CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Knirk i gulv på Kabe 2008

Go down 
3 posters
AvInnlegg
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Knirk i gulv på Kabe 2008 Empty
PosteTema: Knirk i gulv på Kabe 2008   Knirk i gulv på Kabe 2008 Icon_minitimeTir 22 Jul 2014 - 22:01

Var og kikket på ei Kabe i dag. Strøken vogn som hadde stått fast. Hadde badet bakerst i hjørnet. Når jeg gikk inn på badet knirket det i gulvet. Både når jeg tråkket inne på badet og like utenfor baderomsdøra. Kikket under vogna og da oppdaget jeg noe som så ut som 2 sprekker på tvers i gulvplata under badet. Ca 30-40 cm lange. En på hver side av støttebeinet.
Den svarte overflatebehandlinga på undersida av gulvet var sprekt/løsnet og det så ut som om det var antydning til sprekk i selve gulvplata. Kan bare være noe plastikk som knirker, men ble veldig skeptisk etter å ha kikket under vogna og oppdaget dette.

Har snakket med verksted og de sier at det ikke er noen "gulvsykdom" på disse vognene.
Men gulvet kan svikte om man jekker opp vogna på støttebeinet eller om det blir telehiv som bryter på vogna om vinteren

Noen som har Kabe med bad bakerst i hjørnet (XL innredning) som har knirk eller erfaring med dette ?
Til Toppen Go down
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Knirk i gulv på Kabe 2008 Empty
PosteTema: Re: Knirk i gulv på Kabe 2008   Knirk i gulv på Kabe 2008 Icon_minitimeOns 23 Jul 2014 - 0:34

Har knirk i min Hobby, uansett hva du kommer frem til om det er en skade eller ikke skal iallefall jeg aldri kjøpe en vogn med knirk igjen. Irritererer meg grenseløst hele tiden....
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 59
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Knirk i gulv på Kabe 2008 Empty
PosteTema: Re: Knirk i gulv på Kabe 2008   Knirk i gulv på Kabe 2008 Icon_minitimeOns 23 Jul 2014 - 22:02

I vår 2012 Royal 610 XL - der er det dusjkabinett bakerst på badet og det kan knirke litt etter att vi har kjørt og så når vi parkerer kan det virke som om "ting" skal litt på plass. Når vi går rundt til å begynne med. Kan også knirke litt ved kjøkkenbenken, men det er ikke noe plagsom knirking som vedvarer.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Knirk i gulv på Kabe 2008 Empty
PosteTema: Re: Knirk i gulv på Kabe 2008   Knirk i gulv på Kabe 2008 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Knirk i gulv på Kabe 2008
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Knirk i gulv, 02 Hobby 650. Tips til forbedringer?
» Knirk / svikt i gulv, montere ekstra vanger?
» Fjerne knirk
» knirking i gulv
» Hva på gulv i fortelt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: KABE-
Gå Til: