CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger? Empty
PosteTema: Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger?   Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger? Icon_minitimeTor 22 Mar 2012 - 23:30

Har en Hobby fra 02 som har en irriterende knirking i gulvet. Ikke mye svikt, kan vel føle det med mine 110 kg men den knirking er jeg dritt lei. Vogna er i vater, støttet opp i ramme og alle 4 hjul er stempla opp så de henger ikke.

Noen som har vært borte i å montere ekstra vanger?`Er ikke akkurat så mange av dem fra før så ser for meg at det kunne ha hjulpet med et par ekstra?
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger? Empty
PosteTema: Re: Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger?   Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger? Icon_minitimeTor 22 Mar 2012 - 23:34

Godt å ikke si.... Men har platene sluppet taket slik at det er glipper i mellom gulvplatene? Det skjedde på KFU'n jeg hadde. Vi gjorde aldri noe med det, men der kan de gå inn og borre noen hull i gulvet og sprøyte inn lim slik at platene fester og da vil jo evt knirk bli borte/redusert. Hvis det er dette som er grunnen da..
Til Toppen Go down
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger? Empty
PosteTema: Re: Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger?   Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger? Icon_minitimeTor 22 Mar 2012 - 23:47

Det begynner akkurat i det kjøkkenbenken begynner og helt frem til dassen og knirkinga er både i gulv og innredning... så i grunn ikke bare i gulv... Så det må vel da være at gulvet gir etter...

Kanskje en tur under vogna mens noen går runden inne....
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger? Empty
PosteTema: Re: Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger?   Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger? Icon_minitimeFre 23 Mar 2012 - 0:06

Trenger ikke være selve gulvet.
Sjekk at det ikke er noen ting som gnisser. Jeg hadde en plastføring til en av skyvedørene som gnisset mot en vegg. Det knirket noe helt j.... når jeg gikk på gulvet. Veldig vanskelig å lokalisere. Jeg dro etter alt av skruer i vegger og gulv i området der det knirket uten at det hjalp. Var både under vogna og på taket uten å finne ut av det. Forhandler fant det på service.
Til Toppen Go down
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger? Empty
PosteTema: Re: Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger?   Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger? Icon_minitimeFre 23 Mar 2012 - 0:12

Takk for tips, skal gjøre et forsøk med det
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 56
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger? Empty
PosteTema: Re: Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger?   Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger? Icon_minitimeFre 23 Mar 2012 - 23:06

Hadde mye knirk i gamlevogna og reparasjonene var stortsett å skru i flere skruer og noen ekstra vinkler..
Til Toppen Go down
Sponsored content





Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger? Empty
PosteTema: Re: Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger?   Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Knirk i gulv på Kabe 2008
» Knirk i gulv, 02 Hobby 650. Tips til forbedringer?
» Fjerne knirk
» Førstegangskjøper - Hvilket ekstra utstyr må jeg velge.
» Ekstra fryseboks, hva er best?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: