CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
smholt
CARAVANER
CARAVANER
smholt


Male
Antall Innlegg : 123
Age : 68
Localisation : Drammen
Registration date : 31.01.2012

Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer? Empty
PosteTema: Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer?   Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer? Icon_minitimeTor 7 Apr 2016 - 8:59

Jeg skal ha meg et nytt helårstelt i forbindelse med flytting til ny plass og valget står mellom Vivaldi og Isabella Villa.

Føler det er litt sånn valgets kvaler. Hvilke leverandør skal jeg velge?

Vivaldi kommer ut litt rimeligere, men jeg holder en knapp på Isabella pga god erfaring med et tidligere telt fra denne leverandøren. Vi skal bare bruke teltet på sommercamp, men syns det er greit å ikke behøve å ta det ned på vinteren.

Selve reisverket ser ganske likt ut, men så vidt jeg kan se er det noen flere "vinkelstag" på Isabella, som kanskje gjør det mer stabilt.
Jeg liker begge modellene, men lurer på hvilke duk som vil holde seg best.

Har noen av dere noen erfaringer på godt og vondt på hva man burde velge?
Til Toppen Go down
http://www.platelayer.com
terjehag




Male
Antall Innlegg : 5
Localisation : Ålesund
Registration date : 26.08.2013

Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer? Empty
PosteTema: Re: Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer?   Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer? Icon_minitimeTir 19 Apr 2016 - 19:12

Hei, har ikke noe erfaring med Vivaldi, MEN har lest mye om produktene før vi endte opp med å anskaffe oss et Inaca Bjorli, det er mye likt med Isabella Villa. Solide saker, som skal tåle både snø og storm. Vi brukte nesten 3 dager på oppsett av teltet, altså må man være forberedt på endel arbeid. Har kikket på bruksanvisningen til Isabella og den er betydelig bedre enn Inaca. Så om jeg skulle valgt mellom Vivaldi og Isabella hadde jeg nok betalt de ekstra kronene og kjøpt Isabella.

Når det gjelder holdbarhet så kan jeg ikke bidra med noe da vårt er nylig oppsatt.

Lykke til med valget!
Til Toppen Go down
Arnt1
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 52
Registration date : 08.03.2015

Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer? Empty
PosteTema: Re: Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer?   Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer? Icon_minitimeTor 28 Apr 2016 - 14:48

Finnes en vivaldi gruppe på fb. vivaldi gruppen. 500medlemmer.
Til Toppen Go down
smholt
CARAVANER
CARAVANER
smholt


Male
Antall Innlegg : 123
Age : 68
Localisation : Drammen
Registration date : 31.01.2012

Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer? Empty
PosteTema: Re: Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer?   Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer? Icon_minitimeSøn 1 Mai 2016 - 22:10

Jeg bestilte meg et Isabella Villa. De hadde tilbud på ekstrautstyr i april. Om en uke eller to blir det oppsetting.
Til Toppen Go down
http://www.platelayer.com
Sponsored content





Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer? Empty
PosteTema: Re: Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer?   Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa - noen erfaringer?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Helårstelt Vivaldi/Isabella Villa
» Isabella Villa
» Fastliggervogn Dethleffs 765 DB m Isabella Villa.
» Kondens/fuktighet i Isabella villa telt.
» Sun Blue fra Isabella - noen som har prøvd?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: