CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Camping i svergie

Go down 
+5
Sten Rune
janp
Rashid
StianHdj80
joerg-h3
9 posters
AvInnlegg
joerg-h3
CAMPER
CAMPER
joerg-h3


Male
Antall Innlegg : 36
Age : 38
Localisation : Jevnaker
Registration date : 27.03.2013

Camping i svergie Empty
PosteTema: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeFre 29 Mar 2013 - 7:41

Ja vi sitter nå å planlegger sommerferien da, å skal over til søta bror, vi skal ei uke til malung, også lurer jeg på om noen har noen gode tips til hvor man kan reise etter man har vært der.. har jo tross alt 14 dager igjen av ferien etter det...
Til Toppen Go down
StianHdj80
CARAVANER
CARAVANER
StianHdj80


Male
Antall Innlegg : 54
Age : 44
Localisation : Hønemyr
Registration date : 01.03.2012

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeFre 29 Mar 2013 - 21:52

Ikkje sikker på hvor malung er men vi trives bra i småland og på øland!
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeFre 29 Mar 2013 - 22:34

joerg-h3 skrev:
Ja vi sitter nå å planlegger sommerferien da, å skal over til søta bror, vi skal ei uke til malung, også lurer jeg på om noen har noen gode tips til hvor man kan reise etter man har vært der.. har jo tross alt 14 dager igjen av ferien etter det...

Hvorfor ikke ta skikkelig løs å ta en tur nedover Europa? Dere får mange opplevelser på kjøpet bare på en Tysklandtur. Vi har i mange år kjørt nedover, både til Kroatia, Italia og Frankrike. Akkurat nå ligger vi i en liten landsby i Murcia, Spania. Det er jo bare å slippe seg løs, så står opplevelsene i kø.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeFre 29 Mar 2013 - 23:25

Du er vel pensjonist, helt uten forpliktelser, Rashid.


"żeglowanie jest koniecznością, życie nie jest koniecznością; żeglowanie jest ważniejsze od życia"
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeLør 30 Mar 2013 - 8:53

janp skrev:
Du er vel pensjonist, helt uten forpliktelser, Rashid.


"żeglowanie jest koniecznością, życie nie jest koniecznością; żeglowanie jest ważniejsze od życia"

Er pensjonist, MEN: med forpliktelser. Kjører thermotransport 8-9mnd.i året. Mer du lurer på, som event. barnebidrag, avtjent militærtjeneste, etc?
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeLør 30 Mar 2013 - 9:13

Rashid skrev:
janp skrev:
Du er vel pensjonist, helt uten forpliktelser, Rashid.


"żeglowanie jest koniecznością, życie nie jest koniecznością; żeglowanie jest ważniejsze od życia"

Er pensjonist, MEN: med forpliktelser. Kjører thermotransport 8-9mnd.i året. Mer du lurer på, som event. barnebidrag, avtjent militærtjeneste, etc?

ler ler

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Camping i svergie Caravan
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3362
Registration date : 19.01.2012

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeLør 30 Mar 2013 - 12:31

Neida, nå henger det på greip, alt sammen!
Du har et godt liv, og frihet. Men om det er mere så sender jeg en PM. Men har egentlig ikke lurt på noe som helst da, såda blir det neppe noen PM heller. Shocked


Men om du skulle betale barnebidrag som pensjonist så har du nå hatt et fruktbart liv i høy alder. Det unner jeg deg, trenger ikke offentliggjøre størrelsen; det skal du få ha for deg selv. Vi er da ikke nysgjerrige heller! What a Face
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeLør 30 Mar 2013 - 13:23

Godt å høre!
Til Toppen Go down
joerg-h3
CAMPER
CAMPER
joerg-h3


Male
Antall Innlegg : 36
Age : 38
Localisation : Jevnaker
Registration date : 27.03.2013

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeSøn 31 Mar 2013 - 9:10

Blir nok ikke Europa før neste år, jeg kunne tenkt meg det, men fruen vil helst være i Sverige i år, hun må mjukes opp litt hun, for bilkjøring synes hun er litt kjedelig, å jeg som kjører 10000 km i måneden på jobb, jeg liker jo veldig godt å kjøre bil.. Men hun kommer seg,
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeSøn 31 Mar 2013 - 9:35

joerg-h3 skrev:
Blir nok ikke Europa før neste år, jeg kunne tenkt meg det, men fruen vil helst være i Sverige i år, hun må mjukes opp litt hun, for bilkjøring synes hun er litt kjedelig, å jeg som kjører 10000 km i måneden på jobb, jeg liker jo veldig godt å kjøre bil.. Men hun kommer seg,

Forståelig det, men det er godt å se at hun kommer seg.

