CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Jomfrutur med ny vogn til Elgå

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Jomfrutur med ny vogn til Elgå Empty
PosteTema: Jomfrutur med ny vogn til Elgå   Jomfrutur med ny vogn til Elgå Icon_minitimeMan 2 Jul 2018 - 19:07

Innhold slettet.


Sist endret av Svein_H den Lør 4 Aug 2018 - 19:38, endret 1 gang
Til Toppen Go down
AndersW
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Antall Innlegg : 480
Registration date : 16.07.2013

Jomfrutur med ny vogn til Elgå Empty
PosteTema: Re: Jomfrutur med ny vogn til Elgå   Jomfrutur med ny vogn til Elgå Icon_minitimeTir 3 Jul 2018 - 8:34

Kjekt med reisebrev:)

Ang forhandlere så har jeg samme inntrykk som deg. Ofte er de svært lite hjelpsomme og vet forbausende lite om produktet de selger. Samme gjelder svært ofte bilforhandlere også. Jeg googler mye før jeg bestemmer meg for en vogntype eller biltype og som regel vet jeg langt mer om produktet enn selger, til og med hos merkeforhandlere.

En annen ting er hva de lover under et salg. Jeg kjøpte en V70 fra en Volvo-forhandler for noen år siden og var tydelig på hva jeg ville ha fikset før jeg hentet bilen. Likevel ble det flere turer tilbake til forhandler for å få rettet opp i ting som var avtaltalt, men likevel manglet eller ikke var blitt gjort. Til slutt gav jeg opp.

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Jomfrutur med ny vogn til Elgå Empty
PosteTema: Re: Jomfrutur med ny vogn til Elgå   Jomfrutur med ny vogn til Elgå Icon_minitimeOns 4 Jul 2018 - 18:18

Innhold slettet.


Sist endret av Svein_H den Lør 4 Aug 2018 - 19:38, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant


Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

Jomfrutur med ny vogn til Elgå Empty
PosteTema: Re: Jomfrutur med ny vogn til Elgå   Jomfrutur med ny vogn til Elgå Icon_minitimeOns 4 Jul 2018 - 19:09

Leste reisebrevet med engang og trodde jeg la inn en komentar, men samma det...

Jeg syntes det var bra skrevet, med det som du syntes burde være med og det tror jeg er det vesentlige for at historiene skal være noe å lese. Du må selv vurdere hva som skal være med og hva som ikke skal være med. Bruke egene ord og eget språk. Da tror jeg det blir mest troverdig.

Nå har du gjort deg noen erfaringer om hvordan saker og ting fungerer og flere vil det sikkert bli.

Jeg har ett spørsmål til deg om vegen mellom Drevsjø og Elgå, er den kjørbar med 2,5 meter vognbredde?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Jomfrutur med ny vogn til Elgå Empty
PosteTema: Re: Jomfrutur med ny vogn til Elgå   Jomfrutur med ny vogn til Elgå Icon_minitimeOns 4 Jul 2018 - 19:50

Innhold slettet.


Sist endret av Svein_H den Lør 4 Aug 2018 - 19:38, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant


Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

Jomfrutur med ny vogn til Elgå Empty
PosteTema: Re: Jomfrutur med ny vogn til Elgå   Jomfrutur med ny vogn til Elgå Icon_minitimeOns 4 Jul 2018 - 20:19

Gjorde ett forsøk her, men det ble ett heller dårlig resultat. Laughing
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Jomfrutur med ny vogn til Elgå Empty
PosteTema: Re: Jomfrutur med ny vogn til Elgå   Jomfrutur med ny vogn til Elgå Icon_minitimeSøn 8 Jul 2018 - 10:41

Innhold slettet.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Jomfrutur med ny vogn til Elgå Empty
PosteTema: Re: Jomfrutur med ny vogn til Elgå   Jomfrutur med ny vogn til Elgå Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Jomfrutur med ny vogn til Elgå
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kjøpt ny vogn- Og skal bo fast . Bra vogn? Trenger råd
» Noen som har Knaus 530 vogn? eller tilsvarende vogn
» Tak over vogn
» Ny vogn:)
» mål på vogn

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: REISESKILDRINGER :: REISE I NORGE-
Gå Til: