CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Camping i Frankrike

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Camping i Frankrike Empty
PosteTema: Camping i Frankrike   Camping i Frankrike Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 22:55

Hei.

Er det noen som har campet i Frankrike, nærmere bestemt på Rivieraen. Har noen som har lyst til å reise dit men vil ha samme standarden på campingplassene som i Italia. Noen som vet om det finnes? Kan ikke finne noen som måler seg med f.eks Union Lido. Tar i mot alle tips.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Camping i Frankrike Empty
PosteTema: Re: Camping i Frankrike   Camping i Frankrike Icon_minitimeTor 6 Aug 2009 - 23:35

Som du vet har jeg ingen erfaring, men denne ser ikke så dum ut

http://www.campdudomaine.com/da
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 59
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Camping i Frankrike Empty
PosteTema: Re: Camping i Frankrike   Camping i Frankrike Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 9:28

Jeg har ikke vært i Frankrike enda, men har funnet noen gode (tror jeg) campingplasser. Men det ser ikke ut til at de ligger helt nede ved middelhavet. For oss er det en fordel for da er det mere å gjøre og se i området, men om man vil ha saltvann fra Middelhavet er det en ulempe...
Til Toppen Go down
ulven
DIREKTØR!
DIREKTØR!
ulven


Male
Antall Innlegg : 772
Age : 49
Localisation : Kristiansand/Vennesla
Registration date : 19.07.2011

Camping i Frankrike Empty
PosteTema: Re: Camping i Frankrike   Camping i Frankrike Icon_minitimeLør 18 Feb 2012 - 2:05

Hehe.. den campingen som er foreslått her vet jeg akkurat hvor er, for 2 sommere har vi vært i en leilighet i byen like ved og i fjor kjørte vi rundt å tittet og kom til bommen til plassen her Smile
denne plassen blir satt opp som plan B Wink
Til Toppen Go down
Sponsored content





Camping i Frankrike Empty
PosteTema: Re: Camping i Frankrike   Camping i Frankrike Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Camping i Frankrike
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Camping Citta di Milano og Camping Spiaggia ved Como
» Camping i Spangereid
» greie campingplasser rundt frankrike?
» Alternative gode campingplasser i tyskland og frankrike?
» Der vi camper, akkurat nå!!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: