| Bergen | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Thomas GENERAL!
Antall Innlegg : 3084 Age : 47 Localisation : Hønefoss Registration date : 20.05.2007
| Tema: Bergen Man 9 Jun 2008 - 17:11 | |
| Hei! Noen som har tips om brukbare plasser i Bergen ikke altfor langt unna sentrum?? Vi er jo sykkelfantaster og må jo på NM som skal være i Bergen i juni.. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Bergen Man 9 Jun 2008 - 17:20 | |
| - Thomas skrev:
- Hei! Noen som har tips om brukbare plasser i Bergen ikke altfor langt unna sentrum?? Vi er jo sykkelfantaster og må jo på NM som skal være i Bergen i juni..
Thomas hva du enn gjør, så styr klar av Bergen Camping, rett ved travbanen der..... de leier ut hyttene til sosialen, og der skjedde det litt av hvert, da vi var der......... sanitær etc, var og der etter....... |
|
| |
Johnny ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Antall Innlegg : 8912 Age : 68 Localisation : Songdalen/Vest Agder Registration date : 12.03.2007
| Tema: Re: Bergen Man 9 Jun 2008 - 18:44 | |
| Vi lå på Lone camping sist vi var i bergen. ca 2 mil til sentrum. Brukbar plass. Bynære campinger pleier ofte å være dumpingplass for sosialtilfeller. Merka ikke noe til det på Lone camping. God bussforbinnelse til sentrum. Og er dere sykkelentusiaster da er kanskje ikke 2 mil så langt? http://www.lonecamping.no/ | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Bergen Man 9 Jun 2008 - 19:03 | |
| - Johnny skrev:
- Vi lå på Lone camping sist vi var i bergen. ca 2 mil til sentrum. Brukbar plass.
Bynære campinger pleier ofte å være dumpingplass for sosialtilfeller. Merka ikke noe til det på Lone camping. God bussforbinnelse til sentrum. Og er dere sykkelentusiaster da er kanskje ikke 2 mil så langt?
[url=http://www.lonecamping.no/ http://www.lonecamping.no/[/quote[/url]] Yes, henger meg på her om Lone camping jeg. Vi har bodd der ved flere anledninger, og ha bare gode erfaringer derifra. Naturskjønn camping med fiskemuligheter, og et helt okey sanitæranlegg. |
|
| |
Elisabeth BARON!
Antall Innlegg : 2482 Age : 55 Localisation : Bergen Registration date : 12.03.2007
| Tema: Re: Bergen Man 9 Jun 2008 - 20:42 | |
| Henger meg på de andre her, Lone camping er nok det beste alternativet. Evt så har du Bratland camping noe nærmere byen, men det er nå et andrevalg. Som Vegard sier, på Bergen camping er der mye rart. Bonus: vi bor ca.15 minutter unna Lone. | |
|
| |
Thomas GENERAL!
Antall Innlegg : 3084 Age : 47 Localisation : Hønefoss Registration date : 20.05.2007
| Tema: Re: Bergen Man 9 Jun 2008 - 20:58 | |
| - Johnny skrev:
- Vi lå på Lone camping sist vi var i bergen. ca 2 mil til sentrum. Brukbar plass.
Bynære campinger pleier ofte å være dumpingplass for sosialtilfeller. Merka ikke noe til det på Lone camping. God bussforbinnelse til sentrum. Og er dere sykkelentusiaster da er kanskje ikke 2 mil så langt?
http://www.lonecamping.no/ Da skal vi i hvertfall ikke på Bergen Camping... Helt klart!! Ikke trivelig det med 2 små barn... 2 mil er langt for meg på sykkel jo! Må presisere at min deltakelse er som sjåfør av dommer-bil og kona er sekretariatssjef... Ikke voldsomt aktive noen av oss nei. Tur-syklister kalles vi nok ja.. | |
|
| |
Elisabeth BARON!
Antall Innlegg : 2482 Age : 55 Localisation : Bergen Registration date : 12.03.2007
| Tema: Re: Bergen Ons 18 Jun 2008 - 19:44 | |
| Hei Thomas. Så akkurat på traseen for en av dagene i NM, den som går på Midtun. Ser ut som du skal få kjøre forbi huset vårt sånn ca. 9 ganger. Skal komme ned og vinke, jeg | |
|
| |
Thomas GENERAL!
| Tema: Re: Bergen Ons 18 Jun 2008 - 21:19 | |
| He he.. Må jo være "cheerleader" da!! Tror kanskje ikke jeg skal prøve det men... Har du funnet det på nettet eller? | |
|
| |
Elisabeth BARON!
| Tema: Re: Bergen Ons 18 Jun 2008 - 22:01 | |
| Mener det stod i avisen i dag. Husker ikke helt hvor jeg leste det. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Bergen | |
| |
|
| |
| Bergen | |
|