Vi tok en sykkeltur inn til nærmeste by i går, og der var det marked. Mye juggel og surr seff, men også mye godbiter. Et eks: Årets appelsin: 2 euro for 5kg. Så saftig appelsin har jeg for min del aldri smakt.

I dag er det overskyet her i Murcia, så det blir vel en dag i termalbadet (vann som kommer opp fra bakken og holder 36*c) i dag.
Til Toppen Go down
maya
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 93
Registration date : 21.02.2012

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeSøn 31 Mar 2013 - 10:01

Hva ligger ute tempen på der dere er i Spania nå Rashid? Sånn ca.....

Og så lurer jeg på hvilke dekk du har på bilen når du kjører fra vinteren her hjemme til Spania Smile
Til Toppen Go down
Rashid
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
Rashid


Male
Antall Innlegg : 1393
Localisation : Levanger
Registration date : 12.10.2008

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeSøn 31 Mar 2013 - 12:13

maya skrev:
Hva ligger ute tempen på der dere er i Spania nå Rashid? Sånn ca.....

Og så lurer jeg på hvilke dekk du har på bilen når du kjører fra vinteren her hjemme til Spania Smile

Hei Maya, Her i Fortuna Los Banos er det i dag overskyet og 18^c. I går var det sol og 26^c på det varmeste, slik at man ble en smule svidd.
Har piggfrie vinterdekk på bilen, noe jeg ikke angret på. Kom opp i full snøstorm mellom Koblenz og Luxembourg. Valgte å svinge av autobahn mens det sto på som verst da jeg av erfaring vet at kunskap om vinterkjøring er stor mangelvare hos enkelte tungbilsjåfører. Men en etter Metz i Frankrike ble vinduspussere stedt til hvile for resten av turen hit ned.
Til Toppen Go down
maya
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 93
Registration date : 21.02.2012

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeSøn 31 Mar 2013 - 13:49

Hei Smile

Høres herlig ut å kunne kjøre til slike temperaturer i påsken. Litt ekstra påskeferie så kan en få ei uke i solen........hmmmm absolutt noe å tenke på Smile
Til Toppen Go down
TomÅ




Male
Antall Innlegg : 3
Registration date : 06.01.2013

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeMan 1 Apr 2013 - 0:21

Hei Smile

Vi har å flere år reist til Gustavsvik i Örebro. Selv om ferien i 2012 gikk til Italia måtte vi ta en vårtur til Gustavsvik som er en kjempetrivelig camping med høy standard.

Örebro er en trivelig by som ligger ved Hjälmaren. Det er kort vei fra campingen til sentrum eller til Shoppingområdet Marieberg. I direkte tilknytning til Campingen ligger en av Sveriges beste innendørs badeland. Det er også et utendørsområde med basseng og sklier som er fritt tilgjengelig for de som bor på campingen.

Alle gangene vi har vært i Örebro har vi tatt turen til Svampen - Örebros vanntårn med restaurant og utsikt over byen og Hjälmaren.

I området rundt Hjälmaren og Örebro er det svært godt tilrettelagt for fot og sykkelturer.

Til Toppen Go down
joerg-h3
CAMPER
CAMPER
joerg-h3


Male
Antall Innlegg : 36
Age : 38
Localisation : Jevnaker
Registration date : 27.03.2013

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeMan 1 Apr 2013 - 10:33

tror kanskje det blir motala etter vi har vært i malung, så vil fruen på ullared så innom der er vel obligatorisk.. så kanskje strømstad traktene etter det.. vi får se åssen det utarter seg Smile
Til Toppen Go down
tony_aas




Male
Antall Innlegg : 7
Age : 47
Localisation : Oslo
Registration date : 06.02.2013

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeSøn 7 Apr 2013 - 22:29


Jeg er "rookie" som vintercamper og har hatt vogn i Trysil i vinter.

Vurderer Lagunen i Strømstad på sommeren siden det skjer litt lite på sommeren i Trysil. Og det er fint ved sjøen på sommeren. :-)

Men er kanskje noen fine plasser som er litt billigere. Wink

-A-
Til Toppen Go down
chg
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!



Male
Antall Innlegg : 308
Localisation : Østfold
Registration date : 25.06.2010

Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitimeSøn 7 Apr 2013 - 22:36

Ordet billig er vel hvordan man regner på det, men noe i nærheten av Strømstad kan en vel ikke bruke ordet billig?

Men saltvann og i de traktene så må man jo bare betale det som det koster. Flotte campingplasser, men en må vel bare finne seg i å bo "trangt".

Hvor store plasser får man på de stedene?
Til Toppen Go down
Sponsored content





Camping i svergie Empty
PosteTema: Re: Camping i svergie   Camping i svergie Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Camping i svergie
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ullared camping?
» Camping Citta di Milano og Camping Spiaggia ved Como
» Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)
» Camping nær Oslo
» Der vi camper, akkurat nå!!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: