CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bytte gassregulator

Go down 
2 posters
AvInnlegg
BlidSkiFyr




Antall Innlegg : 2
Registration date : 05.10.2015

Bytte gassregulator Empty
PosteTema: Bytte gassregulator   Bytte gassregulator Icon_minitimeMan 5 Okt 2015 - 21:30

Hei,

Dette er kanskje litt banalt, men jeg er relativt fersk camper (tredje sesong) og må bytte gassregulatoren i vogna. Den som er der mangler en del og blir skeiv slik at den ikke går skikkelig på gassflaska. Jeg tok et par bilder av den og tenkte jeg bare kunne kjøpe med meg en til helgen, men så ble jeg veldig usikker på hva jeg skal kjøpe. Jeg legger med et bilde her. Det er altså den grå "klossen" jeg skal bytte. Min har masse metallgreier og ikke bare et slangeklemme. Noen som skjønner hva jeg mener? Smile

Bytte gassregulator 15po18m
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Bytte gassregulator Empty
PosteTema: Re: Bytte gassregulator   Bytte gassregulator Icon_minitimeMan 5 Okt 2015 - 21:40

Når du først skal bytte regulatoren så bytt slangen også. Skru den av i overgangen til røret som går videre fra slangen og ta med deg slange/regulator til et sted der slikt selges så hjelper de deg med de rette delene. Gammel slange er ikke bra! Står gjerne et årstall på disse slangene og er de eldre enn 3-5 år så bytt.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
BlidSkiFyr




Antall Innlegg : 2
Registration date : 05.10.2015

Bytte gassregulator Empty
PosteTema: Re: Bytte gassregulator   Bytte gassregulator Icon_minitimeMan 5 Okt 2015 - 21:51

Ja, det er kanskje det beste ja. Noen som vet om et bra sted i Oslo hvor de har greie på dette?
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bytte gassregulator Empty
PosteTema: Re: Bytte gassregulator   Bytte gassregulator Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Bytte gassregulator
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Gassregulator
» Bytte avfallstank
» Bytte dør
» Bytte-/serviceintervaller på gassanlegg?
» Bytte fra industrikobling

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: