CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Viti
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 116
Age : 47
Localisation : Fosnavåg
Registration date : 16.05.2010

Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Empty
PosteTema: Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor?   Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Icon_minitimeFre 1 Okt 2010 - 22:34

Jeg er ikke bortskjemt med fritidsbutikker for campingvogner etc. i nærområdet og er avhengig av å kunne bestille på nett. Finns det noen nettbutikker i norge som selger veggkontakt, klestativ for draget etc.... og eventuelt hvilken nettbutikk er best på pris...
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Empty
PosteTema: Re: Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor?   Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Icon_minitimeFre 1 Okt 2010 - 22:40

Kan evt prøve Kama (kamafritid.se). De er jo (som du ser) svenske, men har godt utvalg. Tror kanskje varene må forhånsbetales. De er nok heller ikke de billigste, men er store og solide..
Til Toppen Go down
Viti
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 116
Age : 47
Localisation : Fosnavåg
Registration date : 16.05.2010

Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Empty
PosteTema: Re: Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor?   Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Icon_minitimeFre 1 Okt 2010 - 23:01

...og norsk mva og "fortollingsgebyr" kommer i tillegg på ordrer over 200???
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Empty
PosteTema: Re: Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor?   Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Icon_minitimeFre 1 Okt 2010 - 23:03

Det kan du nok regne med. Men det betaler du vel i norske butikker også? Bare at da er det bakt inn i prisen så man ikke ser den spesifisert.. Eller?
Til Toppen Go down
Viti
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 116
Age : 47
Localisation : Fosnavåg
Registration date : 16.05.2010

Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Empty
PosteTema: Re: Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor?   Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Icon_minitimeFre 1 Okt 2010 - 23:09

Har sjekket nå, dette er ikke en nettbutikk????? Får bare opp en produktkatalog i pdf format og må forholde meg til norske forhandlere der den nærmeste er 2 timers køyring + ferge Smile
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Empty
PosteTema: Re: Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor?   Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Icon_minitimeFre 1 Okt 2010 - 23:15

Ok. Husker ikke hva jeg gjorde, kanskje jeg sendte mail til de når jeg skulle bestille. Har bestilt der før, men det er noen år siden nå.

Men 2 timers kjøring og ferge er vel ikke noe... Hva gjør man ikke for litt caravanutstyr? Smile Selv skal jeg kjøre 30-35 mil på mandag, kun for å være i vogna noen dager Smile Smile
Til Toppen Go down
Magne1
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Magne1


Male
Antall Innlegg : 172
Age : 54
Localisation : Sunndalsøra
Registration date : 27.01.2009

Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Empty
PosteTema: Re: Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor?   Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Icon_minitimeLør 2 Okt 2010 - 2:10

Thomas skrev:
Ok. Husker ikke hva jeg gjorde, kanskje jeg sendte mail til de når jeg skulle bestille. Har bestilt der før, men det er noen år siden nå.

Men 2 timers kjøring og ferge er vel ikke noe... Hva gjør man ikke for litt caravanutstyr? Smile Selv skal jeg kjøre 30-35 mil på mandag, kun for å være i vogna noen dager Smile Smile

Det er rett Thomas, hva er noen ekstra, km når det er snakk om campingrelarterte ting.
Magne1
Til Toppen Go down
anmy
CARAVANER
CARAVANER
anmy


Male
Antall Innlegg : 60
Age : 45
Localisation : Fræna
Registration date : 10.08.2009

Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Empty
PosteTema: Re: Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor?   Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Icon_minitimeLør 2 Okt 2010 - 12:16

Jeg har handlet litt herifra:
http://www.nibecaravan.dk/

Greie priser, godt utvalg og bra service.
Tror de sender det meste til Norge, jeg fikk levert på døren med Bring.
Men selvfølgelig må norsk moms og toll regnes her også
Til Toppen Go down
Sponsored content





Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Empty
PosteTema: Re: Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor?   Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Rimelige campingvogn artiker billig - Hvor?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hvor mye snø tåler en campingvogn ?
» Hvor stive fjører skal det være på en gammel campingvogn?
» Hvor strøm bruker en Campingvogn på å holde varmen i et døgn
» Gode rimelige dekk - en selvmotsigelse?
» Smarte løsninger og rimelige vogner.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: