CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 klikking rele/termostat

Go down 
AvInnlegg
Ventana




Antall Innlegg : 1
Registration date : 05.10.2013

klikking rele/termostat Empty
PosteTema: klikking rele/termostat   klikking rele/termostat Icon_minitimeLør 5 Okt 2013 - 19:40

HEI!
Har kjøpt en Bürstner ventana 720 tk-05. Vogna er lite brukt å selger hadde ikke så mye kunnskaper om ting i denne vogna. Har et problem når jeg kobler til 230 v blir det klikking i et rele eller termostaten(klikker flere plasser). Når jeg slår på et lys eller flere i vogna slutter denne klikkinga. Klikkinga høres mest i styringspanelet til varmen( alde 3000). Har prøvd å skru ned termostaten mot 0 og da stopper denne klikkinga selv om lys ikke er på. Det er omformer montert. 12v virker helt fint uten 230v tilkoblet. Kanskje noe knotete forklart(mitt første innlegg i dette forumet). Er det noen som har vært borti noe lignende eller har noen tips, så mottas dette med stor takk:) 
Til Toppen Go down
 
klikking rele/termostat
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Rele ved batteriet.
» Kllikkelyd i rele
» Primus og termostat?
» termostat primus gass vs strøm.
» Termostat Truma Ultraheat 230 volt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: