CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Emuk speil,noen som selger i Norge?

Go down 
+2
ArveH
Kenny_
6 posters
AvInnlegg
Kenny_




Antall Innlegg : 6
Registration date : 14.08.2011

Emuk speil,noen som selger i Norge? Empty
PosteTema: Emuk speil,noen som selger i Norge?   Emuk speil,noen som selger i Norge? Icon_minitimeOns 21 Sep 2011 - 19:56


Heisann!
Er det noen i Norge som selger emuk speil??

Kenny
Til Toppen Go down
ArveH




Antall Innlegg : 8
Registration date : 22.08.2009

Emuk speil,noen som selger i Norge? Empty
PosteTema: Re: Emuk speil,noen som selger i Norge?   Emuk speil,noen som selger i Norge? Icon_minitimeLør 1 Okt 2011 - 22:38

Caravanforhandlere som har DCT caravanutstyr kan skaffe disse speilene.

Hvilken bil skal du ha dem til?
Til Toppen Go down
ArveH




Antall Innlegg : 8
Registration date : 22.08.2009

Emuk speil,noen som selger i Norge? Empty
PosteTema: Re: Emuk speil,noen som selger i Norge?   Emuk speil,noen som selger i Norge? Icon_minitimeSøn 2 Okt 2011 - 14:56

Til Toppen Go down
Jørn O
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Jørn O


Antall Innlegg : 236
Localisation : Brumunddal
Registration date : 19.06.2008

Emuk speil,noen som selger i Norge? Empty
PosteTema: Re: Emuk speil,noen som selger i Norge?   Emuk speil,noen som selger i Norge? Icon_minitimeMan 3 Okt 2011 - 14:15

Hvis du allikevel skal kjøpe speil i utlandet, anbefaler jeg sterkt å vurdere Oppi. Individuelt tilpasset hvert bilmerke er disse uslåelige mener jeg. Har 5 års erfaring med disse nå, og ingenting av det jeg har hatt før er i nærheten.
Jeg bestilte mine fra Nibe caravan i Danmark. Husk bare å bestille med XL-stenger hvis du har 250-vogn.
Til Toppen Go down
Kurt
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 358
Age : 55
Localisation : Sotra
Registration date : 09.05.2007

Emuk speil,noen som selger i Norge? Empty
PosteTema: Re: Emuk speil,noen som selger i Norge?   Emuk speil,noen som selger i Norge? Icon_minitimeTir 4 Okt 2011 - 20:50

Hei

får også kjøpe Oppi speilene i norge.jeg bestilte mine hos Bergen caravan og har ikke angret en dag på det kjøpet
Til Toppen Go down
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1138
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

Emuk speil,noen som selger i Norge? Empty
PosteTema: Re: Emuk speil,noen som selger i Norge?   Emuk speil,noen som selger i Norge? Icon_minitimeTor 17 Mai 2012 - 1:34

Bestilte Oppi hos caravanspiegel.de (herr Oppgenorth), og hentet de hos Krueger Caravan i Kiel. Fungerte greit, og helt topp service. Prisen var E 94,-. Mistet et speil på motorvei i Italia. Ingen problem med å kjøpe erstatningsspeil for en side. Ellers har fritz-berger.de Emuk-speil, og de sender overalt. Fritz Berger har ca. 50 butikker i Tyskland, dersom man skal nedover dit.
Til Toppen Go down
maya
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 93
Registration date : 21.02.2012

Emuk speil,noen som selger i Norge? Empty
PosteTema: Re: Emuk speil,noen som selger i Norge?   Emuk speil,noen som selger i Norge? Icon_minitimeTor 17 Mai 2012 - 20:38

iCaravan selger Emuk speil i Norge.
http://www.caravan.no/?mod=object&oid=255
Til Toppen Go down
Sponsored content





Emuk speil,noen som selger i Norge? Empty
PosteTema: Re: Emuk speil,noen som selger i Norge?   Emuk speil,noen som selger i Norge? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Emuk speil,noen som selger i Norge?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Emuk speil
» Emuk speil selges (feilkjøp)
» Noen som vet om noen som leier ut US bobiler i Norge?
» Noen som vet om vintercampingplasser i Midt-Norge?
» Speil til Caravelle T4 og T5b

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Utstyr-
Gå Til: