CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Tekstiltilbehør til fortelt

Go down 
+5
Black Betty
Lars Egil
Ronny
Jan
Fersking
9 posters
AvInnlegg
Fersking
CARAVANER
CARAVANER
Fersking


Female
Antall Innlegg : 45
Age : 50
Localisation : Alta
Registration date : 31.07.2008

Tekstiltilbehør til fortelt Empty
PosteTema: Tekstiltilbehør til fortelt   Tekstiltilbehør til fortelt Icon_minitimeTor 31 Jul 2008 - 21:45

Hei, som navnet sier er jeg ny i caravanverden. Første sommerferie som caravanist er akkurat avsluttet Very Happy Jeg lurer på om noen vet hvor man kan få kjøpt gardiner til fortelt... Har bare funnet gardiner hos Isabella, men ingen av de falt i smak Wink Finnes det andre som selger gardiner, eller må jeg virkelig sy dem selv?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tekstiltilbehør til fortelt Empty
PosteTema: Re: Tekstiltilbehør til fortelt   Tekstiltilbehør til fortelt Icon_minitimeTor 31 Jul 2008 - 21:53

Hvis du spør hos din lokale teltforhandler så er sikkert denne behjelpelig med å få bestillt fra en av de andre produsentene hvis de tilbyr gardiner som faller i smak... Very Happy
Til Toppen Go down
Fersking
CARAVANER
CARAVANER
Fersking


Female
Antall Innlegg : 45
Age : 50
Localisation : Alta
Registration date : 31.07.2008

Tekstiltilbehør til fortelt Empty
PosteTema: Re: Tekstiltilbehør til fortelt   Tekstiltilbehør til fortelt Icon_minitimeTor 31 Jul 2008 - 22:50

Takk for svar. Men min lokale telt-/caravanforhandler er lite interessert i å drive det som kalles service. Men ideen er god, så jeg tror jeg kontakter nabobyens teltforhandler Laughing
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 51
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Tekstiltilbehør til fortelt Empty
PosteTema: Re: Tekstiltilbehør til fortelt   Tekstiltilbehør til fortelt Icon_minitimeTor 31 Jul 2008 - 23:04

Fersking skrev:
Takk for svar. Men min lokale telt-/caravanforhandler er lite interessert i å drive det som kalles service. Men ideen er god, så jeg tror jeg kontakter nabobyens teltforhandler Laughing
heldigvis så finnes det andre forhandlere.
ta en ringerunde og dere får sikkert tilsendt vareprøver på lån for å se hvis det er for langt å besøke de
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Tekstiltilbehør til fortelt Empty
PosteTema: Re: Tekstiltilbehør til fortelt   Tekstiltilbehør til fortelt Icon_minitimeTor 31 Jul 2008 - 23:11

Fersking skrev:
Takk for svar. Men min lokale telt-/caravanforhandler er lite interessert i å drive det som kalles service. Men ideen er god, så jeg tror jeg kontakter nabobyens teltforhandler Laughing


Ja, desverre er det slik Moderlandet drives for tiden... Hvis du ikke bor for langt unna grensa så ville jeg prøvd i Sverige, event. i Danmark. Der er servicen slik jeg opplever den upåklagelig, spesielt i Danmark....
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 56
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Tekstiltilbehør til fortelt Empty
PosteTema: Re: Tekstiltilbehør til fortelt   Tekstiltilbehør til fortelt Icon_minitimeLør 2 Aug 2008 - 18:20

Tja ikke alle Dansker er like seriøse, har gjort 4 forsøk på å få tilbud på ny vogn fra Antons Camping og nå gir jeg opp...
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Tekstiltilbehør til fortelt Empty
PosteTema: Re: Tekstiltilbehør til fortelt   Tekstiltilbehør til fortelt Icon_minitimeSøn 3 Aug 2008 - 21:59

Er det mulig å få tak i pene gardiner til fortelt overhodet? Det ser jo ut som om designerne av forteltsgardiner sovnet en gang på 80-90-tallet og har foreløpig ikke våknet opp.

Shocked Surprised
Til Toppen Go down
Black Betty
GENERAL!
GENERAL!
Black Betty


Female
Antall Innlegg : 3178
Age : 61
Localisation : Nøtterøy
Registration date : 04.12.2007

Tekstiltilbehør til fortelt Empty
PosteTema: Re: Tekstiltilbehør til fortelt   Tekstiltilbehør til fortelt Icon_minitimeSøn 3 Aug 2008 - 23:07

Lars Egil skrev:
Er det mulig å få tak i pene gardiner til fortelt overhodet? Det ser jo ut som om designerne av forteltsgardiner sovnet en gang på 80-90-tallet og har foreløpig ikke våknet opp.

Shocked Surprised

Enig - dog er vel Isabella Vision teltet et hederlig unntak. Men det er vel mer type plisségardiner i dette teltet..... Veldig fine!

La også merke til at Isabella Villa hadde fine gardiner - helt hvite med noen små hvite "dots".
Til Toppen Go down
CGJ
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
CGJ


Female
Antall Innlegg : 1389
Age : 54
Localisation : Brandbu, Oppland
Registration date : 07.04.2008

Tekstiltilbehør til fortelt Empty
PosteTema: Re: Tekstiltilbehør til fortelt   Tekstiltilbehør til fortelt Icon_minitimeSøn 3 Aug 2008 - 23:45

Lars Egil skrev:
Er det mulig å få tak i pene gardiner til fortelt overhodet? Det ser jo ut som om designerne av forteltsgardiner sovnet en gang på 80-90-tallet og har foreløpig ikke våknet opp.

Shocked Surprised

Å!!! Er det derfor alle de nye, flotte teltene på campingen ser gamle ut når man ser igjennom vinduet, ja!

Men sånn fra spøk til revolver, så hadde jeg nok hørt med en Isabellaforhandler om de hadde noen gardiner ekstra....
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Tekstiltilbehør til fortelt Empty
PosteTema: Re: Tekstiltilbehør til fortelt   Tekstiltilbehør til fortelt Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 20:27

Lars Egil skrev:
Er det mulig å få tak i pene gardiner til fortelt overhodet? Det ser jo ut som om designerne av forteltsgardiner sovnet en gang på 80-90-tallet og har foreløpig ikke våknet opp.

Shocked Surprised
Tar opp igjen denne jeg - og er helt enig med Lars Egil, herregud så grusomme gardinene er på disse teltene! affraid

Sitter og ser på endel universaltelt nå, mest på Isabella, Ventura og Inaca. Telta er fine men gardinene kan jeg klare meg uten. Så da får jeg sjekke om det er mulig å få tak i andre gardiner eller om jeg må sy selv. Det siste kan vel umulig være så vanskelig? Har ikke sett så nøye på telt-gardiner, noen med sykunnskaper som kan si meg litt om det?


Sist endret av *TorunnB* den Ons 28 Okt 2009 - 20:41, endret 1 gang (Reason for editing : skriveleifer)
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Tekstiltilbehør til fortelt Empty
PosteTema: Re: Tekstiltilbehør til fortelt   Tekstiltilbehør til fortelt Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 20:38

Gardinene er nok ikke noe problem å forbedre, eneste som evt. er spesiellt er opphengene, der er det litt av hvert rart ute å går.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Tekstiltilbehør til fortelt Empty
PosteTema: Re: Tekstiltilbehør til fortelt   Tekstiltilbehør til fortelt Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 20:58

Ronny skrev:
Tja ikke alle Dansker er like seriøse, har gjort 4 forsøk på å få tilbud på ny vogn fra Antons Camping og nå gir jeg opp...


Ja da kan du jo tenke deg hvordan det er om det hadde vært med en reklamasjon.

Sitter med sammen oppfattelsen av Mohagen bil på Jahren og Fredrikstad Caravan. Snakket med begge på messa angående tilbud på solifer og Polar. Hørte ikke et pip.Glad jeg ikke har handlet for en halv million av noen av de, tenk på en eventuell reklamasjon.

Har kjøpt meg ny Cabby.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Tekstiltilbehør til fortelt Empty
PosteTema: Re: Tekstiltilbehør til fortelt   Tekstiltilbehør til fortelt Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Tekstiltilbehør til fortelt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Slå opp fortelt! :(
» fortelt
» Bag til fortelt
» Inaca
» fortelt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: FORTELT-
Gå Til: