Så gikk vi til innkjøp av en 1986 Cabby 512 GLX, hva vi tror er et relativt pent eksemplar. Tett, tørr og pent brukt til overkommelig pris.
Men vi vil fikse den, gjøre den til "vår" vogn. Helst før ferien..
Der er her dere kommer inn, erfarne caravaneiere og ikke minst handymenn og interiøreksperter

Planene er litt løse, men vi har noen ideer. Men her regner vi med at veien vil bli til litt underveis.
Vi snakker ikke totalrenovering, mer enn slags "oppfreshing" av interiør. Vegger, innredning, møbler, puter, slikt. Gjøre den litt mer
vår, og personlig.
Sofaputer MÅ trekkes om, og skap/interiør MÅ skifte farge, og det er nok her vi starter. Skaper/fronter/interiør forøvrig er jo i dette materialet jeg ikke helt greier å plassere (så er jeg ingen ekspert heller), er det laminat? Respatex? Noe slikt er det, og jeg er helt sikker på at det må være noen der ute i den vide verden som har prøvd å male slikt en eller annen gang.
Så det første, avgjørende spørsmålet må bli hvordan vi sikrer oss at maling sitter godt på slikt. Må det pusses, eller holder med grunning? Og evt, hva anbefales av grunning og malingstyper?
Hadde vært kjekt med litt hjelp - og ikke minst hadde det vært moro med litt utveksling av ideer og inspirasjon her
(La denne under vedlikehold, fant ikke noe mer passende..
Forøvrig er samme lagt inn i forumet på
www.nocc.no, men vi forsøker her også for å være sikre på å få fanget opp all erfaring som måtte finnes der ute

)
Skal se om vi ikke får lagt ut litt bilder etterhvert.