CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø

Go down 
5 posters
AvInnlegg
hubys




Antall Innlegg : 1
Registration date : 21.08.2020

Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Empty
PosteTema: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø    Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Icon_minitimeFre 21 Aug 2020 - 10:42

Hei alle sammen, jeg har en stor eiendom like utenfor Tromsø sentrum, 15/20 min kjøring. Jeg lurer på om det kunne være mulig å benytte denne som en slags "villcampingplass", så jeg tenkte å lodde stemningen her, er dette noe det ville være interesse for? Vi har ingen fasiliteter pdd, er det et must? Hva tenker dere? Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Villca10
Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Villca11
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8912
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Empty
PosteTema: Re: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø    Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Icon_minitimeFre 21 Aug 2020 - 11:21

Hei. Vi fricamper en del sommerstid og stiller ikke noe krav til stedet å stå enn at det er greit å få parkert vogn og bil, kan sitte ute og at det ser ok ut. Eget avfall tar vi med oss.

hubys likes this post

Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3364
Registration date : 19.01.2012

Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Empty
PosteTema: Re: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø    Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Icon_minitimeFre 21 Aug 2020 - 20:41

Mulighet for å tømme gråvann er absolutt noe å tenke på, det er noe som vi prøver å unngå å tømme i naturen når vi fricamper. Det er stort sett litt såpe og kaffegrut som går i tanken, resten blir tørket av med papir før vask.
Til Toppen Go down
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1138
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Empty
PosteTema: Re: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø    Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Icon_minitimeSøn 23 Aug 2020 - 1:41

Fricamper kun på vei til Oslo og Colorline/Kielferjen. Kjører gjerne på kveld/natt og stanser en times tid før Oslo, og triller inn på Hjortneskaia neste dag før kl. 12.00. Nedover i Europa blir det campingplasser, eventuelt tank og rast med kjøring til ut på natta om vi har det travelt, gjerne da en tank og rast med en liten politistasjon med Autobahnpolizei på plass.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3364
Registration date : 19.01.2012

Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Empty
PosteTema: Re: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø    Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Icon_minitimeSøn 23 Aug 2020 - 18:40

quattro1 skrev:
Fricamper kun på vei til Oslo og Colorline/Kielferjen. Kjører gjerne på kveld/natt og stanser en times tid før Oslo, og triller inn på Hjortneskaia neste dag før kl. 12.00. Nedover i Europa blir det campingplasser, eventuelt tank og rast med kjøring til ut på natta om vi har det travelt, gjerne da en tank og rast med en liten politistasjon med Autobahnpolizei på plass.

Tror du må les første post om igjen... Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  928394
Til Toppen Go down
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1138
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Empty
PosteTema: Re: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø    Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Icon_minitimeSøn 23 Aug 2020 - 19:13

Tror ikke jeg trenger det akkurat. Kommer aldri til å campe i nærheten av Tromsø, har hatt en sommertur i Finnmark og Troms og det holder for min del. Skal jeg dit igjen blir det meed fly, selv om turen med hurtigruten fra Bodø og nordover er flott. Men igjen, seen that, done that.

Men nå gleder vi oss til ny tur nedover Europa 2021, nyvaksinerte og klar for skikkelig sommer i Italia. Og da blir det gjerne en villcamping på veien fra vestlandet til Hjortneskaia før vi kjører ombord i Kiel-ferja. Blir fabelaktig bra, vi gleder oss veldig!
Til Toppen Go down
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Empty
PosteTema: Re: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø    Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Icon_minitimeMan 31 Aug 2020 - 16:45

Interessant! Smile

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Empty
PosteTema: Re: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø    Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø  Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Vannpumpen bare går og går.
» Trekkbiler når det bare blir oss to...
» Toalett bare på 230V
» Liste over tilhengervekt + hva med bare B-lapp
» Varmt vann = bare luft

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: SEVERDIGHETER-
Gå Til: