CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bjølseth 790

Go down 
+19
Campern
Black Betty
Svein M
OyvindSP
hpk
thor_egil
Camping Kai
Kånå te Maen
Harald
Tasle
Legacy
Fjellcamping
Sten Rune
Jan
Jan Ole
Johnny
ulla
karen
Lars Egil
23 posters
Gå til side : Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 8:23

Fjellcamping


ja, jeg har den løsningen som heter 790 Bx3, og det er trippel køye ja....... det er vel den minst solgte løsningen..... men det var det vi ville ha.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 13:18

Harald skrev:
Litt barnslig kanskje,men noen fine dekorstriper gjør en vogn ganske tøff i mange tilfeller.
Noen forslag til stars og stripes som hadde passet en 790??

Harald.

Å hjelpe meg !!!!! gå og spis ferdig saueballene dine nå,og pust dypt.

Majestetsfornærmelse å kødde med en orginal-Bjølle.Ække en Lada 1500 dette,som du overøser med stæsj for å få den til å se tøff ut.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 13:27

Vegard skrev:
Tove skrev:
Vegard

Ja, jeg prater og om 790 og 05 modellene. En må vel opp dit i årsmodeller hvis en skal forny seg no nevneverdig i forhold til hva Bjølseth står for....jeg tenker da på min 97 mod. vettu...

Hei

på 98 modellen kom jo de nye fargene utvendig, og en del nytt og nye løsninger.... da kom og 250 bredden, alde compact fyren osv. 98 var året de begge bredder ble levert....

I 99 var jo 650M den store nyheten.... det var ei vogn vi også ble svært glade i.... vi hadde jo ei 2000 mod, og vi var tre vennepar som kjøpte hver vår.... Dette er jo vogna som seinere ble hetende 680M. vogna ble forlenget litt, og noen endringer ble foretatt for å få inn det store kjøleskapet... Vi bytta inn ei strøken 94 mod 560 de-luxs til fordel for 650M. på 01 ble det små endringer, men noen finere knotter, og ny lampe, nye kjøleskap.... men trekk etc ble som på 2000 mod. og er trekk vi likte, og liker svært godt.

Ut over dette, er det vel relativt beskjedne fornyelser..... nye farger utvendig i 04, og eller bare detaljer egentlig.... så kom jo da de siste oppgraderingene i 05 med først 790 ja... men i 05 var det jo det grå belegget da, som en del ikke hadde så sansen for.... jeg prøvde å få et annet, men var ikke villig til å betale særlig for det da.... men med mattesett, grå oppvakmaskin og komfyr er det helt greit, selv om jeg nok syntes Arve sitt belegg, og den svarte komfyren ser mere eksklusivt ut da... men vi er svært fornøyd med vogna, det må jeg si....

Vegard.

I '04 kom jo og lengre drag og bredere avstand mellom hjula.Bjøllene hadde jo fra '98 og t.o.m '03,230-vognenes chassi.

Og en annen forskjell mellom '05 og min '06,er at du har det gamle treverket på skrogene av skapene,med eikefiner,og bjørk på dørene,mens på min så skeiet de ut med å ha bjørk allover.Hehe.

Så forrsten at Knut (Fjellcamping) hadde maken fylling i dørene,som på mine 680M'er fra '02 og '03.Endel av de jubileumsmodellene,'04, har noe som kan se ut som folie der,så jeg ble glad da jeg så at Knut hadde det ekte,gode gamle treverket der.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 13:34

ARVE skrev:
Vegard skrev:
Tove skrev:
Vegard

Ja, jeg prater og om 790 og 05 modellene. En må vel opp dit i årsmodeller hvis en skal forny seg no nevneverdig i forhold til hva Bjølseth står for....jeg tenker da på min 97 mod. vettu...

Hei

på 98 modellen kom jo de nye fargene utvendig, og en del nytt og nye løsninger.... da kom og 250 bredden, alde compact fyren osv. 98 var året de begge bredder ble levert....

I 99 var jo 650M den store nyheten.... det var ei vogn vi også ble svært glade i.... vi hadde jo ei 2000 mod, og vi var tre vennepar som kjøpte hver vår.... Dette er jo vogna som seinere ble hetende 680M. vogna ble forlenget litt, og noen endringer ble foretatt for å få inn det store kjøleskapet... Vi bytta inn ei strøken 94 mod 560 de-luxs til fordel for 650M. på 01 ble det små endringer, men noen finere knotter, og ny lampe, nye kjøleskap.... men trekk etc ble som på 2000 mod. og er trekk vi likte, og liker svært godt.

Ut over dette, er det vel relativt beskjedne fornyelser..... nye farger utvendig i 04, og eller bare detaljer egentlig.... så kom jo da de siste oppgraderingene i 05 med først 790 ja... men i 05 var det jo det grå belegget da, som en del ikke hadde så sansen for.... jeg prøvde å få et annet, men var ikke villig til å betale særlig for det da.... men med mattesett, grå oppvakmaskin og komfyr er det helt greit, selv om jeg nok syntes Arve sitt belegg, og den svarte komfyren ser mere eksklusivt ut da... men vi er svært fornøyd med vogna, det må jeg si....

Vegard.

I '04 kom jo og lengre drag og bredere avstand mellom hjula.Bjøllene hadde jo fra '98 og t.o.m '03,230-vognenes chassi.

Og en annen forskjell mellom '05 og min '06,er at du har det gamle treverket på skrogene av skapene,med eikefiner,og bjørk på dørene,mens på min så skeiet de ut med å ha bjørk allover.Hehe.

Så forrsten at Knut (Fjellcamping) hadde maken fylling i dørene,som på mine 680M'er fra '02 og '03.Endel av de jubileumsmodellene,'04, har noe som kan se ut som folie der,så jeg ble glad da jeg så at Knut hadde det ekte,gode gamle treverket der.

Arve

disse endringene var jeg klar over, pluss dette med felgene..... men at de leverte både long-john og compact i 97 visste jeg ikke..... var du klar over det???
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 13:45

Vegard.

Hm,nei den var ny.Vi hadde "lange-Jan"- Alden i vår 650 fra '97 i hvert fall.Hvor har du hørt dette hen da unge mann ?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 13:48

ARVE skrev:
Vegard.

Hm,nei den var ny.Vi hadde "lange-Jan"- Alden i vår 650 fra '97 i hvert fall.Hvor har du hørt dette hen da unge mann ?

Arve

brosjyra...... og Tove har compact i deres 97 mod.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 14:06

Vegard.

Hm,jeg har jo den brosjyra,men husker ikke at det har stått noe om det der.Æsj,begynner å bli gammal og sløv gitt.Trodde jeg kunne Bjølle-brosjyrene utenatt jeg.Grrrrrrr,tapt ære her nå !!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 14:16

Arve

For det står skrevet:

Varme:

Sentralvarme; Fra Alde Comfort 2923, eller Compact 3000, for gass eller 230V oppvarming.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 14:19

Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard skrev:
Tove skrev:
Vegard

Ja, jeg prater og om 790 og 05 modellene. En må vel opp dit i årsmodeller hvis en skal forny seg no nevneverdig i forhold til hva Bjølseth står for....jeg tenker da på min 97 mod. vettu...

Hei

på 98 modellen kom jo de nye fargene utvendig, og en del nytt og nye løsninger.... da kom og 250 bredden, alde compact fyren osv. 98 var året de begge bredder ble levert....

I 99 var jo 650M den store nyheten.... det var ei vogn vi også ble svært glade i.... vi hadde jo ei 2000 mod, og vi var tre vennepar som kjøpte hver vår.... Dette er jo vogna som seinere ble hetende 680M. vogna ble forlenget litt, og noen endringer ble foretatt for å få inn det store kjøleskapet... Vi bytta inn ei strøken 94 mod 560 de-luxs til fordel for 650M. på 01 ble det små endringer, men noen finere knotter, og ny lampe, nye kjøleskap.... men trekk etc ble som på 2000 mod. og er trekk vi likte, og liker svært godt.

Ut over dette, er det vel relativt beskjedne fornyelser..... nye farger utvendig i 04, og eller bare detaljer egentlig.... så kom jo da de siste oppgraderingene i 05 med først 790 ja... men i 05 var det jo det grå belegget da, som en del ikke hadde så sansen for.... jeg prøvde å få et annet, men var ikke villig til å betale særlig for det da.... men med mattesett, grå oppvakmaskin og komfyr er det helt greit, selv om jeg nok syntes Arve sitt belegg, og den svarte komfyren ser mere eksklusivt ut da... men vi er svært fornøyd med vogna, det må jeg si....

Vegard.

I '04 kom jo og lengre drag og bredere avstand mellom hjula.Bjøllene hadde jo fra '98 og t.o.m '03,230-vognenes chassi.

Og en annen forskjell mellom '05 og min '06,er at du har det gamle treverket på skrogene av skapene,med eikefiner,og bjørk på dørene,mens på min så skeiet de ut med å ha bjørk allover.Hehe.

Så forrsten at Knut (Fjellcamping) hadde maken fylling i dørene,som på mine 680M'er fra '02 og '03.Endel av de jubileumsmodellene,'04, har noe som kan se ut som folie der,så jeg ble glad da jeg så at Knut hadde det ekte,gode gamle treverket der.

Arve

disse endringene var jeg klar over, pluss dette med felgene..... men at de leverte både long-john og compact i 97 visste jeg ikke..... var du klar over det???

Arve
Hva mente du med : pluss dette med felgene........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 14:25

Tove skrev:
Vegard skrev:
ARVE skrev:
Vegard skrev:
Tove skrev:
Vegard

Ja, jeg prater og om 790 og 05 modellene. En må vel opp dit i årsmodeller hvis en skal forny seg no nevneverdig i forhold til hva Bjølseth står for....jeg tenker da på min 97 mod. vettu...

Hei

på 98 modellen kom jo de nye fargene utvendig, og en del nytt og nye løsninger.... da kom og 250 bredden, alde compact fyren osv. 98 var året de begge bredder ble levert....

I 99 var jo 650M den store nyheten.... det var ei vogn vi også ble svært glade i.... vi hadde jo ei 2000 mod, og vi var tre vennepar som kjøpte hver vår.... Dette er jo vogna som seinere ble hetende 680M. vogna ble forlenget litt, og noen endringer ble foretatt for å få inn det store kjøleskapet... Vi bytta inn ei strøken 94 mod 560 de-luxs til fordel for 650M. på 01 ble det små endringer, men noen finere knotter, og ny lampe, nye kjøleskap.... men trekk etc ble som på 2000 mod. og er trekk vi likte, og liker svært godt.

Ut over dette, er det vel relativt beskjedne fornyelser..... nye farger utvendig i 04, og eller bare detaljer egentlig.... så kom jo da de siste oppgraderingene i 05 med først 790 ja... men i 05 var det jo det grå belegget da, som en del ikke hadde så sansen for.... jeg prøvde å få et annet, men var ikke villig til å betale særlig for det da.... men med mattesett, grå oppvakmaskin og komfyr er det helt greit, selv om jeg nok syntes Arve sitt belegg, og den svarte komfyren ser mere eksklusivt ut da... men vi er svært fornøyd med vogna, det må jeg si....

Vegard.

I '04 kom jo og lengre drag og bredere avstand mellom hjula.Bjøllene hadde jo fra '98 og t.o.m '03,230-vognenes chassi.

Og en annen forskjell mellom '05 og min '06,er at du har det gamle treverket på skrogene av skapene,med eikefiner,og bjørk på dørene,mens på min så skeiet de ut med å ha bjørk allover.Hehe.

Så forrsten at Knut (Fjellcamping) hadde maken fylling i dørene,som på mine 680M'er fra '02 og '03.Endel av de jubileumsmodellene,'04, har noe som kan se ut som folie der,så jeg ble glad da jeg så at Knut hadde det ekte,gode gamle treverket der.

Arve

disse endringene var jeg klar over, pluss dette med felgene..... men at de leverte både long-john og compact i 97 visste jeg ikke..... var du klar over det???

Arve
Hva mente du med : pluss dette med felgene........

Tove

det var vel jeg som skrev det..... men på forskjellige årsmodeller har det vært bennyttet forskjellige felger, altså alu-felger.... nye nesten hvert år der.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 14:28

Okeey.........alu har jeg på min vogn......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 14:32

Tove skrev:
Okeey.........alu har jeg på min vogn......

Tove

97 var første året med alu-felger som standard..... før det, var det hvit-lakkerte stålfelger....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 15:08

Finner man ikke alle disse brosjyrene inne på NCC da???
Der står vel det meste man måtte lure på
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 15:09

Harald skrev:
Finner man ikke alle disse brosjyrene inne på NCC da???
Der står vel det meste man måtte lure på

Harald

de ligger der og ja... scannet inn.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 19:43

Vegard skrev:
Arve

For det står skrevet:

Varme:

Sentralvarme; Fra Alde Comfort 2923, eller Compact 3000, for gass eller 230V oppvarming.

Vegard.

Ok,dette har gått meg hus forbi må jeg skamfult innrømme.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 19:46

Harald.

Men en ekte Bjølle-mann har jo og de orginale brosjyrene.NCC er jo bare et substitutt.

Blir som om man møter ei dame på nett,eller har dama i sine hender.Bedre å ha 'a i armkroken enn på "møteplassen" på nett.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 19:58

hehe, noen har bjølle brosjyrer mens eg har Cupido i nattbordskuffa hoho.......vet ikke hvem som er verst eg skal eg være ærlig hehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 20:07

Harald.

Stupido med Cupido !!!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 22:05

Harald skrev:
hehe, noen har bjølle brosjyrer mens eg har Cupido i nattbordskuffa hoho.......vet ikke hvem som er verst eg skal eg være ærlig hehe

Harald

Cupido??????? kun teori altså........ det var det jeg visste....... hun ligger på magen........ din teoretiker......Bjølseth 790 - Page 9 928394 Bjølseth 790 - Page 9 928394 Bjølseth 790 - Page 9 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 22:45

Vegard skrev:
Harald skrev:
hehe, noen har bjølle brosjyrer mens eg har Cupido i nattbordskuffa hoho.......vet ikke hvem som er verst eg skal eg være ærlig hehe

Harald

Cupido??????? kun teori altså........ det var det jeg visste....... hun ligger på magen........ din teoretiker......Bjølseth 790 - Page 9 928394 Bjølseth 790 - Page 9 928394 Bjølseth 790 - Page 9 928394
hehe,det er nå så mangt du tror du vet my boy Razz Razz Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 22:48

Harald skrev:
Vegard skrev:
Harald skrev:
hehe, noen har bjølle brosjyrer mens eg har Cupido i nattbordskuffa hoho.......vet ikke hvem som er verst eg skal eg være ærlig hehe

Harald

Cupido??????? kun teori altså........ det var det jeg visste....... hun ligger på magen........ din teoretiker......Bjølseth 790 - Page 9 928394 Bjølseth 790 - Page 9 928394 Bjølseth 790 - Page 9 928394
hehe,det er nå så mangt du tror du vet my boy Razz Razz Razz

Harald

nå var det ikke meg som bringte det på banen at du har teorien, eller buksanvisningene i nattbordet......

Bare hingstene som er tatt ut av drift, har kapasitet til teori vet du.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 22:51

hehe,eneste eg vet er at de som prater mest,kan minst Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 22:54

Harald

jepp..... derfor skjønner jeg du trenger teorien sårt...... Bjølseth 790 - Page 9 36874 Bjølseth 790 - Page 9 36874
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeMan 10 Mar 2008 - 9:53

Harald skrev:
hehe,eneste eg vet er at de som prater mest,kan minst Twisted Evil

Harald.

Hm,godt jeg ikke har skravla så mye på forumet da !!!!! Embarassed Embarassed Embarassed
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeMan 10 Mar 2008 - 13:20

Vegard

har du en link hvor jeg kan se hvordan innredningen i vogna di er bygd opp?
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeMan 10 Mar 2008 - 13:36

Fjellcamping skrev:
Vegard

har du en link hvor jeg kan se hvordan innredningen i vogna di er bygd opp?
hei

tenker du på løsningen, så på side 15-17 i 05 brosjyra, finner du den...

velg da 2005..... og du ser bilder fra totalt identisk vogn, med tre køyer.


Alle brosjyrene ligger her: http://www.caravanklubben.no/article.asp?NId=1093&A=0
Til Toppen Go down
Fjellcamping
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Fjellcamping


Male
Antall Innlegg : 1238
Age : 55
Localisation : Hokksund / Blefjell
Registration date : 28.11.2007

Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeMan 10 Mar 2008 - 13:47

Vegard

Se der ja! Det så ut som en smart løsning når man har stor familie! Er de tre vinduene på siden til å åpne eller er de bare for å slippe inn lys?
Til Toppen Go down
http://www.5-elementer.no
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeMan 10 Mar 2008 - 14:03

er det ikke nødutganger a?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeMan 10 Mar 2008 - 14:10

nump.

Synes jeg ser selveste Ulset'en krype ut der ja,etter å ha eti en halv sau til middag.Hehe !!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeMan 10 Mar 2008 - 14:16

ARVE skrev:
nump.

Synes jeg ser selveste Ulset'en krype ut der ja,etter å ha eti en halv sau til middag.Hehe !!!

Bjølseth 790 - Page 9 928394 Bjølseth 790 - Page 9 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeMan 10 Mar 2008 - 16:00

Fjellcamping skrev:
Vegard

Se der ja! Det så ut som en smart løsning når man har stor familie! Er de tre vinduene på siden til å åpne eller er de bare for å slippe inn lys?

Fjellcamping

alle de tre vinduene er helt identiske med kjøkkenvinduet, og har samme rullgardin, myggnetting, og kan åpnes.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeMan 10 Mar 2008 - 16:02

ARVE skrev:
nump.

Synes jeg ser selveste Ulset'en krype ut der ja,etter å ha eti en halv sau til middag.Hehe !!!

Øjjj..... etter en halv sau, er jeg såpass urørlig, at jeg brenner om så opp midt i en nødutgang.......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeMan 10 Mar 2008 - 16:13

Vegard.

Hehe,kommer til å lukte brent pinnekjøtt over hele plassen da !!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeMan 10 Mar 2008 - 16:16

ARVE skrev:
Vegard.

Hehe,kommer til å lukte brent pinnekjøtt over hele plassen da !!!!

Arve

en del av gamet det..... vinn eller forsvinn.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitimeMan 10 Mar 2008 - 16:19

Vegard.

Men når'n først skal daue,skal det jaggu være med buken fyllt av pinnekjøtt og ja !!!!

Vet ikke helt hva dette har med tråden å gjøre,men kjenner jeg ble sulten på kraftig føde her nå.Har 6 kg. med pinner i frysern.Påskemat !!!!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bjølseth 790 - Page 9 Empty
PosteTema: Re: Bjølseth 790   Bjølseth 790 - Page 9 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bjølseth 790
Til Toppen 
Side 9 av 24Gå til side : Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Next
 Similar topics
-
» Bjølseth 640 vs 650
» Bjølseth 690
» Bjølseth 570
» Bjølseth 600
» Bjølseth 650

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: BJØLSETH-
Gå Til: