CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Croatia i september.

Go down 
2 posters
AvInnlegg
petter34
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
petter34


Female
Antall Innlegg : 407
Registration date : 09.06.2010

Croatia i september. Empty
PosteTema: Croatia i september.   Croatia i september. Icon_minitimeTir 30 Jul 2013 - 22:25

2 sep går fergen fra gøteborg til kiel. Retur 19sep fra kiel. Målet er krk-istra halvøya. Noen som har vært der i september? Hvilken vei er raskest nedover? Tenker på å kjøre 50-60 mil hver dag. Noen som vet om egnede campingplasser inntil veien? Planen er "kjapt" ned og så bruke litt tid på veien hjemover.
Til Toppen Go down
maya
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 93
Registration date : 21.02.2012

Croatia i september. Empty
PosteTema: Re: Croatia i september.   Croatia i september. Icon_minitimeOns 31 Jul 2013 - 10:35

Hei petter34

Har ikke vært i Kroatia verken høst eller sommer, men overnattinger på veien ned kan jeg kanskje hjelpe litt med.

Hvis du går inn på nettsiden min www.caravanliv.net så finner du en link øverst som heter Norge-Italia overnattingsmuligheter, her er de plassene vi bruker på strekningen til Italia (mesteparten av veien er lik med veien til Kroatia) . Har skrevet litt om plassene. Har lagt til noen nye i år som ligger like ved veien. Venner av oss bruker også campingen i Bad Kissingen som overnatting, men der har jeg ikke vært så jeg kan ikke si noe om den. På bilder ser den grei ut.

Veivalg nedover er vel hipp om happ. Vi kjørte Hamburg, Hannover, Kassel, Nürnberg, München, Salzburg nedover og A9 om Berlin oppover i år. Tidsbruken var lik for oss, men vi syns det var dørgende kjedelig å kjøre A9. Bra vei men lite å se på. Men slikt blir bare synsing så jeg vil si at verken den ene eller den andre er bedre.

Ønsker deg uansett en flott høsttur Smile
Til Toppen Go down
petter34
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
petter34


Female
Antall Innlegg : 407
Registration date : 09.06.2010

Croatia i september. Empty
PosteTema: Re: Croatia i september.   Croatia i september. Icon_minitimeOns 31 Jul 2013 - 11:47

Takk for det!☺
Til Toppen Go down
Sponsored content





Croatia i september. Empty
PosteTema: Re: Croatia i september.   Croatia i september. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Croatia i september.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Caravanmessen i september
» Langtur til Nordkapp i september?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: ADRIA-
Gå Til: