CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon

Go down 
2 posters
AvInnlegg
johannes93




Antall Innlegg : 3
Registration date : 29.04.2018

Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon Empty
PosteTema: Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon   Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon Icon_minitimeSøn 29 Apr 2018 - 17:57

Hei, har en dethleffs nomad 89 modell med endel fuktskader. Holder på med reprasjoner, men litt usikker på hva jeg skal gjøre rundt hjulbue (ramlet av under riving) og om jeg burde bytte gulve tvers over for et det skal tåle nok? Noen som har noen tips hær? Må bytte begge sider av vognen.

Må også ha noen tips om hva jeg kan smøre nye finerplater med under av de som skal under vognen Smile

Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon 20180411
Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon 20180410
Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon 20180412
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon Empty
PosteTema: Re: Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon   Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon Icon_minitimeSøn 29 Apr 2018 - 19:01

Ville kanskje kun bytte ut de skadete områdene av gulvet. Vet ikke helt hvordan konstruksjonen er bygd opp i denne vogna men gulvet består kanskje av ei tynn finer underst, så et lektelag og isolasjon med en finerplate oppå. Og ville kanskje bruke et tjæreprodukt/asfalt produkt på undersiden for å dekke skjøtene. Selve platen kan behandles med ovatrol på undersiden.
Må samtidig gjøre oppmerksom på at jeg er amatør på området og ikke snekkerkyndig. Very Happy
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
johannes93




Antall Innlegg : 3
Registration date : 29.04.2018

Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon Empty
PosteTema: Re: Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon   Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon Icon_minitimeOns 2 Mai 2018 - 21:46

Da har jeg kommet litt lenger å kanskje bare et par dager til med riving før det er klart til å tette igjen Smile

Lurer på om den greirste løsningen på gulvet er glassfiber kanskje? Ganske slitesterkt vertfall Smile

Sent from Topic'it App
Til Toppen Go down
johannes93




Antall Innlegg : 3
Registration date : 29.04.2018

Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon Empty
PosteTema: Re: Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon   Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon Icon_minitimeOns 2 Mai 2018 - 21:47

Sitat :

Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon 20180510

Sent from Topic'it App
Til Toppen Go down
Sponsored content





Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon Empty
PosteTema: Re: Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon   Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Dethleffs nomad 89 fukt reprasjon
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fukt reprasjon Bjølseth 600 grand deluxe
» Fukt
» Har kjøpt vogn med fukt skade, tips til reprasjon:)
» Reprasjon av fortelt
» Forskjellen på Camper/Nomad

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: