Hei, har en dethleffs nomad 89 modell med endel fuktskader. Holder på med reprasjoner, men litt usikker på hva jeg skal gjøre rundt hjulbue (ramlet av under riving) og om jeg burde bytte gulve tvers over for et det skal tåle nok? Noen som har noen tips hær? Må bytte begge sider av vognen.
Må også ha noen tips om hva jeg kan smøre nye finerplater med under av de som skal under vognen
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Antall Innlegg : 8912 Age : 68 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
Ville kanskje kun bytte ut de skadete områdene av gulvet. Vet ikke helt hvordan konstruksjonen er bygd opp i denne vogna men gulvet består kanskje av ei tynn finer underst, så et lektelag og isolasjon med en finerplate oppå. Og ville kanskje bruke et tjæreprodukt/asfalt produkt på undersiden for å dekke skjøtene. Selve platen kan behandles med ovatrol på undersiden. Må samtidig gjøre oppmerksom på at jeg er amatør på området og ikke snekkerkyndig.
johannes93
Antall Innlegg : 3 Registration date : 29.04.2018
Tema: Re: Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon Ons 2 Mai 2018 - 21:46
Da har jeg kommet litt lenger å kanskje bare et par dager til med riving før det er klart til å tette igjen
Lurer på om den greirste løsningen på gulvet er glassfiber kanskje? Ganske slitesterkt vertfall
Sent from Topic'it App
johannes93
Antall Innlegg : 3 Registration date : 29.04.2018
Tema: Re: Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon Ons 2 Mai 2018 - 21:47