CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Mtangeraas




Antall Innlegg : 4
Registration date : 17.03.2016

Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker Empty
PosteTema: Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker   Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker Icon_minitimeTor 17 Mar 2016 - 19:19

Hei!

Sliter med min Hobby 545, 2016 mod. Lysene slår seg på igjen etter at de har vært av i 60s. Selv om jeg slår av alle lys så går det 60s og så slår de seg på. Dette gjelder også om jeg bare slår av ett lys, etter 60s så slår det seg på igjen. Har prøvd å koble fra 230V men det hjelper ikke. Ei heller å koble fra 12V. Finnes det en innstilling noe sted?

Ser at det står "messe" i LED displayet, det har ikke stått der før. Lurer på om det kanskje er en software ting. Varmekablene nekter også å slå seg på, skjermen reagerer når jeg trykker på knapp men kablene forblir av (også i display). Displayet bare "våkner".

Takk på forhånd til alle som kan ha idéer!
Til Toppen Go down
larseer
CAMPER
CAMPER



Antall Innlegg : 36
Registration date : 04.09.2015

Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker Empty
PosteTema: Re: Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker   Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker Icon_minitimeFre 18 Mar 2016 - 7:57

Ikke så mye hjelp å få fra meg desverre.....

Men det første som slår meg er at vogna er en 2016 mod og da ville jeg hørt med forhandler. Er det en feil lukter det garantisak lang vei Smile
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 59
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker Empty
PosteTema: Re: Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker   Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker Icon_minitimeFre 18 Mar 2016 - 13:40

Kan det være at vogna er i "Messe" modus - slik at når besøkende fikler så blir saker og ting resatt igjen? Forhandler bør vite det, brukerveiledningen bør ha info om det.
Til Toppen Go down
Mtangeraas




Antall Innlegg : 4
Registration date : 17.03.2016

Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker Empty
PosteTema: Re: Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker   Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker Icon_minitimeFre 25 Mar 2016 - 12:22

Det løste seg! Viste seg at vogna stod i "messe"-modus. Veiledningen hadde ingen info om det, så det var litt av en utfordring å få d på plass igjen! Men det gikk ved å trykke inn hjulet og på knappen samtidig i 8sek :-)

thomaschrsolberg likes this post

Til Toppen Go down
Loksa




Male
Antall Innlegg : 4
Registration date : 26.04.2016

Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker Empty
PosteTema: Re: Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker   Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker Icon_minitimeTir 26 Apr 2016 - 22:36

For å spørre om din erfaring. Vi har også en 2016 modell. Jeg reagerer på at belysningen er så sterk innvendig. Stemningsbelysning nr3 er lyslistene over skap, over vindu, taklampa og i vinskapet. Dette er fryktelig sterkt og veldig mye. Har du det slik i din vogn? Dette kan ikke dimmes slik som spottene forran. Når de dimmes surrer de irriterende mye når man vil ha det stille. Din erfaring?
Til Toppen Go down
Mtangeraas




Antall Innlegg : 4
Registration date : 17.03.2016

Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker Empty
PosteTema: Re: Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker   Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker Icon_minitimeOns 27 Apr 2016 - 5:38

Helt enig! Mye lys og mye støy.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker Empty
PosteTema: Re: Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker   Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Lys i Hobby slår seg på etter 60s samt varmekabler streiker
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ny type varmekabler i Hobby?
» 220V aut.sikring slår ur på '10 Hobby 720UKFe
» Gulvet har gitt etter på Hobby 720 Ukfe 2011
» Etter montere batteri i Hobby kfme 2011 modell
» Alde slår ut sikring

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: