Ella CAMPER

Antall Innlegg : 35 Registration date : 01.05.2011
 | Tema: Biltema forteltsmatte, er den ok? Man 15 Apr 2013 - 20:02 | |
| Vi har kjøpt vår første vogn og må jo kjøpe inn mye. Så at Biltema hadde rimelige matter til forteltet. Er det greie matte? Skulle helst slippe å legge så mye i en matte hvis jeg ikke "måtte". | |
|
Harald- CARAVAN KING!

Antall Innlegg : 328 Localisation : Måløy Registration date : 21.07.2010
 | Tema: Re: Biltema forteltsmatte, er den ok? Man 15 Apr 2013 - 23:54 | |
| Jeg har slik matte. Helt ok. ikke fult så myk som den som er hos caravanforhandlerne, men helt ok. Kommer ikke til å kjøpe noe annet.
En annen ting jeg kjøpte som ikke var så bra, var skjørtet/vindbeskyttelsen under vogna. Denne har mindre diameter på ytterhylsa, så den datt ut igjennom skinnene.... | |
|
Ella CAMPER

Antall Innlegg : 35 Registration date : 01.05.2011
 | Tema: Re: Biltema forteltsmatte, er den ok? Tir 16 Apr 2013 - 6:53 | |
| Takk for svar. Da blir det en sånn matte :-) | |
|
petter34 ROYAL CARAVANER

Antall Innlegg : 407 Registration date : 09.06.2010
 | Tema: Re: Biltema forteltsmatte, er den ok? Tir 16 Apr 2013 - 12:14 | |
| - Harald- skrev:
- Jeg har slik matte.
Helt ok. ikke fult så myk som den som er hos caravanforhandlerne, men helt ok. Kommer ikke til å kjøpe noe annet.
En annen ting jeg kjøpte som ikke var så bra, var skjørtet/vindbeskyttelsen under vogna. Denne har mindre diameter på ytterhylsa, så den datt ut igjennom skinnene.... jeg har et biltema skjørt, det med lommer, passer helt greit på adria. | |
|
Harald- CARAVAN KING!

Antall Innlegg : 328 Localisation : Måløy Registration date : 21.07.2010
 | Tema: Re: Biltema forteltsmatte, er den ok? Tir 16 Apr 2013 - 18:02 | |
| Nå er det mulig dei har forandra dette, jeg kjøpte en uten lommer, og det virket uten ¨ha målt at plastteinen inne i duken var ca 4mm, og omtrent det doble på en "orginal". Må sjekkes om nmoen vurderer ett slikt  | |
|
Sponsored content
 | Tema: Re: Biltema forteltsmatte, er den ok?  | |
| |
|