Hmm, mista visst internettforbindelsen da jeg skulle svare i går kveld, prøver igjen...
Det er bare temperamentet mitt. Jeg kan tolerere mye rart, men arroganse og nedlatenhet er å gå over grensen syns jeg.
Det startet så pent, jeg var innom der etter jobb mandag for å høre på pris på service. han som var ansvarlig var ikke inne da, men de tok nummeret mitt og skulle ringe tilbake i går.
Som sagt så gjort, jeg fikk beskjed om at de hadde fullt opp frem til ferien, men ble henvist til et annet sted som de hadde hatt mye å gjøre med. Flott, tenkte jeg, det er rett ved siden av jobben min, så da stikker jeg innnom der når jeg er ferdig for dagen. Der så de bare rart på meg, de hadde nemlig sluttet med vognservice for flere år siden
Uansett, de henviste meg videre til et sted på Kløfta, så jeg ringte dit da jeg kom hjem fra jobb i går. Der kunne de ikke fatte hvordan en Hobbyforhandler kunne henvise sine egne vogner bort til andre som hadde fullt opp med å ta unna sine egne vogner før ferien, og syntes det hele virket veldig merkelig.
Til slutt ringte jeg tilbake til Twin og forklarte situasjonen, men de trodde ikke på meg. Jeg hadde tenkt å høre med de når de hadde ledig tid, men rakk ikke engang spørre før de kom med "Du må ikke tro at vi kan legge vekk alt vi har i hendene for å hjelpe deg nå med en gang". Da kokte det over for meg, sånt sier man bare ikke til en kunde..!
Jeg vet at jeg kan ha kort lunte iblant, og jeg skjønner også at det er stort press nå frem mot ferien. Men jeg vet også at jeg aldri mer kommer til å kontakte Twin Caravans, om jeg så blir nødt til å kjøre 15 mil ekstra for å få hjelp neste gang.
Svein