CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Fersking med ny(-gammel) vogn

Go down 
+5
Lmc
Johnny
Jan Ole
Jan
Svein_A
9 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Svein_A
CAMPER
CAMPER
Svein_A


Male
Antall Innlegg : 31
Age : 51
Localisation : Aurskog-Høland
Registration date : 24.06.2011

Fersking med ny(-gammel) vogn - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fersking med ny(-gammel) vogn   Fersking med ny(-gammel) vogn - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Jun 2011 - 7:33

Hmm, mista visst internettforbindelsen da jeg skulle svare i går kveld, prøver igjen...

Det er bare temperamentet mitt. Jeg kan tolerere mye rart, men arroganse og nedlatenhet er å gå over grensen syns jeg.

Det startet så pent, jeg var innom der etter jobb mandag for å høre på pris på service. han som var ansvarlig var ikke inne da, men de tok nummeret mitt og skulle ringe tilbake i går.

Som sagt så gjort, jeg fikk beskjed om at de hadde fullt opp frem til ferien, men ble henvist til et annet sted som de hadde hatt mye å gjøre med. Flott, tenkte jeg, det er rett ved siden av jobben min, så da stikker jeg innnom der når jeg er ferdig for dagen. Der så de bare rart på meg, de hadde nemlig sluttet med vognservice for flere år siden

Uansett, de henviste meg videre til et sted på Kløfta, så jeg ringte dit da jeg kom hjem fra jobb i går. Der kunne de ikke fatte hvordan en Hobbyforhandler kunne henvise sine egne vogner bort til andre som hadde fullt opp med å ta unna sine egne vogner før ferien, og syntes det hele virket veldig merkelig.

Til slutt ringte jeg tilbake til Twin og forklarte situasjonen, men de trodde ikke på meg. Jeg hadde tenkt å høre med de når de hadde ledig tid, men rakk ikke engang spørre før de kom med "Du må ikke tro at vi kan legge vekk alt vi har i hendene for å hjelpe deg nå med en gang". Da kokte det over for meg, sånt sier man bare ikke til en kunde..!

Jeg vet at jeg kan ha kort lunte iblant, og jeg skjønner også at det er stort press nå frem mot ferien. Men jeg vet også at jeg aldri mer kommer til å kontakte Twin Caravans, om jeg så blir nødt til å kjøre 15 mil ekstra for å få hjelp neste gang.

Svein
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Fersking med ny(-gammel) vogn - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fersking med ny(-gammel) vogn   Fersking med ny(-gammel) vogn - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Jun 2011 - 8:14

Grei den, men dessverre er det litt for ofte man blir møtt omtrent sånn. Unntak finnes heldigvis.
Det er forøvrig ikke bare her til lands det er sånn, er forskjellig i Sverige og. Suspect

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Fersking med ny(-gammel) vogn - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fersking med ny(-gammel) vogn   Fersking med ny(-gammel) vogn - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Jun 2011 - 8:57

Har noe av den samme opplevelsen som Svein_A. Vi kjøpte en vogn av en nabo - han hadde kjøpt den ny hos en stor forhandler i Epledalen og brukt den i 3 måneder. Når vi kom tilbake til forhandleren året etter for fukttest og service ble vi satt bakerst i køen, med beskjed om at garanti kunne vi bare glemme. Årsak: Vi hadde ikke levert meldig om eierskifte til forhandleren. Det ble litt polemikk ut av dette, med det resultat at vi til slutt fikk noen smådeler på garanti, men jeg skal love at det vr siste gang vi satte våre ben/hjul der!

På den vogna vi har nå, som vi har kjøpt ny i Tyskland, tar vi service hos Askjems. Selvfølgelig er det en utfordring med garanti, men de ellers gjør ingen forskjell. Vi får time innen rimelig tid, og de er alltid hyggelige. Anbefales varmt!
Til Toppen Go down
Svein_A
CAMPER
CAMPER
Svein_A


Male
Antall Innlegg : 31
Age : 51
Localisation : Aurskog-Høland
Registration date : 24.06.2011

Fersking med ny(-gammel) vogn - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fersking med ny(-gammel) vogn   Fersking med ny(-gammel) vogn - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Jun 2011 - 9:08

(off topic)

Slike folk har ingenting i servicebransjen å gjøre etter min mening, men dessverre virker dette til å være tendensen på flere områder.

Problemet er at så lenge folk ikke reagerer men bare innfinner seg med situasjonen kan de bare fortsette å ture fram på denne måten uten at det får konsekvenser. Nå må jo selvfølgelig folk selv få avgjøre hvordan de vil håndtere slike situasjoner, men jeg for min del gidder hvertfall ikke gå på akkord med meg selv så lenge jeg har andre alternativer.

Svein
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Fersking med ny(-gammel) vogn - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fersking med ny(-gammel) vogn   Fersking med ny(-gammel) vogn - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Jun 2011 - 11:17

Og av og til finner man noen stjerner som funkler. Noen fikser det med service og er ærlige da blir jeg glad Very Happy
Til Toppen Go down
Svein_A
CAMPER
CAMPER
Svein_A


Male
Antall Innlegg : 31
Age : 51
Localisation : Aurskog-Høland
Registration date : 24.06.2011

Fersking med ny(-gammel) vogn - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fersking med ny(-gammel) vogn   Fersking med ny(-gammel) vogn - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Jun 2011 - 11:45

Det er sant, må ikke glemme det! Det er sånne episoder som gjør dagene litt lysere. Very Happy

Svein
Til Toppen Go down
Sponsored content





Fersking med ny(-gammel) vogn - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Fersking med ny(-gammel) vogn   Fersking med ny(-gammel) vogn - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Fersking med ny(-gammel) vogn
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Nybegynner med gammel vogn
» Forsikring på gammel vogn
» Gammel vogn fra Flekkefjord
» Tekke tak på gammel vogn
» Legge ny strøm i gammel vogn.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: