CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Smarte løsninger og rimelige vogner.

Go down 
3 posters
AvInnlegg
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

Smarte løsninger og rimelige vogner. Empty
PosteTema: Smarte løsninger og rimelige vogner.   Smarte løsninger og rimelige vogner. Icon_minitimeTor 16 Aug 2012 - 21:12

Ser både titt og ofte at mindre produsenter eller mindre vogner kommer med mye utstyr og mange smarte løsninger, som denne omtalt på www.campingferie.dk:
http://www.campingferie.dk/sommerkaravanen/2012_campingforum_00.asp


Genial løsning med batteriet tilgjengelig fra serviceluke utenfra, og strømkabel innelåst også.
Vann kan også ttrekkes inn fra en tank utenfra, det har jeg ikke sett på noen andre merker. Ikke engang hos et luksusmerke med røde striper. Men mulig at det kan leveres, da.



Ble veldig imponert over utstyrsnivået i denne lille Sprite også: http://s8.dk/camp/cruzer.htm


Stor og fin komfyr, oversiktlig styrepanel og en flott strømforsyning fra Sargent.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Smarte løsninger og rimelige vogner. Empty
PosteTema: Re: Smarte løsninger og rimelige vogner.   Smarte løsninger og rimelige vogner. Icon_minitimeTor 16 Aug 2012 - 22:13

steike, ikke bare du som ble imponert her
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 59
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Smarte løsninger og rimelige vogner. Empty
PosteTema: Re: Smarte løsninger og rimelige vogner.   Smarte løsninger og rimelige vogner. Icon_minitimeFre 17 Aug 2012 - 7:43

"Alle" engelske vogner har vel vanntanken utenfor, og som løsning for helårsbruk er jeg glad for at min vogn med rød stripe ikke har det. Ser for meg at vintercamping med vannet på utsiden ville blitt en trasig affære...

Men låsbart lokk over strømtilkoblingen har jeg og det er bra saker Cool
Til Toppen Go down
Sponsored content





Smarte løsninger og rimelige vogner. Empty
PosteTema: Re: Smarte løsninger og rimelige vogner.   Smarte løsninger og rimelige vogner. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Smarte løsninger og rimelige vogner.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Strømkapastitets-løsninger
» Smarte tips til hverdagslivet i vogna?!
» Isocamp-løsninger
» Gode rimelige dekk - en selvmotsigelse?
» Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: Utstyr-
Gå Til: