NilsP
Antall Innlegg : 3 Registration date : 12.09.2023
 | Tema: Hobby feilsøking Tir 12 Sep 2023 - 14:57 | |
| Hei. Jeg har en Hobby 460, 09 mod. Har akkurat skifet spylerpumpe og satte alt sammen igjen, da virket ikke den nye pumpa. Jeg klarer ikke å finne feilen. Kan noen hjelpe meg? Sikringer er sjekka.......  Jeg har også sjekka at den nye pumpa virker, har også vaska toalett tanken, så den er også grei.... | |
|
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!

Antall Innlegg : 8905 Age : 67 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
 | Tema: Re: Hobby feilsøking Tir 12 Sep 2023 - 18:48 | |
| Du skriver at du har sjekket sikring. Mener du da den som sannsynligvis sitter inne i tankrommet på toalettet. For mange sjekker sikringer ved omformeren men ikke denne sikringen. Dersom det ikke er sikringer så må man begynne å sjekke koplingspunkter og bruke feks multimeter flittig for å finne kilden til problemet. | |
|
NilsP
 | Tema: Re: Hobby feilsøking Tir 12 Sep 2023 - 20:14 | |
| Hei og takk for svar. Jeg har sjekka sikringen i tankrommet men ingen andre. Den omformeren, hvilken boks er det? Er det den boksen som har glass sikring? | |
|
NilsP
 | Tema: Re: Hobby feilsøking Tor 14 Sep 2023 - 16:25 | |
| Hei. Da fant jeg ut hva som var feil. Hovedbatteriet i vogna hadde tatt kvelden. Kjøpe nytt, sjekka sikringene på nytt og da var det iorden. Takker for hjelpa. Ønsker alle en riktig god høst. | |
|
Sponsored content
 | Tema: Re: Hobby feilsøking  | |
| |
|