CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Vaske tak på campingvogn

Go down 
3 posters
AvInnlegg
tobben24

tobben24


Antall Innlegg : 2
Registration date : 05.05.2019

Vaske tak på campingvogn Empty
PosteTema: Vaske tak på campingvogn   Vaske tak på campingvogn Icon_minitimeSøn 30 Jun 2019 - 19:28

Hei!

Noen tips om hvordan vaske taket på campingvogn? Står på stige ved siden av vogna, men føler ikke at jeg får vasket taket ordentlig. Jeg har heller ikke så lyst til å gå oppå taket heller...
Til Toppen Go down
Veggis
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 354
Age : 48
Localisation : Vestland
Registration date : 22.06.2009

Vaske tak på campingvogn Empty
PosteTema: Re: Vaske tak på campingvogn   Vaske tak på campingvogn Icon_minitimeSøn 30 Jun 2019 - 21:46

Jeg går opp på taket, står på kne og vasker, og har en finerplate som jeg står på, slik at trykket fordeles mer. Det kan være greit å holde seg helst der det er skillevegger inne som støtter opp, dersom det er mulig.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Vaske tak på campingvogn Empty
PosteTema: Re: Vaske tak på campingvogn   Vaske tak på campingvogn Icon_minitimeMan 1 Jul 2019 - 17:18

Danser rundt på taket ved både takvask og snøskuffing. Og jeg er aldeles ikke noen lettvekter.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Sponsored content





Vaske tak på campingvogn Empty
PosteTema: Re: Vaske tak på campingvogn   Vaske tak på campingvogn Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Vaske tak på campingvogn
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» campingvogn skade
» Overflatebehandle campingvogn utvendig
» kjøring med campingvogn
» Autohof med campingvogn?
» Kjøpesum campingvogn

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: VEDLIKEHOLD-
Gå Til: