CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bjølseth 790

Go down 
+19
Campern
Black Betty
Svein M
OyvindSP
hpk
thor_egil
Camping Kai
Kånå te Maen
Harald
Tasle
Legacy
Fjellcamping
Sten Rune
Jan
Jan Ole
Johnny
ulla
karen
Lars Egil
23 posters
Gå til side : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 24  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 14:48

Lars Egil skrev:
Er dette "litt" overpriset? [url=http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12676989
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12676989[/quote[/url]] Eg ringte faktisk til han som eier vogna da eg kjøpte vogna mi i tromsø,siden eg viste at han hadde hatt vogna til salgs før uten å selge........gav han ett bra bud etter mitt hode.
Vogna er nydelig,men å betale 180 000 for ett fint gulv og noen spotter blir drøyt.....lotto eller ei......
Men markedet bestemmer prisen.
Med slik overprising tror eg ikke folk engang ringer for å høre om det er mulig å få gi ett bud.
Men dette er nå min vurdering
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 14:53

Dere på di 790 vognene som ikke har tolettet på tvers bak...er det vandlig når man lukker skyvedøra at badet blir liggende inne i soveromsdelen????
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 14:53

Gulvet var jo fint da Cool

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 14:56

J.O. skrev:
Gulvet var jo fint da Cool

J.O.
Ett våtromsbelegg ja Wink ......dyrt belegg syns nå jeg.....Smile Smile
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 14:57

Koster å være kar sies det, men....

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 14:58

lol! lol! lol! Ja men ikke så kar vel...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 15:18

Tove skrev:
Dere på di 790 vognene som ikke har tolettet på tvers bak...er det vandlig når man lukker skyvedøra at badet blir liggende inne i soveromsdelen????
nå er eg ikke helt med.....hva mener du nå?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 16:11

Harald skrev:
Tove skrev:
Dere på di 790 vognene som ikke har tolettet på tvers bak...er det vandlig når man lukker skyvedøra at badet blir liggende inne i soveromsdelen????
nå er eg ikke helt med.....hva mener du nå?

Okeey....
Forklarte jeg så vansklig......Vi har jo sånne skyvedører til soveromsdelen som vi kan lukke...er det da sånn at vi må inn på soverommet for å gå på do....spørsmålet gjelder 790`n altså.....
og ikke tenk på den vogna som har badet på tvers bakerst for det sier jo seg sjøl....

Gjorde jeg meg bedre forstått nå....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 16:26

Tove

jeg er på jobb enda, men har brosjyre hjemme, så jeg skal se etter det for deg.... men jeg mener det.... mener det er på dørsiden, og inne i soverommet ja.... du snakker her om Bjølseth 790M, og fram til og med 04 mod.... fra 05 har alle badet bak, på tvers.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 16:27

Tove skrev:
J.O. skrev:
Gulvet var jo fint da Cool

J.O.
Ett våtromsbelegg ja Wink ......dyrt belegg syns nå jeg.....Smile Smile

Nå er det vel mere enn bare våtromsbelegget som joster på den vogna.... utstyrslista er jo full da.... også med utvendig dusj om jeg ikke tar feil....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:02

Hva med utedo?
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:11

Tom RS skrev:
Hva med utedo?

D... på draget? lol! lol! lol!

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:21

Tove

jo, det var som jeg nevnte.... er hjemme nå, og jeg har sett etter.....

Kom på disse brojyrene nå ligger på nett, løsningen finner du jo tegnet på side 17 her: http://www.norskcaravanclub.no/files_nyhet/1093/Bjølseth%202004%20brosjyre.pdf
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:22

Vegard skrev:
Tove

jeg er på jobb enda, men har brosjyre hjemme, så jeg skal se etter det for deg.... men jeg mener det.... mener det er på dørsiden, og inne i soverommet ja.... du snakker her om Bjølseth 790M, og fram til og med 04 mod.... fra 05 har alle badet bak, på tvers.


Vegard
Ja du forstod helt rett.....takk....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:26

Tom RS skrev:
Hva med utedo?

TomRS

Har jo faktisk sett di løsningene der da, men du syns vel du hadde sett meg på en sånn en.....midt inne plassen på Haglebu Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz
Og det med draget ut i veien lol! lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:27

vet ikke hvorfor den ikke vil linke seg, men kopier den opp i adressefeltet....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:29

Tove skrev:
Tom RS skrev:
Hva med utedo?

TomRS

Har jo faktisk sett di løsningene der da, men du syns vel du hadde sett meg på en sånn en.....midt inne plassen på Haglebu Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz
Og det med draget ut i veien lol! lol! lol! lol! lol!

Isabella leverte før i tiden et sånt do-telt...... men har ikke sett det i broskjyrene på en del år....

Men jeg kunne altså ikke tenke meg å sitte i et sånt telt, og lage tuba-lyder......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:31

Vegard skrev:
Tove skrev:
J.O. skrev:
Gulvet var jo fint da Cool

J.O.
Ett våtromsbelegg ja Wink ......dyrt belegg syns nå jeg.....Smile Smile

Nå er det vel mere enn bare våtromsbelegget som joster på den vogna.... utstyrslista er jo full da.... også med utvendig dusj om jeg ikke tar feil....
joda,men mye av utstyret som er ramset opp er jo standard, til den prisen kan eg leie en tjener som heller varmt vann over skallen min......for resten av livet....
Poenget mitt er at når en vogn er 120 000 dyrere enn en ny vogn i 2005 kostet,da sliter man litt......og om man finner en standardvogn 2005 og sier den ligger på knappe 300 000.....da skal man altså ha betalt den nette sum av 219 00 for dette utstyret, for normalt verditap må man vel også regne på denne vogna.
Men som sagt,det er markedet som bestemmer!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:32

Tove skrev:
Tom RS skrev:
Hva med utedo?

TomRS

Har jo faktisk sett di løsningene der da, men du syns vel du hadde sett meg på en sånn en.....midt inne plassen på Haglebu Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz
Og det med draget ut i veien lol! lol! lol! lol! lol!

Tove

denne på Haglebu???? http://www.bumperdumper.com/bumper2.htm
http://www.bumperdumper.com/
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:37

Vegard skrev:
Tove skrev:
Tom RS skrev:
Hva med utedo?

TomRS

Har jo faktisk sett di løsningene der da, men du syns vel du hadde sett meg på en sånn en.....midt inne plassen på Haglebu Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz
Og det med draget ut i veien lol! lol! lol! lol! lol!

Isabella leverte før i tiden et sånt do-telt...... men har ikke sett det i broskjyrene på en del år....

Men jeg kunne altså ikke tenke meg å sitte i et sånt telt, og lage tuba-lyder......

Vegard
Inne på siden til "Magne" finnes det en hjemmeside om disse gamle Camplett typene "lillebror" heter di....
Der inne er det en slags do du kan sette på draget av vogna............ disse var det jeg refererte til her.....også er det en sånn hundepose under lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:38

Vegard skrev:
Tove skrev:
Tom RS skrev:
Hva med utedo?

TomRS

Har jo faktisk sett di løsningene der da, men du syns vel du hadde sett meg på en sånn en.....midt inne plassen på Haglebu Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz
Og det med draget ut i veien lol! lol! lol! lol! lol!

Tove

denne på Haglebu???? http://www.bumperdumper.com/bumper2.htm
[url=http://www.bumperdumper.com/
http://www.bumperdumper.com/[/quote[/url]]

Vegard

NETTOPP.....lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:39

Ler så jeg nesten griner her......artige gutter dere......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:45

Tove skrev:
Ler så jeg nesten griner her......artige gutter dere......

Tove

jeg fatter ikke de får solgt de der..... tenk deg på en p-plass i chicago da......

første gan jeg så de der, trodde jeg at jeg skulle ha omkomme av latter...... men det hadde jo vært gøy å kjøpt en, og så satt den på bilen, bare på kødd på p-plassen i bakken eller noe...... er redd folk hadde lurt ja.....
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:47

Hehe!

Da snakker vi DO-DRA(U)G Bjølseth 790 - Page 7 928394
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:56

Tove skrev:
Ler så jeg nesten griner her......artige gutter dere......
beklager avsporing her.....men se for dere Vegard som hiver seg i bilen på hovden for å kjøpe boller.......med kona bakpå draget i 110...... Razz Razz Razz Razz Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 17:58

Harald skrev:
Tove skrev:
Ler så jeg nesten griner her......artige gutter dere......
beklager avsporing her.....men se for dere Vegard som hiver seg i bilen på hovden for å kjøpe boller.......med kona bakpå draget i 110...... Razz Razz Razz Razz Razz



affraid lol! lol!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 18:01

Harald skrev:
Tove skrev:
Ler så jeg nesten griner her......artige gutter dere......
beklager avsporing her.....men se for dere Vegard som hiver seg i bilen på hovden for å kjøpe boller.......med kona bakpå draget i 110...... Razz Razz Razz Razz Razz
etter å ha blitt kjent med vegard har jeg ingen problemer med å se det for meg som et reelt syn lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 18:08

lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 18:10

Jan skrev:
Harald skrev:
Tove skrev:
Ler så jeg nesten griner her......artige gutter dere......
beklager avsporing her.....men se for dere Vegard som hiver seg i bilen på hovden for å kjøpe boller.......med kona bakpå draget i 110...... Razz Razz Razz Razz Razz
etter å ha blitt kjent med vegard har jeg ingen problemer med å se det for meg som et reelt syn lol!

Jan

men kan love deg jeg hadde hatt et problem ved ankomst.....
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 18:11

Vegard skrev:
Jan skrev:
Harald skrev:
Tove skrev:
Ler så jeg nesten griner her......artige gutter dere......
beklager avsporing her.....men se for dere Vegard som hiver seg i bilen på hovden for å kjøpe boller.......med kona bakpå draget i 110...... Razz Razz Razz Razz Razz
etter å ha blitt kjent med vegard har jeg ingen problemer med å se det for meg som et reelt syn lol!

Jan

men kan love deg jeg hadde hatt et problem ved ankomst.....
he he ja jeg ser egentlig for meg det synet og lol! lol!
kan være glad det ikke er noe hår å ta tak i for anledningen
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 18:13

Razz Razz Og det aller beste er vel at Bodil ikke er pålogga nå Wink Wink Wink
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 18:23

Tove skrev:
Razz Razz Og det aller beste er vel at Bodil ikke er pålogga nå Wink Wink Wink

Tove

ja..... det er sjelden jeg setter såpass pris på at hun er ute å farter som nå.....Bjølseth 790 - Page 7 928394
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 20:39

Harald skrev:
Vegard skrev:
Tove skrev:
J.O. skrev:
Gulvet var jo fint da Cool

J.O.
Ett våtromsbelegg ja Wink ......dyrt belegg syns nå jeg.....Smile Smile

Nå er det vel mere enn bare våtromsbelegget som joster på den vogna.... utstyrslista er jo full da.... også med utvendig dusj om jeg ikke tar feil....
joda,men mye av utstyret som er ramset opp er jo standard, til den prisen kan eg leie en tjener som heller varmt vann over skallen min......for resten av livet....
Poenget mitt er at når en vogn er 120 000 dyrere enn en ny vogn i 2005 kostet,da sliter man litt......og om man finner en standardvogn 2005 og sier den ligger på knappe 300 000.....da skal man altså ha betalt den nette sum av 219 00 for dette utstyret, for normalt verditap må man vel også regne på denne vogna.
Men som sagt,det er markedet som bestemmer!!
Dersom en vil ha tjenere, foreslår jeg at en leier dette huset... http://www.villasortland.com/ som selvfølgelig ligger på Bømlo.... (sjekk prices... pr week affraid )
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 21:20

Rune skrev:
Harald skrev:
Tove skrev:
Ler så jeg nesten griner her......artige gutter dere......
beklager avsporing her.....men se for dere Vegard som hiver seg i bilen på hovden for å kjøpe boller.......med kona bakpå draget i 110...... Razz Razz Razz Razz Razz



affraid lol! lol!



Se for deg Bodil som låner bilen ned på den lokale butikken for litt formiddagshandel på Lørdagen,










med Vegard på draget......... lol! lol! lol! affraid lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitimeTor 6 Mar 2008 - 22:40

Rune skrev:
Rune skrev:
Harald skrev:
Tove skrev:
Ler så jeg nesten griner her......artige gutter dere......
beklager avsporing her.....men se for dere Vegard som hiver seg i bilen på hovden for å kjøpe boller.......med kona bakpå draget i 110...... Razz Razz Razz Razz Razz



affraid lol! lol!



Se for deg Bodil som låner bilen ned på den lokale butikken for litt formiddagshandel på Lørdagen,










med Vegard på draget......... lol! lol! lol! affraid lol! lol!

Rune.....

he-he..... prøv å si det til henne, at hun kan LÅNE den bilen ned til butikken..... er redd hun fort markerer hva som er konebilen.....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bjølseth 790 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 7 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bjølseth 790
Til Toppen 
Side 7 av 24Gå til side : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 24  Next
 Similar topics
-
» Bjølseth 640 vs 650
» Bjølseth 690
» Bjølseth 570
» Bjølseth 600
» Bjølseth 650

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BJØLSETH-
Gå Til: