CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Rens av fortelt i Bergensområdet?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
endsolb




Male
Antall Innlegg : 4
Age : 44
Localisation : Øygarden, Hordaland
Registration date : 31.07.2012

Rens av fortelt i Bergensområdet? Empty
PosteTema: Rens av fortelt i Bergensområdet?   Rens av fortelt i Bergensområdet? Icon_minitimeTir 31 Jul 2012 - 20:56

Hei
Jeg er en helt ny camper, som kjøpte meg en campingvogn i vår og er godt fornøyd med den, men da jeg pakket ut forteltet var det en stor skuffelse.
Det var tydelig ikke vert helt tørt da forige eiger pakket det ned og luktet en del mugg og var ganske mye grønske rundtom på teltet.

Vognen var kjøpt av forhandler, så ha sa jeg skulle levere teltet til rens, også dekker han mine utgifter for dette.

Mitt spørsmål blir da om det er noen her inne som kan anbefale en plass jeg kan levere inn teltet. Gjerne i Bergensområdet Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rens av fortelt i Bergensområdet? Empty
PosteTema: Re: Rens av fortelt i Bergensområdet?   Rens av fortelt i Bergensområdet? Icon_minitimeTir 31 Jul 2012 - 23:16

Lever det til forhandleren som du kjøpte vogn og telt hos,det er dem som skal finne et renseri ikke du.
Der er en stor fordel at de tar hele jobben når de har sakt seg villig til å dekke rensen.

Det der er et typisk trekk fra forhandler å få kunden til å gjøre jobben for dem. Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
endsolb




Male
Antall Innlegg : 4
Age : 44
Localisation : Øygarden, Hordaland
Registration date : 31.07.2012

Rens av fortelt i Bergensområdet? Empty
PosteTema: Re: Rens av fortelt i Bergensområdet?   Rens av fortelt i Bergensområdet? Icon_minitimeTir 31 Jul 2012 - 23:25

Jo, men det er ca 3-4 timers kjøring fra meg til der jeg kjøpte vognen, så da er det lettere for meg om det er noen lokalt som kan gjøre det Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Rens av fortelt i Bergensområdet? Empty
PosteTema: Re: Rens av fortelt i Bergensområdet?   Rens av fortelt i Bergensområdet? Icon_minitimeOns 1 Aug 2012 - 0:11

Ok,be dem ordne en avtale med et lokalt renseri som du kan levere det til.

Du leverer og henter og renseriet sender faktura direkte så slipper du å ha noe med utlegg og så få penger tilbake,enkelt og greit for begge parter.

om det ikke er noe renseri lokalt hos deg så be dem ordne med frakt til et egnet renseri.



Til Toppen Go down
bionda




Antall Innlegg : 9
Registration date : 18.05.2010

Rens av fortelt i Bergensområdet? Empty
PosteTema: Re: Rens av fortelt i Bergensområdet?   Rens av fortelt i Bergensområdet? Icon_minitimeLør 4 Aug 2012 - 16:52

Kanskje zorba i åsane kan hjelpe deg.
Til Toppen Go down
endsolb




Male
Antall Innlegg : 4
Age : 44
Localisation : Øygarden, Hordaland
Registration date : 31.07.2012

Rens av fortelt i Bergensområdet? Empty
PosteTema: Re: Rens av fortelt i Bergensområdet?   Rens av fortelt i Bergensområdet? Icon_minitimeLør 4 Aug 2012 - 19:09

Takk for tipset. Skal sende de en mail og spørre Smile
Til Toppen Go down
endsolb




Male
Antall Innlegg : 4
Age : 44
Localisation : Øygarden, Hordaland
Registration date : 31.07.2012

Rens av fortelt i Bergensområdet? Empty
PosteTema: Re: Rens av fortelt i Bergensområdet?   Rens av fortelt i Bergensområdet? Icon_minitimeSøn 18 Nov 2012 - 23:13

Teltet ble levert inn til Seilmaker Iversen i Bergen. Jeg har nå fått det tilbake og er meget godt fornøyd med resultatet. Så om det er andre som leter etter plass for å rense teltet sitt kan disse absolutt anbefales Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Rens av fortelt i Bergensområdet? Empty
PosteTema: Re: Rens av fortelt i Bergensområdet?   Rens av fortelt i Bergensområdet? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Rens av fortelt i Bergensområdet?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fortelt
» omsying vask/rens og impregnering i fredrikstad/østfold
» Bag til fortelt
» Inaca
» fortelt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: