| Hobby LCD display: Utropstegn over radiatortegnet | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Hege75
Antall Innlegg : 6 Registration date : 28.02.2022
 | Tema: Hobby LCD display: Utropstegn over radiatortegnet Ons 2 Mar 2022 - 15:23 | |
| Har en Hobby kfu 2015 modell. I LCD panelet blinker et utropstegn over radiator bildet.
Noen som har vært borti dette, hva dette kommer av og har forslag for å få ordnet dette? | |
|
 | |
vesto CARAVAN KING!

Antall Innlegg : 336 Localisation : Trondheim, Hommelvik Registration date : 19.01.2013
 | Tema: Re: Hobby LCD display: Utropstegn over radiatortegnet Lør 5 Mar 2022 - 17:26 | |
| Du har ikke bruksanvisning for vognen? Bilde? | |
|
 | |
Hege75
 | Tema: Re: Hobby LCD display: Utropstegn over radiatortegnet Man 7 Mar 2022 - 8:52 | |
| | |
|
 | |
Hege75
 | Tema: Re: Hobby LCD display: Utropstegn over radiatortegnet Man 7 Mar 2022 - 8:55 | |
| Bruksanvisning har jeg - der står det ingenting. Ei kan de svare hos Hobbyforhandler | |
|
 | |
vesto CARAVAN KING!

Antall Innlegg : 336 Localisation : Trondheim, Hommelvik Registration date : 19.01.2013
 | Tema: Re: Hobby LCD display: Utropstegn over radiatortegnet Man 7 Mar 2022 - 10:32 | |
| Oi, hvis de ikke engang kan svare hos forhandler så er jo det rart ja. Er det noe feil på vogna da? Kom utropstegnet plutselig opp?
Har sett igjennom en del bruksanvisninger uten å finne symbolet jeg også. | |
|
 | |
Hege75
 | Tema: Re: Hobby LCD display: Utropstegn over radiatortegnet Man 7 Mar 2022 - 15:22 | |
| Nei, de kunne ikke det  men nå har jeg et inntrykk av at de gjør ting sånn halvferdig, så om de har undersøkt det noe særlig er meg uvitende Oppdaget symbolet plutselig. Fikk "red overheat fail", men dette er utbedret. Samt en feilkode som starter på 3d...., men får ikke tak i hva det står videre (forsvinner så fort). Regner med det kan ha en sammenheng. | |
|
 | |
vesto CARAVAN KING!

| Tema: Re: Hobby LCD display: Utropstegn over radiatortegnet Man 7 Mar 2022 - 15:46 | |
| "Red overheat fail" kommer gjerne av luft i systemet på Alde'n. Siden ! står over radiatorsymbolet har det sikkert en sammenheng ja!
Prøvd å koble fra strøm/resette systemet?
| |
|
 | |
Hege75
 | Tema: Re: Hobby LCD display: Utropstegn over radiatortegnet Man 7 Mar 2022 - 22:29 | |
| Sikringen til alde`n ble koblet fra, men ikke batteriet i vogna. Merkelig at den feilkoden kommer, og at den ikke er en registrert noen plass. | |
|
 | |
Sponsored content
 | Tema: Re: Hobby LCD display: Utropstegn over radiatortegnet  | |
| |
|
 | |
| Hobby LCD display: Utropstegn over radiatortegnet | |
|