CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Feilsøking spotlights

Go down 
AvInnlegg
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Feilsøking spotlights Empty
PosteTema: Feilsøking spotlights   Feilsøking spotlights Icon_minitimeTir 13 Mai 2008 - 18:21

Har en spotlight som ikke vil lyse...

Jeg har byttet lyspære uten at det så ut til å hjelpe.
Hva kan være galt på disse 12V spottene? Må vel skaffe meg et voltmeter for å sjekke spenningen kanskje? Hender det at bryterene tar kvelden?

Tips?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Feilsøking spotlights Empty
PosteTema: Re: Feilsøking spotlights   Feilsøking spotlights Icon_minitimeTir 13 Mai 2008 - 18:55

Lars Egil skrev:
Har en spotlight som ikke vil lyse...

Jeg har byttet lyspære uten at det så ut til å hjelpe.
Hva kan være galt på disse 12V spottene? Må vel skaffe meg et voltmeter for å sjekke spenningen kanskje? Hender det at bryterene tar kvelden?

Tips?

Lars Egil

er det de over benken du mener, eller har du innfelte spot i taket????? i såfall ta ei kabelsko-tang, og klem godt på den skjøtehylsa som det er to av på hver av de spotene.... fire klem pr hylse.....
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Feilsøking spotlights Empty
PosteTema: Re: Feilsøking spotlights   Feilsøking spotlights Icon_minitimeOns 14 Mai 2008 - 7:06

Det er spotten over det lille vitrineskapet ovenfor kjøleskapet.
Skal ta en sjekk på noen av skjøtehylsene...
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Feilsøking spotlights Empty
PosteTema: Re: Feilsøking spotlights   Feilsøking spotlights Icon_minitimeFre 6 Jun 2008 - 13:29

Liten oppdatering...

Når jeg skrur løs spotten fungerer den, men med en gang jeg skrur den fast, så virker den ikke.

Ledningene ligger jo sikkert i en bra vinkel oppunder taket, men kan det bety dårlig kontakt eller brudd i ledning...? Tips...?

Spotten er den som bildet viser
Feilsøking spotlights P8130072
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Feilsøking spotlights Empty
PosteTema: Re: Feilsøking spotlights   Feilsøking spotlights Icon_minitimeFre 6 Jun 2008 - 15:36

Lars Egil skrev:
Liten oppdatering...

Når jeg skrur løs spotten fungerer den, men med en gang jeg skrur den fast, så virker den ikke.

Ledningene ligger jo sikkert i en bra vinkel oppunder taket, men kan det bety dårlig kontakt eller brudd i ledning...? Tips...?

Spotten er den som bildet viser
Feilsøking spotlights P8130072

Lars Egil

skru løs spoten, bak der finner du en skjøt på hver av lederene.... press denne hardt sammen med ei kabelsko tang. det er spesiellt på siden mot spoten en er utsatt for dårlig kontakt, siden denne siden har så tynn ledning.... hjelper ikke dette, så skift de skjøtene.....
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Feilsøking spotlights Empty
PosteTema: Re: Feilsøking spotlights   Feilsøking spotlights Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 21:15

Da er spoten fikset. Et par klem her og der så ut til å funke... Very Happy

Takker og bukker Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Feilsøking spotlights Empty
PosteTema: Re: Feilsøking spotlights   Feilsøking spotlights Icon_minitimeTor 26 Jun 2008 - 23:18

Flott.... regnet med det var der det satt.....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Feilsøking spotlights Empty
PosteTema: Re: Feilsøking spotlights   Feilsøking spotlights Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Feilsøking spotlights
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hobby feilsøking

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: