CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Camping i Spangereid

Go down 
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Camping i Spangereid Empty
PosteTema: Camping i Spangereid   Camping i Spangereid Icon_minitimeLør 21 Jun 2008 - 1:28

Hei.

Noen som kjenner til om de har fått til en ny camping i Spangereid som det går ann og benytte. ?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Camping i Spangereid Empty
PosteTema: Re: Camping i Spangereid   Camping i Spangereid Icon_minitimeLør 21 Jun 2008 - 7:33

Det jobbes med saken. Har vært noen runder med reguleringsplaner mellom utbygger, kommune og fylkeskommunen. Også vegetaten har forsinket fremdriften.
Alltid vanskelig å anlegge en campingplass på landbruksareal.
Men har ikke vært der ute å sett om det skjer noe.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Camping i Spangereid Empty
PosteTema: Re: Camping i Spangereid   Camping i Spangereid Icon_minitimeLør 21 Jun 2008 - 8:51

Hei

der var det vel to campinger som forsvant..... Furuholmen er blitt hyttefelt, og den andre forvant vel pga kanalen som kom.....

det er jo en på andre siden av elva/fjorden der, solstrand camping..... og dit kommer du jo ikke uten å kjøre oppom Vigeland.......
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 67
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Camping i Spangereid Empty
PosteTema: Re: Camping i Spangereid   Camping i Spangereid Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 14:32

Har vært i kontakt med Anne Hilde Stokke som er daglig leder i Spangereid camping as og hun skriver dette om campingplass i Spangereid.


Hei,

Det er stor enighet i kommunen at Spangereid må ha en camping. Men hvor og når det blir kan jeg ikke si så mye om.
Foreløpig er det G.Skjæveland som har fått midlertidig tillatelse ut året.

Jeg arbeider med opprettelse av en ny camping på Gahre. Det har vært en del innsigelser som har forårsaket mye forsinkelser med planleggingen. Jeg er ikke i mål enda, men håper på oppstart neste sesong.

Det er alt jeg kan si foreløpig.

Mvh
Anne Hilde Stokke
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Camping i Spangereid Empty
PosteTema: Re: Camping i Spangereid   Camping i Spangereid Icon_minitimeTir 24 Jun 2008 - 20:01

Johnny skrev:
Har vært i kontakt med Anne Hilde Stokke som er daglig leder i Spangereid camping as og hun skriver dette om campingplass i Spangereid.


Hei,

Det er stor enighet i kommunen at Spangereid må ha en camping. Men hvor og når det blir kan jeg ikke si så mye om.
Foreløpig er det G.Skjæveland som har fått midlertidig tillatelse ut året.

Jeg arbeider med opprettelse av en ny camping på Gahre. Det har vært en del innsigelser som har forårsaket mye forsinkelser med planleggingen. Jeg er ikke i mål enda, men håper på oppstart neste sesong.

Det er alt jeg kan si foreløpig.

Mvh
Anne Hilde Stokke


Dette sa hun til meg også på telefon igår. Det er etablert en slags campingalternativ ca. 500 meter forbi butikken i Spangereid mot Lindesnes som kan benyttes for de som ønsker det. Mulighet for strøm er det også. 100 kr døgnet som legges i postkasse på godvilje....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Camping i Spangereid Empty
PosteTema: Re: Camping i Spangereid   Camping i Spangereid Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Camping i Spangereid
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Camping Citta di Milano og Camping Spiaggia ved Como
» Lilleby Camping (Göteborgs Camping Lilleby)
» Legå Camping
» Beitostølen camping
» Hersjøen camping

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGPLASSER-
Gå Til: