CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ford excursion

Go down 
4 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Ford excursion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Ford excursion   Ford excursion - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Aug 2008 - 12:27

Jan skrev:
Lady 1 skrev:
Jan skrev:
Lady 1 skrev:
Jan skrev:
noen som har noe erfaring med disse på en eller annen måte?
greie trekkvogner med litt fintuning av motor slik som på disse to her
https://www.youtube.com/watch?v=HvVtWDiJC6M&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=Il8K6hSOOjk

Holdt på å kjøpe en som var modifisert i fra Artic truck tror jeg det het,
det er noe av det verste jeg har kjørt, vi prøvekjøre den en helg.
Asker-Gol-Asker 1800,- kr i bensin, bilen danset på veien, et rakelverk av en bil. Men nå er jeg lei av amerikanske biler, har eid noen av de
de dekka fra arctic er jo beregnet til å kjøre på snø og terreng med, så at de ikke gir noen god følelse etter veien er kanskje ikke så rart.
men å få amcar 4x4 til å bli like stødig på veien som europeiske og asiatiske alternativ er en omfattende jobb, og man kommer egentlig aldri i mål på grunn av stive akslinger på us biler.
liker de best uansett jeg av mange andre årsaker.


Det med dekkene har mye å si. Har kjørt noen 4x4 igjennom tiden, og har likt de veldig godt, er blitt lei av og kjøre småstumpete biler,
noen tror de kommer seg lettere frem på vinteren med en 4x4, det er ikke jeg enig i, litt falsk trygghet.
er to fordeler med 4x4 på vinteren
det klatrer bedre i bakkene, og man kommer seg lengre ut på viddene før det står bom fast lol!


lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
 
Ford excursion
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Ford S-Max
» Ford Mondeo
» Ford Kuga
» Ford Galaxy - Hobby 650
» Ford galaxy 2,3 bensin, m/aut

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: TREKKBILER-
Gå Til: