CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi

Go down 
+2
Jan
OyvindSP
6 posters
AvInnlegg
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeSøn 3 Aug 2008 - 19:50

Noen som har sett/vet noer mer om disse?

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Delia2medias_deliamedia18_1860-5f2c88


Har møtt et par stykker i sommer, både som Pergått og Citroeng. Kan vel være et spennende alternativ til VW Caravelle/Multivan for VAG-'hatere' (å jo da, jeg vet dere finnes!)

http://www.peugeot.no/configure/modellutvalg/src.php?id=26014


Sist endret av OyvindSP den Tir 5 Aug 2008 - 14:00, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeSøn 3 Aug 2008 - 19:55

ser bra ut, med bra størrelse, men om den matcher vet jeg ikke enda
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeSøn 3 Aug 2008 - 20:14

Ser ut som største motor er 2,0 HDi med 136 HK/320 Nm. Blir spennende å se tilh.vekt.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeSøn 3 Aug 2008 - 20:20

Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeSøn 3 Aug 2008 - 20:25

Johnny skrev:
En eldre utgave av Tepee her.

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi 928394 Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi 928394 Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi 928394
http://www.rawlins-wyoming.com/ART/tepee10.jpg
noe lavere effekt og hengervekt der, men enklere med oppvarming og lufting
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeSøn 3 Aug 2008 - 21:19

OyvindSP skrev:
Noen som har sett/vet noer mer om disse?

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Delia2medias_deliamedia18_1860-5f2c88


Har møtt et par stykker i sommer, både som Pergått og Citroeng. Kan vel være et spennende alternativ til VW Caravelle/Multivan for VAG-'hatere' (å jo da, jeg vet dere finnes!)

[url=http://www.peugeot.no/configure/modellutvalg/src.php?id=26014
http://www.peugeot.no/configure/modellutvalg/src.php?id=26014[/quote[/url]]


Øyyyyy...... alternativ????? føler valget her står mellom pest eller kolera......
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeSøn 3 Aug 2008 - 22:28

Vegard,

tror du detta er like ille som jobbebilen din??? Ale Pergåtter er vel ikke helt under null?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeSøn 3 Aug 2008 - 23:00

OyvindSP skrev:
Vegard,

tror du detta er like ille som jobbebilen din??? Ale Pergåtter er vel ikke helt under null?

OyvindSP

Neida, jeg tror ikke alle pergåtter er som min 04 mod Partner, men franske biler er kke helt min greie da..... men sier ikke annet enn at feks den Citoën C6 som står ved siden av oss her, sikkert er komfort-bombe nr en..... men noen bil for meg, er de ikke.... og det er vel ingen andre franske heller.... rynker liksom litt på nesa da.....

Tyske biler, ligger nok meg nærmere enn Franske og Italienske..... men går ikke med noe ønske om europeisk bil i magen heller....
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeMan 4 Aug 2008 - 9:01

Det jeg synes var bra med denne, er interiøret, ikke den romskip-følelsen som man har i Renault Espace eller Citroën. Jeg er jeg enig med Vegard i at tyske (og kanskje japanske) biler ligger mitt hjerte nærmere, jeg tenkte bare å være litt diplomatisk, vet at mange her inne kjører fransk i dag, og kanskje ser etter et større og mer trekkvillig alternativ.

Jeg har også hatt fransk bil, en Renault 12. Den tapte mot fjellveggen 4. januar 1985, 4 timer etter at jeg fikk førerkort! Siden den gang har jeg bare kjørt tyske biler (uten noen sammenheng forøvrig)
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeMan 4 Aug 2008 - 9:49

En C6..hvor da?

Det er jo en skjønn bil..solgt i latterlig lite antall!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeMan 4 Aug 2008 - 20:46

thor_egil skrev:
En C6..hvor da?

Det er jo en skjønn bil..solgt i latterlig lite antall!!

Thor Egil

den sto noen dager ved siden av oss,da vi var på campingen på Andenes..... dette var første gang jeg så C6, og den var på franske skilter, og trakk ei vogn....
Til Toppen Go down
joka
DIREKTØR!
DIREKTØR!
joka


Male
Antall Innlegg : 777
Age : 58
Localisation : Ibestad / Troms
Registration date : 17.06.2007

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeMan 4 Aug 2008 - 23:47

fin peugeot Smile CO2 utslippet er ukjent

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Peugeot
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeMan 4 Aug 2008 - 23:54

Så fin ut den der, i motsetning til hva enkelte tror lages det faktisk en og annen bra bil i Frankrike og...men jeg må jo si at jeg har sansen for volkswagen T5 med grom diesel...har desverre ikke råd til en sånn..
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 10:49

Vegard skrev:
thor_egil skrev:
En C6..hvor da?

Det er jo en skjønn bil..solgt i latterlig lite antall!!

Thor Egil

den sto noen dager ved siden av oss,da vi var på campingen på Andenes..... dette var første gang jeg så C6, og den var på franske skilter, og trakk ei vogn....
Vegard

Sjelden å se en på norske skilter. Citroen norge har solgt 15 stykker. Noen er vel blitt bruktimportert, bla den som ligger på finn.no nå, med 2,2 HDI og manuell kasse.. Stakkaren vil ha 600 000 for den!

Hallo..det er vel det den ville kostet ny om Citroen norge hadde tatt den inn!
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 11:03

OyvindSP skrev:
Noen som har sett/vet noer mer om disse?

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Delia2medias_deliamedia18_1860-5f2c88


Har møtt et par stykker i sommer, både som Pergått og Citroeng. Kan vel være et spennende alternativ til VW Caravelle/Multivan for VAG-'hatere' (å jo da, jeg vet dere finnes!)

http://www.peugeot.no/configure/modellutvalg/src.php?id=26014

Jeg ser at den kan dra 2000 kg! Og det er gode nyheter for oss som har den genfeilen at vi liker franskebiler. 320 Nm er vel ikke mer enn det må være på en så stor bil, men den flytter seg sikkert helt greit.

Priser fra 489 - 560 000,-
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 11:05

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13810099&sid=xz1cabEYQEB061782&WT.svl=Bilde

Bra bagasjeplass...
Lurer på hvor kassete den er å kjøre!
Til Toppen Go down
OyvindSP
DIREKTØR!
DIREKTØR!
OyvindSP


Male
Antall Innlegg : 640
Localisation : Slemmestad
Registration date : 24.06.2008

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 13:33

http://www.roadtestreports.co.uk/road-test-reports/Peugeot/Expert_Tepee/
http://www.fleetnews.co.uk/RoadTests/story/?rtID=500286006

Fant også denne, må være på bestilling fra Vegard:
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?md=1320

Når det gjelder Citroën-utgaven av samme bil heter den Jumpy Combi, og fås med 2,0 HDi, 140 HK: 2000 kg hengervekt, 2771 kg totalvekt og 4771 kg vogntogvekt (fra citroen.fr)
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 14:50

Øyvind

Spørs bare om Citroen Norge tar den inn! De pleier å være gniene på slikt!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeTir 5 Aug 2008 - 22:39

thor_egil skrev:
Øyvind

Spørs bare om Citroen Norge tar den inn! De pleier å være gniene på slikt!
hos citroen i ålesund henter de den bilen du vil ha hvis den ikke leveres av importøren på vanlig måte.
du får den bilen du har lyst på
Til Toppen Go down
thor_egil
DIREKTØR!
DIREKTØR!
thor_egil


Male
Antall Innlegg : 793
Age : 57
Localisation : Røyse
Registration date : 16.05.2007

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeOns 6 Aug 2008 - 0:30

Jan skrev:
thor_egil skrev:
Øyvind

Spørs bare om Citroen Norge tar den inn! De pleier å være gniene på slikt!
hos citroen i ålesund henter de den bilen du vil ha hvis den ikke leveres av importøren på vanlig måte.
du får den bilen du har lyst på

Kult! Det er god service! Håper de da kan stille med like gode garantier!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitimeOns 6 Aug 2008 - 18:04

thor_egil skrev:
Jan skrev:
thor_egil skrev:
Øyvind

Spørs bare om Citroen Norge tar den inn! De pleier å være gniene på slikt!
hos citroen i ålesund henter de den bilen du vil ha hvis den ikke leveres av importøren på vanlig måte.
du får den bilen du har lyst på

Kult! Det er god service! Håper de da kan stille med like gode garantier!
de stiller med det som er forventet i forhold til alderen på bilen.
importerer de en ny, ja så er det nybilgaranti fra deres side som forhandler
Til Toppen Go down
Sponsored content





Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Empty
PosteTema: Re: Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi   Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Peugeot Expert Tepee / Citroën Jumpy Combi
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» peugeot 307
» Tremat TS45. Hvordan skal den virke?
» Peugeot 3008 som trekkbil.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: