CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Xentrix73




Male
Antall Innlegg : 6
Age : 50
Localisation : Dal
Registration date : 28.05.2015

Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!! Empty
PosteTema: Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!!   Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!! Icon_minitimeTor 28 Mai 2015 - 23:41

Jeg har nettop kjøpt meg en Knaus 450 comfort fra 1976 (Opussingsobjekt) og trenger litt hjelp til å finne et vindu til denne da et av de jeg har er varmeskadd og har bøyd seg. dvs. at det ikke er tett lenger. jeg har ingen anelse om hvor jeg får tak i et brukt et eller et som passer.
Kan noen hjelpe meg med dette så hadde jeg vært glad



Emnetittelen endret for å beskrive hvilken hjelp det gjelder. Dette pga. bedre søkeoppslag.
Hilsen moderator
Til Toppen Go down
Xentrix73




Male
Antall Innlegg : 6
Age : 50
Localisation : Dal
Registration date : 28.05.2015

Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!! Empty
PosteTema: Re: Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!!   Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!! Icon_minitimeFre 29 Mai 2015 - 2:44

Det dreier seg om fremre vindu, glemte å presisere det Smile skal ta mål av det senere...
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!! Empty
PosteTema: Re: Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!!   Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!! Icon_minitimeFre 29 Mai 2015 - 6:53

Kan vel bare nevne finn som et utgangspunkt for å finne brukte deler i norge. Og mange ganger er samme vinduer brukt på flere vognmerker.
http://www.finn.no/finn/torget/resultat?keyword=vindu&SEGMENT=0&ITEM_CONDITION=0&SEARCHKEYNAV=SEARCH_ID_BAP_ALL&category=0/90&category=1/90/70&sort=0&periode=
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Xentrix73




Male
Antall Innlegg : 6
Age : 50
Localisation : Dal
Registration date : 28.05.2015

Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!! Empty
PosteTema: Re: Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!!   Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!! Icon_minitimeFre 29 Mai 2015 - 14:29

Jeg var ute og tok noen mål av vinduet.  det var 1340 x 600 mm utvendig:)



Til Toppen Go down
Xentrix73




Male
Antall Innlegg : 6
Age : 50
Localisation : Dal
Registration date : 28.05.2015

Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!! Empty
PosteTema: Re: Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!!   Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!! Icon_minitimeFre 29 Mai 2015 - 14:34

ja har sett på finn men er ikke sikker på hva slags vinduer det er på vogna Smile vurderer også å rett og slett fjerne "vipp-ut" vinduet og heller sette inn en flexi rute med gummi list men har ikke mye peiling på det.....litt fersk i camping-land Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!! Empty
PosteTema: Re: Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!!   Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!
» Hjelp til riktig fuktmåling av 2000 650 KFU
» Hjelp! Hva gjør jeg med et vindu som er fylt med vann?
» Ønsker hjelp med å finne fortelt som passer.
» trenger litt info om knaus azur vogn

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: