CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Campingvogn Nybegynner! Helårsbolig!

Go down 
+2
amatoren
Maria
6 posters
AvInnlegg
Maria




Antall Innlegg : 5
Registration date : 09.01.2017

Campingvogn Nybegynner! Helårsbolig! Empty
PosteTema: Campingvogn Nybegynner! Helårsbolig!   Campingvogn Nybegynner! Helårsbolig! Icon_minitimeMan 9 Jan 2017 - 13:13

Hei alle eksperter!
Jeg har nettopp realisert en gammel drøm- selg alt, å flytt i en bra campingvogn på stallen! Er en nydelig privat plass, med strøm lett tilgjengelig. Har kjøpt meg en ny Adria Alpina. Men- som overskriften antyder- jeg er super nybegynner! Mitt eneste tidligere forhold til campingvogner er typ soveplass på festivaler. Nå skal det bli min egen helårsbolig! Jeg kan ingenting om strøm, tømming, vedlikehold, vann.... ingenting! Helt blank! Har tohunde sprøsmål! Kan noen dele tips til å få plass til alle saker og ting et menneske har, i ei vogn. Hvordan henger jeg opp bilder? Vil ikke spikre løs på prinsessa mi heller ;-) Andre ting jeg må tenke på? Evt linker til info på nettsider/youtube. Har googlet som en gal de siste ukene, så føler jeg har litt mer overtak nå. Vogna skal stå permanent på fast plass, så jeg skal ikke kjøre rundt med det første. Kommer nok et spikertelt på plass ganske kjapt også. Alle tips og triks mottas med aller største takk! Ha en fin dag Smile
Til Toppen Go down
amatoren
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 54
Registration date : 10.04.2013

Campingvogn Nybegynner! Helårsbolig! Empty
PosteTema: Re: Campingvogn Nybegynner! Helårsbolig!   Campingvogn Nybegynner! Helårsbolig! Icon_minitimeMan 9 Jan 2017 - 13:56