CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bo i campingvogn om vinteren - strømforbruk?

Go down 
AvInnlegg
K.E.




Antall Innlegg : 1
Registration date : 09.08.2023

Bo i campingvogn om vinteren - strømforbruk? Empty
PosteTema: Bo i campingvogn om vinteren - strømforbruk?   Bo i campingvogn om vinteren - strømforbruk? Icon_minitimeOns 9 Aug 2023 - 11:46

Hei! Jeg vurderer å kjøpe Kabe, Polar eller annen godt isolert vogn, og bo i den en periode. I den forbindelse lurer jeg på om noen eiere av denne typen campingvogner har gjort seg noen erfaringer når det gjelder strømforbruk om vinteren?

Jeg forstår naturligvis at strømforbruk vil variere med bruk, temperatur etc. Men all informasjon som kan gi meg en pekepinn på hva jeg kan forvente, mottas med takk!

Dersom noen har målt kWh per døgn og kan oppgi merke og modell på vogna, laveste temp. ute ved målingen, samt innetemperatur o.l., blir jeg ekstra glad - det kan aldri bli for mange detaljer Smile
Til Toppen Go down
 
Bo i campingvogn om vinteren - strømforbruk?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Strømforbruk vintercamping
» 13 polet strømforbruk
» Strømforbruk TV og tuner på fricamp
» Strømforbruk på lys-slynge i '10 Hobby 720 UKFe
» Kjøring på vinteren!?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: