CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hobby 720 ukfe

Go down 
+14
sandman
TOHO
kåsei
Hansen
Mr-X11
Ronny
ulla
Camping Kai
Arild
Øyvind
thor_egil
Jan
Johnny
Jan Ole
18 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeTir 14 Aug 2007 - 23:47

Øyvind.

Jeg ønsker deg og velkommen.Hyggelig å høre at dere trives med vogna.Campinglivet er jo bare helt topp.
Til Toppen Go down
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeMan 5 Nov 2007 - 23:23

Hei

Jeg kjøpte Hobby 720 UKFe i sommer. Vi er fornøyd med vognen. Vognen kommer vi aldri til å kjøre med så liten nyttelast har ingenting å si for oss. Vi har ALDE til oppvarming. Jeg har ikke hatt kaldere enn 0 grader foreløpig. Jeg mener å huske at det tok drøyt 2 timer å komme i 20 grader. ALDE er selvsagt litt treg i starten, men varmt blir det etterhvert. Jeg er foreløpig mest overrasket på hvor godt den holder på varmen. Den mye omtalte medieovalen er jeg ikke så begeistret for. Vi ser uansett tv i spikerteltet. Eller er de blå "diskolysene" forfeldelige, men de er det jo bare å la vært å slå på.

Jeg har ikke angret et sekund på kjøpet av vognen.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeMan 5 Nov 2007 - 23:31

Arild.

Om du tar på deg den hvite Travolta-dressen fra '77,så kan virkningen fra de blålysa bli ganske kul.Admin her har jo maken,og bak sin cowboy-image,så banker det et disco-hjerte,og hver lørdag ikler han seg den hvite dressen med slengbukser,og gauler "YMCA" mens blålysa blafrer.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeMan 5 Nov 2007 - 23:31

Hallo Arild Bergen
Velkommen til forumet. Om du leser mine innlegg her inne kan du kanskje bli litt i tvil om hva jeg mener om Hobby, da jeg tuller ikke så rent lite med det som folk kaller opplevd kvalitet. Har selv Hobby 610 2005 modell og er faktisk strålende fornøyd. Litt småplukk har det vært, men dette har blitt fikset på en så grei måte av forhandler at det er en fryd å være Hobby eier. Bruker vogna sommer og vinter men i motsetning til deg har jeg bare Truma, men selv det går helt fint. Flott at også du er fornøyd.
Til Toppen Go down
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeTir 6 Nov 2007 - 22:01

Hei Tom RS

Vi Hobby-eiere trenger litt selv-ironi når angående kvalitet når man stadig blir sammenlignet med merker som er 2 og 3 ganger så dyre.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeTir 6 Nov 2007 - 22:14

Arild skrev:
Hei Tom RS

Vi Hobby-eiere trenger litt selv-ironi når angående kvalitet når man stadig blir sammenlignet med merker som er 2 og 3 ganger så dyre.

Hei Arild. Hobby fremmer det sosiale. Som alle oss Hobby eiere har erfart så er hobbyvogner gjenstand for mang en god samtale. Alle elsker jo å snakke og å mene noe om disse fenomenalt gode vognene.
Ja av og til synes jeg det kan bli imeste laget og ønsker jeg hadde hatt ei mere anonym vogn.
Hobby 720 ukfe - Page 2 897742
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeTir 6 Nov 2007 - 22:23

Hei JO.

Jeg har en 06 ukfe med truma og 3 eljeter , og er kjempefornøyd.Vogna er i bruk stort sett hver helg fom jul tom August.Er enig med deg at 07 modellen virker mye trangere pga mediaovalen.I vogna mi står tv`n i døra.Der er det plass til en gammel fet tv med DVD spiller under.

Før denne hadde jeg en 01 Kfu , jeg synes tv plasseringen var dum der , og som noen nevnte her man er ikke populær ved kjøkkenbenken når småttisa skal se tv.

Jeg hadde gått for en 720 fremfor 650 , det er nå mitt valg.
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeFre 9 Nov 2007 - 16:41

Johnny U skrev:
Arild skrev:
Hei Tom RS

Vi Hobby-eiere trenger litt selv-ironi når angående kvalitet når man stadig blir sammenlignet med merker som er 2 og 3 ganger så dyre.

Hei Arild. Hobby fremmer det sosiale. Som alle oss Hobby eiere har erfart så er hobbyvogner gjenstand for mang en god samtale. Alle elsker jo å snakke og å mene noe om disse fenomenalt gode vognene.
Ja av og til synes jeg det kan bli imeste laget og ønsker jeg hadde hatt ei mere anonym vogn.
Hobby 720 ukfe - Page 2 897742

Sån som min Johnny??den er anonym den... santa santa
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeFre 9 Nov 2007 - 16:57

Johnny U skrev:
Arild skrev:
Hei Tom RS

Vi Hobby-eiere trenger litt selv-ironi når angående kvalitet når man stadig blir sammenlignet med merker som er 2 og 3 ganger så dyre.

Hei Arild. Hobby fremmer det sosiale. Som alle oss Hobby eiere har erfart så er hobbyvogner gjenstand for mang en god samtale. Alle elsker jo å snakke og å mene noe om disse fenomenalt gode vognene.
Ja av og til synes jeg det kan bli imeste laget og ønsker jeg hadde hatt ei mere anonym vogn.
Hobby 720 ukfe - Page 2 897742

Det som er mest fenomenalt er humoren din Johnny!! Hobby 720 ukfe - Page 2 928394 Hobby 720 ukfe - Page 2 928394 Hobby 720 ukfe - Page 2 928394
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeFre 9 Nov 2007 - 17:07

Arild skrev:
Hei Tom RS

Vi Hobby-eiere trenger litt selv-ironi når angående kvalitet når man stadig blir sammenlignet med merker som er 2 og 3 ganger så dyre.

Innkjøps prisen og designen er jo dritbra på hobby, det er vel derfor de selger så bra...er nok mange som kunne klart seg med disse vognene...
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeFre 9 Nov 2007 - 17:22

ulla skrev:
Johnny U skrev:
Arild skrev:
Hei Tom RS

Vi Hobby-eiere trenger litt selv-ironi når angående kvalitet når man stadig blir sammenlignet med merker som er 2 og 3 ganger så dyre.

Hei Arild. Hobby fremmer det sosiale. Som alle oss Hobby eiere har erfart så er hobbyvogner gjenstand for mang en god samtale. Alle elsker jo å snakke og å mene noe om disse fenomenalt gode vognene.
Ja av og til synes jeg det kan bli imeste laget og ønsker jeg hadde hatt ei mere anonym vogn.
Hobby 720 ukfe - Page 2 897742

Sån som min Johnny??den er anonym den... santa santa


Ulla. Di vogn anonym? Den vaskebollen på badet ditt blir jo rene landemerket den. Hvem andre har sånn luksus i vogna?
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeFre 9 Nov 2007 - 17:31

Johnny U skrev:
ulla skrev:
Johnny U skrev:
Arild skrev:
Hei Tom RS

Vi Hobby-eiere trenger litt selv-ironi når angående kvalitet når man stadig blir sammenlignet med merker som er 2 og 3 ganger så dyre.

Hei Arild. Hobby fremmer det sosiale. Som alle oss Hobby eiere har erfart så er hobbyvogner gjenstand for mang en god samtale. Alle elsker jo å snakke og å mene noe om disse fenomenalt gode vognene.
Ja av og til synes jeg det kan bli imeste laget og ønsker jeg hadde hatt ei mere anonym vogn.
Hobby 720 ukfe - Page 2 897742

Sån som min Johnny??den er anonym den... santa santa


Ulla. Di vogn anonym? Den vaskebollen på badet ditt blir jo rene landemerket den. Hvem andre har sånn luksus i vogna?

Jammen Johnny har ikke "HOBBY"så fine vaskeboller Laughing Laughing Laughing
Til Toppen Go down
Arild
CARAVANER
CARAVANER
Arild


Male
Antall Innlegg : 63
Age : 50
Localisation : Bergen
Registration date : 05.11.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeFre 9 Nov 2007 - 17:33

Ronny

Vi er i hverfall fornøyd. Har hatt den siden i sommer.

Jeg skjønner også til en viss grad de som har hatt vogn i mange år og er villig til å betale mer.

Som småbarnsfamilie har vi masse annet å bruker pengene til.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeFre 9 Nov 2007 - 17:38

ulla skrev:
Johnny U skrev:
ulla skrev:
Johnny U skrev:
Arild skrev:
Hei Tom RS

Vi Hobby-eiere trenger litt selv-ironi når angående kvalitet når man stadig blir sammenlignet med merker som er 2 og 3 ganger så dyre.

Hei Arild. Hobby fremmer det sosiale. Som alle oss Hobby eiere har erfart så er hobbyvogner gjenstand for mang en god samtale. Alle elsker jo å snakke og å mene noe om disse fenomenalt gode vognene.
Ja av og til synes jeg det kan bli imeste laget og ønsker jeg hadde hatt ei mere anonym vogn.
Hobby 720 ukfe - Page 2 897742

Sån som min Johnny??den er anonym den... santa santa


Ulla. Di vogn anonym? Den vaskebollen på badet ditt blir jo rene landemerket den. Hvem andre har sånn luksus i vogna?

Jammen Johnny har ikke "HOBBY"så fine vaskeboller Laughing Laughing Laughing


Øøøh. Nå snakker vi heller om noe annet.
F,eks hobby.er.
Hobby 720 ukfe - Page 2 928394
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeFre 9 Nov 2007 - 17:46

Johnny U skrev:
ulla skrev:
Johnny U skrev:
ulla skrev:
Johnny U skrev:
Arild skrev:
Hei Tom RS

Vi Hobby-eiere trenger litt selv-ironi når angående kvalitet når man stadig blir sammenlignet med merker som er 2 og 3 ganger så dyre.

Hei Arild. Hobby fremmer det sosiale. Som alle oss Hobby eiere har erfart så er hobbyvogner gjenstand for mang en god samtale. Alle elsker jo å snakke og å mene noe om disse fenomenalt gode vognene.
Ja av og til synes jeg det kan bli imeste laget og ønsker jeg hadde hatt ei mere anonym vogn.
Hobby 720 ukfe - Page 2 897742

Sån som min Johnny??den er anonym den... santa santa


Ulla. Di vogn anonym? Den vaskebollen på badet ditt blir jo rene landemerket den. Hvem andre har sånn luksus i vogna?

Jammen Johnny har ikke "HOBBY"så fine vaskeboller Laughing Laughing Laughing


Øøøh. Nå snakker vi heller om noe annet.
F,eks hobby.er.
Hobby 720 ukfe - Page 2 928394

Alle har hver sin smak,jeg viste ikke om noen navn før for 2mdr siden,ja jeg er så grøn og ufaglært på vogner at her begynder jeg å lære lidt,ser navn går på finn.no for å se va dere prater om,så får jeg et bedre inntryk
av hver sin vogn,go læring det.. study study men om varme osv aner ikke va dere prater om ennå!!!! study study
Til Toppen Go down
ulla
BARON!
BARON!
ulla


Female
Antall Innlegg : 2170
Localisation : Ski
Registration date : 30.09.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeFre 9 Nov 2007 - 18:52

En viktig ting for mig har vært når dere prater navn å se på finn.no som jeg sa over her,for da vet jeg hvilken vogn dere prater om,mye å lære morro å se vogna deres der..
En ting fra messa vi var i en vogn som hadde sånt blåt lys i skapet med glas,jeg vet ikke navn,men synes den var smal
...Kaben var jeg oppe på dekk for en utsikt hehehehe
ikke å anbefale,men kjempe morro å stå der å skue utover..
Tenk å sitte på campen med en parasol d--- i hånden og bare se ned på de andre hehehehe,å si kom opp da vel,men mye pent der men mange ukjente navn der også så vi har ikke så mye peiling på navn osv,men ikke viktig for oss,men Cabby den liker jeg og har bitt mig merke i det navn.. Hobby 720 ukfe - Page 2 105977 Hobby 720 ukfe - Page 2 105977 Hobby 720 ukfe - Page 2 105977
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeFre 9 Nov 2007 - 22:44

Arild skrev:
Ronny

Vi er i hverfall fornøyd. Har hatt den siden i sommer.

Jeg skjønner også til en viss grad de som har hatt vogn i mange år og er villig til å betale mer.

Som småbarnsfamilie har vi masse annet å bruker pengene til.

Har en kompis som kjøpte 720ukfe i fjor og han er godt fornøyd, har riktignok hatt en lekasje men denne fiksa forhandleren hans...meget godt fornøyd med servicen der..
Til Toppen Go down
Mr-X11




Antall Innlegg : 7
Registration date : 25.12.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeTor 10 Jan 2008 - 1:19

Vi er vertfall fornøyd med vores nye Hobby 720 2007, 6 personer på camp... Vogna funka som fan, hatt LMC720RDK 2002fra før. var vel ok den også før vi fikk vannlekasje i taket...
Til Toppen Go down
Hansen
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Hansen


Male
Antall Innlegg : 308
Age : 53
Localisation : Sarpsborg/Lødingen
Registration date : 27.09.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jan 2008 - 20:28

joda 720 fungerer veldig bra foreløpig(har bare blitt 2 turer) har i kveld fått teste parabolen, brukte litt tid og stille den inn, men bilde ble helt perfekt på den nye 20 "
Til Toppen Go down
http://www.viptrafikkskole.no
Gjest
Gjest




Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeMan 28 Jan 2008 - 6:01

Ka type scooter e det du har i avataren, Hansen?
Til Toppen Go down
Hansen
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Hansen


Male
Antall Innlegg : 308
Age : 53
Localisation : Sarpsborg/Lødingen
Registration date : 27.09.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeFre 1 Feb 2008 - 21:39

Oddbjørn skrev:
Ka type scooter e det du har i avataren, Hansen?

Hei Oddbjørn.

Som utvandret nordlening ligger det i blodet og kjøre scooter, men det blir ikke mye kjøring når man har valgt og bosette seg på østlandet, men en gang i året reiser vi gutta på scootertur, Bildet er fra årts tur til Funesdalen i Sverige(over ved Røros) scoteren er Polaris.
Hobby 720 ukfe - Page 2 Photo
Til Toppen Go down
http://www.viptrafikkskole.no
kåsei




Antall Innlegg : 11
Age : 59
Localisation : kristiansand
Registration date : 11.02.2008

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeTir 12 Feb 2008 - 12:55

Hei.
jeg er ny her, men dere spurte om erfaring med Hobby 720 UKFe, vi kjøpte en 04 i 2006 kjempe vogn, helt til vi fikk lekasje i fronten,ikke gøy. Men den ble reparert og alt var helt topp.
Etter ca 1,5 mnd var der lekasje på samme sted,da blir man litt oppgitt av hele vogna.
men,men liker man hobby så liker man hobby, så vi bytta den inn og i midten av januar kom en helt ny Hobby 720 UKFe med ekstra køyseng istede for frokostgruppen.
så det jeg egntlig skulle si er at det er en topp vogn Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeTir 12 Feb 2008 - 13:00

kåsei.

Lykke til med ny vogn.Håper dere blir fornøyd.Ser at du bor i nærheten av forumets største Hobby-fan,Vegard.

Velkommen til forumet skal du være.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeTir 12 Feb 2008 - 18:53

Kåsei

Velkommen skal du være.... hvor i byen holder du til??? Strai her
Til Toppen Go down
kåsei




Antall Innlegg : 11
Age : 59
Localisation : kristiansand
Registration date : 11.02.2008

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeTir 12 Feb 2008 - 19:33

Takk for velkommsten, holder til på tveit
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeTir 12 Feb 2008 - 20:07

kåsei skrev:
Takk for velkommsten, holder til på tveit
er en del i Brattvollheia..... har campingvenner der.... de og med Bjølle
Til Toppen Go down
Hansen
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Hansen


Male
Antall Innlegg : 308
Age : 53
Localisation : Sarpsborg/Lødingen
Registration date : 27.09.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Mar 2008 - 17:42

I påskeferien oppdaget jeg at jeg har 2 avløp under 720`en.
1 rør går fra "dusj" og vask på soverommet og sammen til ett avløp, mens det andre går fra kjøkken vasken og rett ut. Trudde det manglet et rør mellom her, men forhandleren sier at det skal være 2 pga at vogna er så lang..........
Til Toppen Go down
http://www.viptrafikkskole.no
Gjest
Gjest




Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Mar 2008 - 20:52

Hansen skrev:
I påskeferien oppdaget jeg at jeg har 2 avløp under 720`en.
1 rør går fra "dusj" og vask på soverommet og sammen til ett avløp, mens det andre går fra kjøkken vasken og rett ut. Trudde det manglet et rør mellom her, men forhandleren sier at det skal være 2 pga at vogna er så lang..........

Hansen

he-he...... de er da søte og med sånne forklaringer, er han redd vannet skal gå seg vill inni rørene der??????......

min vogn, 790 har ett avløp.... Kabe 780 har så vidt jeg vet ett avløp, osv..... men begge disse har jo rørene innvendig i vogna, ikke under gulvet..... så at det er engden på vogna, var "en tynn en" syntes jeg..... men det handler nok om forlegningsmåte, kontra pris....
Til Toppen Go down
TOHO

TOHO


Male
Antall Innlegg : 9
Registration date : 06.11.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Mar 2008 - 22:41

Fikk ny 08 mod Hobby 720 UKFe i påska. Holder på å teste litt om dagen. Etter å hatt på gulvvarmen ett par timer får jeg knirk i gulvet foran kjøkkenbenken, noe som er litt irriterende...Regner med det har med stifter til gulvplater og temp å gjøre. Noen Hobby eiere som har vært borti noe slikt?
Til Toppen Go down
http://www.dansemusikk.com
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Mar 2008 - 22:45

TOHO skrev:
Fikk ny 08 mod Hobby 720 UKFe i påska. Holder på å teste litt om dagen. Etter å hatt på gulvvarmen ett par timer får jeg knirk i gulvet foran kjøkkenbenken, noe som er litt irriterende...Regner med det har med stifter til gulvplater og temp å gjøre. Noen Hobby eiere som har vært borti noe slikt?
er ikke typisk hobbyproblem.
hadde det på vår og, og der viste det seg at vogna hadde seget litt på labbene og var skjev.
hadde ikke vært slik før, og lyden ble borte etter oppretting.
kan være verdt et forsøk, er i alle fall gratis å sjekke
Til Toppen Go down
Hansen
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Hansen


Male
Antall Innlegg : 308
Age : 53
Localisation : Sarpsborg/Lødingen
Registration date : 27.09.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Mar 2008 - 22:47

TOHO skrev:
Fikk ny 08 mod Hobby 720 UKFe i påska. Holder på å teste litt om dagen. Etter å hatt på gulvvarmen ett par timer får jeg knirk i gulvet foran kjøkkenbenken, noe som er litt irriterende...Regner med det har med stifter til gulvplater og temp å gjøre. Noen Hobby eiere som har vært borti noe slikt?

Hei TOHO
Har du også 2 avløp under de vogn Question
Til Toppen Go down
http://www.viptrafikkskole.no
TOHO

TOHO


Male
Antall Innlegg : 9
Registration date : 06.11.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Mar 2008 - 22:51

Vogna står ikke rett nå. Står hjemme ved husveggen inntill snøen er borte, slik at den kan kjøres på plass. Derfor passer det å sjekke ut litt forskjellig mens vi venter. Legger ikke sjela i det før opprigging skal gjøres.. Ellers ser det meget bra ut, noe som ikke er vanlig når jeg kjøper noe nytt.. Som regel noe feil..Smile
Til Toppen Go down
http://www.dansemusikk.com
TOHO

TOHO


Male
Antall Innlegg : 9
Registration date : 06.11.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Mar 2008 - 22:52

Skal sjekke om det er 2 avløp Smile
Til Toppen Go down
http://www.dansemusikk.com
Hansen
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Hansen


Male
Antall Innlegg : 308
Age : 53
Localisation : Sarpsborg/Lødingen
Registration date : 27.09.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Mar 2008 - 22:57

TOHO skrev:
Skal sjekke om det er 2 avløp Smile
ok Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.viptrafikkskole.no
Camping Kai
BARON!
BARON!
Camping Kai


Antall Innlegg : 2429
Registration date : 14.05.2007

Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Mar 2008 - 23:00

Jeg har en 06 modell og har ett avløp.

Dvs. to hull i gulvet som går over i et avløp.Tar dette fra hverandre om vinterene , så da har jeg to avløp.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hobby 720 ukfe - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hobby 720 ukfe   Hobby 720 ukfe - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hobby 720 ukfe
Til Toppen 
Side 2 av 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» Hobby 720 UKFe og Dometic Hobby Cool 25 Klimaanlegg?
» Hobby 720 UKFE og steikovn
» Hobby 720 ukfe dør/karm
» Hobby 720 - UKFE eller KFU?
» Elektronisk brukermanual Hobby 720 UKFe

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: