| Støyende Truma | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
campist HOFFSJEF!

Antall Innlegg : 1132 Age : 105 Localisation : www.campist.no Registration date : 16.09.2008
 | Tema: Støyende Truma Fre 28 Okt 2011 - 22:20 | |
| Truma'. I vogna mi har litt periodisk støyet mer enn vanlig. Nå etter fire år er periode. Med støy hyppigere. Men hvordan £¥¥%#£ får jeg fikser det? Det er som om noe går litt ujevnt, men ikke hele tida. Det stanser ved å få foran ovnen eller noen ganger ved å slå til hele dritten. Er det noen mÅtemå fikse dette på uten å kjøpe ny vogn? | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Støyende Truma Fre 28 Okt 2011 - 22:30 | |
| - campist skrev:
- Truma'. I vogna mi har litt periodisk støyet mer enn vanlig. Nå etter fire år er periode. Med støy hyppigere. Men hvordan £¥¥%#£ får jeg fikser det?
Det er som om noe går litt ujevnt, men ikke hele tida. Det stanser ved å få foran ovnen eller noen ganger ved å slå til hele dritten. Er det noen mÅtemå fikse dette på uten å kjøpe ny vogn? Beklager, men det er det nok ingen vei utenom!  Tror at du må kjøpe deg norsk stavekontroll samtidig, eller er skaper Truma'n så store rystelser at det ikke er mulig å teffe tastaturet helt rett?? |
|
 | |
campist HOFFSJEF!

Antall Innlegg : 1132 Age : 105 Localisation : www.campist.no Registration date : 16.09.2008
 | Tema: Re: Støyende Truma Fre 28 Okt 2011 - 22:37 | |
| Er ikke så lett med iPhone liggende og se på tv samtidig  .Men poenget er at den dritten bråker ujevnt | |
|
 | |
Jan Ole MODERATOR

Antall Innlegg : 13248 Age : 56 Localisation : Måløy. Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Støyende Truma Fre 28 Okt 2011 - 23:10 | |
| Nå trodde jeg faktisk at medlemmet fra Florø hadde forvillet seg innom.... _________________ Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08 Vw Crafter MBM -14 Vw E-Golf -16 Vw T3 Syncro MBM -89
| |
|
 | |
campist HOFFSJEF!

| Tema: Re: Støyende Truma Lør 29 Okt 2011 - 10:28 | |
| og først nå har jeg sett hva tittelen ble. Er ikke så lett å bruke iPhone på nett:-)
Kan noen med masse stjerner på s kuldrene bytte Truls med Truma?
| |
|
 | |
Jan MODERATOR

Antall Innlegg : 15679 Age : 50 Localisation : Varierende Registration date : 11.03.2007
 | Tema: Re: Støyende Truma Lør 29 Okt 2011 - 10:30 | |
| - campist skrev:
- og først nå har jeg sett hva tittelen ble. Er ikke så lett å bruke iPhone på nett:-)
done | |
|
 | |
Sten Rune Admin

Antall Innlegg : 15853 Age : 53 Localisation : Sande i Vestfold Registration date : 15.03.2007
 | Tema: Re: Støyende Truma Lør 29 Okt 2011 - 15:45 | |
| - campist skrev:
- og først nå har jeg sett hva tittelen ble. Er ikke så lett å bruke iPhone på nett:-)
_________________ Sten Rune "Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti, men den vogna mi har je det godt i...." Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet) Chevrolet Suburban -95  | |
|
 | |
Gjest Gjest
 | Tema: Re: Støyende Truma Lør 29 Okt 2011 - 18:08 | |
| Kan en Truls byttes i en støyende Truma??  |
|
 | |
campist HOFFSJEF!

| Tema: Re: Støyende Truma Lør 29 Okt 2011 - 19:00 | |
| Nå har jeg fått fikset truma'n så nå kan dere slite med han derre Truls så mye dere vil:-)
| |
|
 | |
Sten Rune Admin

Antall Innlegg : 15853 Age : 53 Localisation : Sande i Vestfold Registration date : 15.03.2007
 | Tema: Re: Støyende Truma Lør 29 Okt 2011 - 19:35 | |
| Og feilen var?? Kansje andre kan komme til å slite med det samme.... _________________ Sten Rune "Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti, men den vogna mi har je det godt i...." Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet) Chevrolet Suburban -95  | |
|
 | |
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8905 Age : 67 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
 | Tema: Re: Støyende Truma Lør 29 Okt 2011 - 19:49 | |
| Trumaen er ikke fikset. Problemet er bare midlertidig ikke et problem. Støyen kommer tilbake helst på morrasiden når man sover på sitt beste. Da setter den infernalske ulinga inn med fornyet styrke og skremmer campist ut av køya med rabalder og skrål. | |
|
 | |
campist HOFFSJEF!

| Tema: Re: Støyende Truma Man 31 Okt 2011 - 16:38 | |
| Sten Rune,
Jeg har rett og slett ikke peiling. Vi bare skrudde den opp, støvsuget litt og slo kjærlig til den. Omtrent sånn jeg reparerer det meste som ikke kan vaskes. Da vi skrudde alt sammen sammen igjen var den helt ok. Og holder den i vinter, så er det supert.
...men vær sikker: Om jeg finner ut en lur årsak, så er høy sannsynlighet for at det blir foreviget på en herværende camping og slottside! | |
|
 | |
Sponsored content
 | Tema: Re: Støyende Truma  | |
| |
|
 | |
| Støyende Truma | |
|