CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ring hytta varm - hvordan montere i Hobby med Alde

Go down 
+10
joka
Sten Rune
Kim
johan_a
P.kaill
Harald-
Jan Ole
chg
ovhi
sveinp
14 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
sveinp




Antall Innlegg : 3
Registration date : 06.12.2011

Ring hytta varm - hvordan montere i Hobby med Alde Empty
PosteTema: Ring hytta varm - hvordan montere i Hobby med Alde   Ring hytta varm - hvordan montere i Hobby med Alde Icon_minitimeOns 7 Des 2011 - 10:03

Hei,

jeg er en nybegynner som skal prøve vintercamping for første gang. Har nå gått til anskaffelse av en ring hytta varm sak som man kobler rett i en stikkkontakt.

Det jeg trenger hjelp til er hvor jeg skal sette denne. Tenker å benytte denne i min 2007 Hobby prestige 720 UKFe vogn med Alde. Fint om noen kan instruere meg her - gjerne med bilder.

Takk på forhånd.

Til Toppen Go down
ovhi
CARAVANER
CARAVANER
ovhi


Male
Antall Innlegg : 139
Age : 66
Registration date : 01.12.2010

Ring hytta varm - hvordan montere i Hobby med Alde Empty
PosteTema: Re: Ring hytta varm - hvordan montere i Hobby med Alde   Ring hytta varm - hvordan montere i Hobby med Alde Icon_minitimeOns 7 Des 2011 - 11:59

Om jeg forstår deg riktig tror jeg ikke du kan bruke denne til Alden. Den du plugger rett i kontakten er vel beregnet for å sette et støpsel fra en ovn rett inn i.
Skal du koble til Alden må du inn på styringspanelet og leter du litt i forumet er det diskutert en del før. Bruk søkefunksjon.
Har du en link til den du kjøpte?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Ring hytta varm - hvordan montere i Hobby med Alde Empty