Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø
5 posters
Av
Antall Innlegg : 1 Registration date : 21.08.2020
Tema: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø Fre 21 Aug 2020 - 10:42
Hei alle sammen, jeg har en stor eiendom like utenfor Tromsø sentrum, 15/20 min kjøring. Jeg lurer på om det kunne være mulig å benytte denne som en slags "villcampingplass", så jeg tenkte å lodde stemningen her, er dette noe det ville være interesse for? Vi har ingen fasiliteter pdd, er det et must? Hva tenker dere?
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Antall Innlegg : 8914 Age : 68 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
Tema: Re: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø Fre 21 Aug 2020 - 11:21
Hei. Vi fricamper en del sommerstid og stiller ikke noe krav til stedet å stå enn at det er greit å få parkert vogn og bil, kan sitte ute og at det ser ok ut. Eget avfall tar vi med oss.
hubys likes this post
janp GENERAL!
Antall Innlegg : 3365 Registration date : 19.01.2012
Tema: Re: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø Fre 21 Aug 2020 - 20:41
Mulighet for å tømme gråvann er absolutt noe å tenke på, det er noe som vi prøver å unngå å tømme i naturen når vi fricamper. Det er stort sett litt såpe og kaffegrut som går i tanken, resten blir tørket av med papir før vask.
quattro1 HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1138 Localisation : Hordaland Registration date : 08.12.2011
Tema: Re: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø Søn 23 Aug 2020 - 1:41
Fricamper kun på vei til Oslo og Colorline/Kielferjen. Kjører gjerne på kveld/natt og stanser en times tid før Oslo, og triller inn på Hjortneskaia neste dag før kl. 12.00. Nedover i Europa blir det campingplasser, eventuelt tank og rast med kjøring til ut på natta om vi har det travelt, gjerne da en tank og rast med en liten politistasjon med Autobahnpolizei på plass.
janp GENERAL!
Antall Innlegg : 3365 Registration date : 19.01.2012
Tema: Re: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø Søn 23 Aug 2020 - 18:40
quattro1 skrev:
Fricamper kun på vei til Oslo og Colorline/Kielferjen. Kjører gjerne på kveld/natt og stanser en times tid før Oslo, og triller inn på Hjortneskaia neste dag før kl. 12.00. Nedover i Europa blir det campingplasser, eventuelt tank og rast med kjøring til ut på natta om vi har det travelt, gjerne da en tank og rast med en liten politistasjon med Autobahnpolizei på plass.
Tror du må les første post om igjen...
quattro1 HOFFSJEF!
Antall Innlegg : 1138 Localisation : Hordaland Registration date : 08.12.2011
Tema: Re: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø Søn 23 Aug 2020 - 19:13
Tror ikke jeg trenger det akkurat. Kommer aldri til å campe i nærheten av Tromsø, har hatt en sommertur i Finnmark og Troms og det holder for min del. Skal jeg dit igjen blir det meed fly, selv om turen med hurtigruten fra Bodø og nordover er flott. Men igjen, seen that, done that.
Men nå gleder vi oss til ny tur nedover Europa 2021, nyvaksinerte og klar for skikkelig sommer i Italia. Og da blir det gjerne en villcamping på veien fra vestlandet til Hjortneskaia før vi kjører ombord i Kiel-ferja. Blir fabelaktig bra, vi gleder oss veldig!
Tasle MODERATOR
Antall Innlegg : 1477 Localisation : Tromsø Registration date : 09.01.2008
Tema: Re: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø Man 31 Aug 2020 - 16:45
Interessant!
_________________ Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt. Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna). Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Sponsored content
Tema: Re: Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø
Har en potensiell villcampeplass bare 15 min fra Tromsø