CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere

PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Kina Webasto i gassboks

Go down 
AvInnlegg
Minetto

Antall Innlegg : 5
Registration date : 12.08.2020

Kina Webasto i gassboks Empty
PosteTema: Kina Webasto i gassboks   Kina Webasto i gassboks Icon_minitimeTir 15 Sep 2020 - 10:42

Hei,
har bestilt en slik en:
https://www.banggood.com/1KW-8KW-Adjustable-12V-All-In-One-Air-diesels-Heater-One-Hole-Car-Parking-Heater-For-Trucks-Motor-Homes-Boats-Bus-LCD-Remote-Control-p-1384840.html?rmmds=myorder&cur_warehouse=CN

Siden jeg kun har èn gassflaske (stål) så har jeg montert en 20 liters vanntank med pumpe i midten av gass-kassa, men fortsatt har jeg plass til noe mer, en dieselvarmer.

Dette blir ikke en resirkulerende løsning, inn-suget til vifta blir egen slange gjennom veggen i gassboksen (for ikke å suge opp eventuell propanlekkasje), og varmluft går rett gjennom veggen og inn i vogna.

Noe annet jeg bør passe på?

Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny

Antall Innlegg : 8822
Registration date : 12.03.2007

PosteTema: Re: Kina Webasto i gassboks   Kina Webasto i gassboks Icon_minitimeTir 15 Sep 2020 - 14:29

Sikkert en grei sak den varmeren men ville være svært forsiktig med å dra elektrisk utstyr inn i gasskassa når det samtidig er gassutstyr i bruk der. Ville faktisk ikke ha noen som helst elektrisk utstyr i gasskassa og vet heller ikke om at jeg ville like at nabovogna har noe slikt i gasskassa.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Minetto

Antall Innlegg : 5
Registration date : 12.08.2020

PosteTema: Re: Kina Webasto i gassboks   Kina Webasto i gassboks Icon_minitimeOns 16 Sep 2020 - 10:20

Takk for svar, da endrer jeg plan: da det blir egen boks ved siden av gasskasse, om det er noe bedre :-)
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Kina Webasto i gassboks   Kina Webasto i gassboks Icon_minitime

Til Toppen Go down

Kina Webasto i gassboks
Til Toppen 
Side 1 av 1