CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Mr.Vikebø
CARAVANER
CARAVANER
Mr.Vikebø


Male
Antall Innlegg : 131
Age : 41
Localisation : Meland(Nordhordland)
Registration date : 14.08.2011

Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby) Empty
PosteTema: Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)   Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby) Icon_minitimeFre 12 Jul 2013 - 0:46

Denne anbefales kun som siste utvei, santitæranlegg har hatt samme standard siden det ble bygget på 70-tallet, skrusikringer på strømbokser og gresset på plassene var nærmere 20 cm.
Ligger ca 5 km fra Torslanda nord for Gøteborg, litt bakenforliggende da man mer eller mindre måtte kjøre gjennom et boligområde/felt på vei dit.

Anbefales ikke
Til Toppen Go down
Breda
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Breda


Antall Innlegg : 235
Registration date : 18.09.2010

Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby) Empty
PosteTema: Re: Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)   Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby) Icon_minitimeFre 12 Jul 2013 - 23:22

Hyggelig at du kommer med denne infoen nå, når jeg skal reise dit på søndag og være til tirsdag morgen Smile
Jeg skal også si hva jeg mener om dette når jeg har vært der.
Til Toppen Go down
Mr.Vikebø
CARAVANER
CARAVANER
Mr.Vikebø


Male
Antall Innlegg : 131
Age : 41
Localisation : Meland(Nordhordland)
Registration date : 14.08.2011

Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby) Empty
PosteTema: Re: Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)   Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby) Icon_minitimeLør 13 Jul 2013 - 23:00

Forsåvidt greit nok om du bare skal sove der, men der er lite å gjøre for barn der. De slo plenene den helgen jeg var der (forrige helg) men de bruker ikke oppsamler. Var relativt god plass (stod 3 vogner og 6 telt der da vi var kommet på plass) så sier vel sitt. Er en kiosk vegg i vegg med "resepsjonen", da det vistnok er bademuligheter/strand rett over veien.
Til Toppen Go down
matsh




Antall Innlegg : 6
Registration date : 10.01.2013

Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby) Empty
PosteTema: Re: Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)   Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby) Icon_minitimeMan 22 Jul 2013 - 22:34

Har også verdt 1 natt her med familien pga det var fult alle andre steder. Å anbefaler ikke dette stedet.slitt å dårlig alt sammen.
Til Toppen Go down
Breda
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Breda


Antall Innlegg : 235
Registration date : 18.09.2010

Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby) Empty
PosteTema: Re: Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)   Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby) Icon_minitimeLør 27 Jul 2013 - 23:52

Da har jeg vært innom her to netter og skal si meg enig i at dette er en sliten plass som kun bør brukes hvis man må. Gikk greit for oss, fordi vi bare skulle sove og gjøre ting i Gøteborg, men ville ikke reist hit for noe annet enn en plass for natten.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby) Empty
PosteTema: Re: Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)   Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby) Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Camping Citta di Milano og Camping Spiaggia ved Como
» Hanganaset camping
» Bodøsjøen camping?
» Camping i Frankrike
» Camping Sandefjord

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: