hvorfor vi har valgt tysk vogn før.... Smile

Oki.... her er det noe jeg ikke har fått med meg, er det eik-immitasjon på deres dører???? her er det bjørk, og det har det vært i de andre våre og.....

Heeeeiiii! Vil du bytte Question Exclamation Vi trenger to..... Bjølseth 690 - Page 6 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeLør 16 Feb 2008 - 9:45

Berit og Frank skrev:
Vegard skrev:
Berit og Frank skrev:
ja, men er laminert eik lettere og billigere enn laminert bjørk...thats the question... Syns det er unødvendig å blande treverk.. ialle fall når blandingen er bjørk på alt untatt de to dørene... Og nå skjønner vel alle hvorfor vi har valgt tysk vogn før.... Smile

Oki.... her er det noe jeg ikke har fått med meg, er det eik-immitasjon på deres dører???? her er det bjørk, og det har det vært i de andre våre og.....

Heeeeiiii! Vil du bytte Question Exclamation Vi trenger to..... Bjølseth 690 - Page 6 928394

øjjjj..... du kan arve den, når jeg har ridd inn i solnedgangen...... Bjølseth 690 - Page 6 36874
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 10:16

I dag har eg funnet noe eg tror er tempmåleren til alde,n og den fant eg under TV-skapet.......vil tro kjøleskapet avgir varme når det starter og stopper slik at alden blir forvirret....og det er sikkert det som gjør at man ikke får nattsenkingen til å funke optimalt....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bjølseth 690 - Page 6 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 690   Bjølseth 690 - Page 6 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bjølseth 690
Til Toppen 
Side 6 av 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Bjølseth 530
» Bjølseth 600
» Bjølseth 640 vs 650
» Bjølseth 790
» Bjølseth 570

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BJØLSETH-
Gå Til: