CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Øvelseskjøring med vogn

Go down 
4 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 18:29

Noen som vet hvilke regler som gjelder for øvelseskjøring med vogn ?

Fruen har AB klasse ( MC og Bil )

Skulle jo være lov å øvelseskjøre litt med stort vogntog.

Totalvekt 3030 kg
Max hengervekt 3495 kg
Max vogntogvekt 6525 kg

Kan jeg la fruen kjøre med meg som co-pilot ? Sleep Øvelseskjøring med vogn 190968

Jeg har selvfølgelig i utgangspunktet lov til å kjøre toget.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 18:58

Rufus skrev:
Noen som vet hvilke regler som gjelder for øvelseskjøring med vogn ?

Fruen har AB klasse ( MC og Bil )

Skulle jo være lov å øvelseskjøre litt med stort vogntog.

Totalvekt 3030 kg
Max hengervekt 3495 kg
Max vogntogvekt 6525 kg

Kan jeg la fruen kjøre med meg som co-pilot ? Sleep Øvelseskjøring med vogn 190968

Jeg har selvfølgelig i utgangspunktet lov til å kjøre toget.

Rufus

ja, det kan du..... var for litt siden på sånn øvelseskjørings-kveld med hn på 16 her i huset... Han fra biltilsynet er en jeg har campet en del sammen med..... og han brukte mitt vogntog som eksempel...... 16-åringen her har lov å øvelseskjøre med vår bil og vogn (men det skjer ikke om det snødde i søren)

Dette går visst på at bilen er en kl B bil.

men hvor forsvarlig det ville være, å slippe 16-åringen til her, er jeg ikke sikker på..... noe de og poengterte......
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 19:07

Når det er et så stort vogntog som krever E, så trodde jeg det var en betingelse at en måtte ha hatt den Een i 5 år før en kan la noen øvelseskjøre........ scratch



Jeg har jo kjørt med vogna vår......gikk så fint atte..... i mange mil...... Øvelseskjøring med vogn 897742
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 19:13

det husker jeg ikke.... husker heller ikke hvor lenge en sammenhengende måtte hatt B for å drive øvelseskjøring.... husker bare det var noe vedr B...... BE og om det er sånn der og, husker jeg ikke
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 19:44

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 20:28

Takk for linken Tove... men det blei for mye lesing i kveld. study

Tror læreren i øvelseskjøringen må hatt sertifikatet i 5 år.
Var det ikke slik da ?

Jeg har hatt ABEC1E i mange år. Allt for mange.... Øvelseskjøring med vogn 280457
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 20:37

Jeg snakket med Sten her inne (han er kjøreskolelærer) før jeg kjørte første turen med vogna vår........

Dette gjelder ved all opplæring:
§ 3-1. Krav til ledsager
Ledsageren må ha fylt 25 år, ha gyldig førerett for vedkommende kjøretøygruppe og ha hatt slik førerett uavbrutt de siste 5 år før øvingskjøringen finner sted, jf. vegtrafikkloven § 26 andre ledd.

Han mente jeg ikke trengte noe L på vogna og at det ikke var noe spesielle krav til last/ikke last og likedan passasjerer/ikke passasjerer........... var bare å tute og kjøre sa han........så lenge krav til ledsager var oppfylt........
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 20:41

Fra et juridiskt synspunkt betyr det at Betty kan kjøre.

En annen sak er om hu vil.... Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 20:42

Sssåå... sssåå...... ikke sett griller i hue på gubben nå..... JEG har jo ikke lyst til å kjøre det dråget!!!
Jeg lager mat!!! Han får kjøre vogn!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 20:43

Fin årning egentlig Øvelseskjøring med vogn 190968
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 20:45

Betty Boop skrev:
Sssåå... sssåå...... ikke sett griller i hue på gubben nå..... JEG har jo ikke lyst til å kjøre det dråget!!!
Jeg lager mat!!! Han får kjøre vogn!!!

ojjj ojjjjj Betty..........var ikke klar over at du ikke hadde lyst å kjøre.......sorry Shocked Shocked Shocked
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 20:47

Rufus skrev:
Fin årning egentlig Øvelseskjøring med vogn 190968

Det er sånn ordning her i huset og....... jeg liker mye bedre å lage mat enn å kjøre med vogna, men det var gøy å ha prøvd det....... og så er jeg mye bedre på å lese kart enn kaillen Wink
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 20:47

May-Britt skrev:
Betty Boop skrev:
Sssåå... sssåå...... ikke sett griller i hue på gubben nå..... JEG har jo ikke lyst til å kjøre det dråget!!!
Jeg lager mat!!! Han får kjøre vogn!!!

ojjj ojjjjj Betty..........var ikke klar over at du ikke hadde lyst å kjøre.......sorry Shocked Shocked Shocked

Behagelig å sitte i passasjersete og dirigere vet du.... geek queen
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 20:49

ja takkbegge deler, jeg både kjører og lager mat jeg
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 20:50

Betty Boop skrev:
May-Britt skrev:
Betty Boop skrev:
Sssåå... sssåå...... ikke sett griller i hue på gubben nå..... JEG har jo ikke lyst til å kjøre det dråget!!!
Jeg lager mat!!! Han får kjøre vogn!!!

ojjj ojjjjj Betty..........var ikke klar over at du ikke hadde lyst å kjøre.......sorry Shocked Shocked Shocked

Behagelig å sitte i passasjersete og dirigere vet du.... geek queen

Det er der jeg trives og ....... da fungerer ting best i bilen hos oss lol!
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 20:51

Betty Boop skrev:
Sssåå... sssåå...... ikke sett griller i hue på gubben nå..... JEG har jo ikke lyst til å kjøre det dråget!!!
Jeg lager mat!!! Han får kjøre vogn!!!


lol! lol! Øvelseskjøring med vogn 101469

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Øvelseskjøring med vogn Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 20:51

Jan skrev:
ja takkbegge deler, jeg både kjører og lager mat jeg

hun trenger bare i dirigere kjerringa di da....... lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 20:55

Rufus skrev:
Takk for linken Tove... men det blei for mye lesing i kveld. study

Tror læreren i øvelseskjøringen må hatt sertifikatet i 5 år.
Var det ikke slik da ?

Jeg har hatt ABEC1E i mange år. Allt for mange.... Øvelseskjøring med vogn 280457

Jeg leste den ikke jeg heller...men har en sønn som akkurat er ferdig med førerkotet...og da er det pc som gjjelder....Bøhøver ikke bli blyg for førerkortrekka di....Razz Razz Razz Razz Helt maken til min Razz Razz Razz
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 20:59

Tove skrev:
Rufus skrev:
Takk for linken Tove... men det blei for mye lesing i kveld. study

Tror læreren i øvelseskjøringen må hatt sertifikatet i 5 år.
Var det ikke slik da ?

Jeg har hatt ABEC1E i mange år. Allt for mange.... Øvelseskjøring med vogn 280457

Jeg leste den ikke jeg heller...men har en sønn som akkurat er ferdig med førerkotet...og da er det pc som gjjelder....Bøhøver ikke bli blyg for førerkortrekka di....Razz Razz Razz Razz Helt maken til min Razz Razz Razz

Rekka med bokstaver er ikke værst ; det er det at man har hatt den så lenge... Utadert ifølge visse generasjoner her i huset.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 21:00

De reglene for opplæring/øvelseskjøring står i
Forskrift om trafikkopplæring og førerprøve m.m.

http://www.lovdata.no/for/sf/sd/xd-20041001-1339.html
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 21:01

Rufus skrev:
Tove skrev:
Rufus skrev:
Takk for linken Tove... men det blei for mye lesing i kveld. study

Tror læreren i øvelseskjøringen må hatt sertifikatet i 5 år.
Var det ikke slik da ?

Jeg har hatt ABEC1E i mange år. Allt for mange.... Øvelseskjøring med vogn 280457

Jeg leste den ikke jeg heller...men har en sønn som akkurat er ferdig med førerkotet...og da er det pc som gjjelder....Bøhøver ikke bli blyg for førerkortrekka di....Razz Razz Razz Razz Helt maken til min Razz Razz Razz

Rekka med bokstaver er ikke værst ; det er det at man har hatt den så lenge... Utadert ifølge visse generasjoner her i huset.



lol! lol! lol! lol! For jeg reiner med det var førerkortet du mente lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 21:03

May-Britt skrev:
Betty Boop skrev:
May-Britt skrev:
Betty Boop skrev:
Sssåå... sssåå...... ikke sett griller i hue på gubben nå..... JEG har jo ikke lyst til å kjøre det dråget!!!
Jeg lager mat!!! Han får kjøre vogn!!!

ojjj ojjjjj Betty..........var ikke klar over at du ikke hadde lyst å kjøre.......sorry Shocked Shocked Shocked

Behagelig å sitte i passasjersete og dirigere vet du.... geek queen

Det er der jeg trives og ....... da fungerer ting best i bilen hos oss lol!

Jepp.... det er greit å ha forhåndsdefinerte oppgaver.
Gubbens ansvar er alt som har med septik, vannpåfylling, kjøre CV, klargjøring av grill og mekaniske oppgaver (herunder også mikkmakking med el-systemet), samt ta hundene ut på den første tisseturen på morgenen.
Jeg tar meg av gubbens behov i matveien.... sørger for at han ikke blir en innhul skygge av seg selv. Han har tross alt jobbet en stund med å oppnå caravanist-formen - antagelig like hardt som Arve (han på forum - ikke gubben din...)...
Så er det jo min fordømte plikt å påpeke åpenbare farer langs veien, fortelle han hvordan han skal kjøre, og ellers sørge for at copilot funksjonen i bilen blir ivaretatt... Som en god kone bør. queen queen queen
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 21:03

At vi fikk det grønne kortet nesten gratis uten noe vidreverdigheter den gang da kan jo ikke vi noe for. Men jaggu kommer det godt med idag. Øvelseskjøring med vogn 897742
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 21:11

Betty Boop skrev:
May-Britt skrev:
Betty Boop skrev:
May-Britt skrev:
Betty Boop skrev:
Sssåå... sssåå...... ikke sett griller i hue på gubben nå..... JEG har jo ikke lyst til å kjøre det dråget!!!
Jeg lager mat!!! Han får kjøre vogn!!!

ojjj ojjjjj Betty..........var ikke klar over at du ikke hadde lyst å kjøre.......sorry Shocked Shocked Shocked

Behagelig å sitte i passasjersete og dirigere vet du.... geek queen

Det er der jeg trives og ....... da fungerer ting best i bilen hos oss lol!

Jepp.... det er greit å ha forhåndsdefinerte oppgaver.
Gubbens ansvar er alt som har med septik, vannpåfylling, kjøre CV, klargjøring av grill og mekaniske oppgaver (herunder også mikkmakking med el-systemet), samt ta hundene ut på den første tisseturen på morgenen.
Jeg tar meg av gubbens behov i matveien.... sørger for at han ikke blir en innhul skygge av seg selv. Han har tross alt jobbet en stund med å oppnå caravanist-formen - antagelig like hardt som Arve (han på forum - ikke gubben din...)...
Så er det jo min fordømte plikt å påpeke åpenbare farer langs veien, fortelle han hvordan han skal kjøre, og ellers sørge for at copilot funksjonen i bilen blir ivaretatt... Som en god kone bør. queen queen queen

Betty

Jeg kunne skrevet det der selv lol! lol! ........

det er akkurat slik her og....... bortsett fra at kaillen min mangler den caravanist-formen.......ennå......

å tømme doen gjør jeg ikke på vilkår engang...... ingen forhandlingsmuligheter der, om han skulle komme på det, men til nå så har han tømt den uten å mukke Very Happy

Men når speilene faller av........da har det vært min jobb å løpe etter de.......skremte vettet av en trailersjåfør en gang........han trodde sikkert jeg skulle ta selvmord for jeg kasta meg foran bilen hans, men jeg skulle bare snappe speilet som lå midt i veien før han kjørte over det.......han hang i hornet som en gal......Shocked

men nå har vi kjøpt nye speil.... EMUK speil......så nå satser jeg på at de henger på hele ferien...... Øvelseskjøring med vogn 928394
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 21:15

Rufus skrev:
At vi fikk det grønne kortet nesten gratis uten noe vidreverdigheter den gang da kan jo ikke vi noe for. Men jaggu kommer det godt med idag. Øvelseskjøring med vogn 897742

I all verden........du er da ikke så gammel.........når slutta de med de grønne kortene da?? Jeg er 42 og har aldri hatt noe grønt kort.... scratch
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 21:30

Betty Boop skrev:
Sssåå... sssåå...... ikke sett griller i hue på gubben nå..... JEG har jo ikke lyst til å kjøre det dråget!!!
Jeg lager mat!!! Han får kjøre vogn!!!


Bet Boob. jeg trives utmerket i passasjersetet når madammen kjører. Også med vogna baketter. Og kan gubben i huset kjøre doningen så kan også madammen. Madammen kjører ikke noe mindre sikkert en gubben gjør.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 21:33

May. Britt.
Madammen her i huset springer også med dotanken innimellom når det trengs. Hun er med på å bruke den så da må også tømming gjøres. Og jeg er med på oppvasken også
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 21:37

Johnny skrev:
May. Britt.
Madammen her i huset springer også med dotanken innimellom når det trengs. Hun er med på å bruke den så da må også tømming gjøres. Og jeg er med på oppvasken også

Førr ei dame du har cheers cheers

Jeg duger ikke til det der. Jeg har prøvd meg en gang........magen vrenger seg....... Arve syntes så synd på meg at det har ikke vært noe tema siden den gangen.........

og siden han er totalt hjelpeløs på kjøkkenet, så er vi liksom skuls.....
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 21:40

May-Britt skrev:
Johnny skrev:
May. Britt.
Madammen her i huset springer også med dotanken innimellom når det trengs. Hun er med på å bruke den så da må også tømming gjøres. Og jeg er med på oppvasken også

Førr ei dame du har cheers cheers

Jeg duger ikke til det der. Jeg har prøvd meg en gang........magen vrenger seg....... Arve syntes så synd på meg at det har ikke vært noe tema siden den gangen.........

og siden han er totalt hjelpeløs på kjøkkenet, så er vi liksom skuls.....

Må være slik hos oss. Hun må kunne ta alle mine oppgaver. Hender jeg ikke har dagen og da er jeg lite til kar.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 21:44

Johnny skrev:
May-Britt skrev:
Johnny skrev:
May. Britt.
Madammen her i huset springer også med dotanken innimellom når det trengs. Hun er med på å bruke den så da må også tømming gjøres. Og jeg er med på oppvasken også

Førr ei dame du har cheers cheers

Jeg duger ikke til det der. Jeg har prøvd meg en gang........magen vrenger seg....... Arve syntes så synd på meg at det har ikke vært noe tema siden den gangen.........

og siden han er totalt hjelpeløs på kjøkkenet, så er vi liksom skuls.....

Må være slik hos oss. Hun må kunne ta alle mine oppgaver. Hender jeg ikke har dagen og da er jeg lite til kar.

Du er heldig som har ei som klarer det der.......ta godt vare på henne!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 21:44

May-Britt skrev:
Rufus skrev:
At vi fikk det grønne kortet nesten gratis uten noe vidreverdigheter den gang da kan jo ikke vi noe for. Men jaggu kommer det godt med idag. Øvelseskjøring med vogn 897742

I all verden........du er da ikke så gammel.........når slutta de med de grønne kortene da?? Jeg er 42 og har aldri hatt noe grønt kort.... scratch

Joda, grønt kort var det i 76 ( MC) i alle fall , samt 78 (bil).
Har det liggende i skuffen her.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 21:46

Johnny skrev:


.....gubben i huset kjøre doningen så kan også madammen. Madammen kjører ikke noe mindre sikkert en gubben gjør.

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes affraid affraid affraid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 22:56

Betty Boop skrev:
Sssåå... sssåå...... ikke sett griller i hue på gubben nå..... JEG har jo ikke lyst til å kjøre det dråget!!!
Jeg lager mat!!! Han får kjøre vogn!!!

Betty

du får si som hun her...... "har fri hjemreise på forsikringen og Vegard ikke kan kjøre, så det er ingen grunn for at jeg skal prøve det droget"...... og det mener hun og.....
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 23:00

Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Sssåå... sssåå...... ikke sett griller i hue på gubben nå..... JEG har jo ikke lyst til å kjøre det dråget!!!
Jeg lager mat!!! Han får kjøre vogn!!!

Betty

du får si som hun her...... "har fri hjemreise på forsikringen og Vegard ikke kan kjøre, så det er ingen grunn for at jeg skal prøve det droget"...... og det mener hun og.....

Da her hun en sær mening. Droget??? Har du ikke dressert henne.
Hadde madammen her kalt vogna for droget da hadde hun måtte løpe baketter.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Gjest
Gjest




Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitimeLør 28 Jun 2008 - 23:19

Johnny skrev:
Vegard skrev:
Betty Boop skrev:
Sssåå... sssåå...... ikke sett griller i hue på gubben nå..... JEG har jo ikke lyst til å kjøre det dråget!!!
Jeg lager mat!!! Han får kjøre vogn!!!

Betty

du får si som hun her...... "har fri hjemreise på forsikringen og Vegard ikke kan kjøre, så det er ingen grunn for at jeg skal prøve det droget"...... og det mener hun og.....

Da her hun en sær mening. Droget??? Har du ikke dressert henne.
Hadde madammen her kalt vogna for droget da hadde hun måtte løpe baketter.

Johnny

Han er ei pyse vettu.......han tør ikke la henne prøve.......det er det som er saken........ lol! lol! lol! lol!

Kaillen min sa: - du har førerkort, kjør!! Så lente han seg tilbake og sa ikke mer før vi var hjemme........ og dette første gang jeg prøvde....... var gøy!!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Øvelseskjøring med vogn Empty
PosteTema: Re: Øvelseskjøring med vogn   Øvelseskjøring med vogn Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Øvelseskjøring med vogn
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Noen som har Knaus 530 vogn? eller tilsvarende vogn
» Voyager og vogn
» Vogn til å bo i
» Tak over vogn
» Ny vogn:)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: